quote:Op zondag 26 mei 2019 21:55 schreef Prisha het volgende:
549 dinges is nu vast aan het uitrekenen hoe lang geleden en in welke jaren al die IT ontwikkelingen waren om zo te extrapoleren en aan de juiste leeftijden van de diverse SC'ers te komen
Ouwe dozen en zakken.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:55 schreef Prisha het volgende:
549 dinges is nu vast aan het uitrekenen hoe lang geleden en in welke jaren al die IT ontwikkelingen waren om zo te extrapoleren en aan de juiste leeftijden van de diverse SC'ers te komen
Veelal lege dozen en volle zakken.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ouwe dozen en zakken.
Appeltje eitje.
Daar gaat iets behoorlijk mis dus.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Veelal lege dozen en volle zakken.
jouw kijk erop is altijd zo negatiefquote:Op zondag 26 mei 2019 21:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ouwe dozen en zakken.
Appeltje eitje.
nerd topic....stormlooptopicquote:
Tegen de tijd dat je een reactie hept getypt slaat de reactie kant nog wal.quote:
Als je vingeroefeningen doet gaat het allemaal net iets snellerquote:Op zondag 26 mei 2019 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je een reactie hept getypt slaat de reactie kant nog wal.
Gaan?quote:
Dat maak jij er van, ik ben een rasoptimist....quote:Op zondag 26 mei 2019 21:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
jouw kijk erop is altijd zo negatief
Ik ben een jong kipke
Ik zeg niets.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als je vingeroefeningen doet gaat het allemaal net iets sneller
Oja, kan ookquote:Op zondag 26 mei 2019 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt oude dozen èn oude zakken toch?
Stomme autocorrect zeker?quote:Op zondag 26 mei 2019 22:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je een reactie hept getypt slaat de reactie kant nog wal.
Vergeleken bij de nu aanwezige dames wel.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, kan ook
Ik typte gewoon wat ik las
Ik ben natuurlijk nog een broekie
Jij welquote:Op zondag 26 mei 2019 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, kan ook
Ik typte gewoon wat ik las
Ik ben natuurlijk nog een broekie
Dit keer is het mijn vout.quote:
Verticaal? beetje rood roze? Met af en toe groene lijntjes?quote:Op zondag 26 mei 2019 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Jullie zouden mijn beeldscherm eens moeten zien![]()
Vol met rode strepen.
Leg die pen eens weg danquote:Op zondag 26 mei 2019 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Vol met rode strepen.
Kabel er even uithalen en er weer insteken. Even kijken of er geen verbogen pinnetjes zijn. Wel even je pc uitzetten voor je het doet.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:03 schreef Deisyy het volgende:
Vol met rode strepen.
quote:Op zondag 26 mei 2019 22:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Verticaal? beetje rood roze? Met af en toe groene lijntjes?
Maar dit keer deed ik het expres.quote:
heb je laptop of pc?quote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kabel er even uithalen en er weer insteken. Even kijken of er geen verbogen pinnetjes zijn. Wel even je pc uitzetten voor je het doet.
In de post daarvoor nietquote:Op zondag 26 mei 2019 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dit keer deed ik het expres.
Laptop, maar ik denk dat het beeldscherm van een pc ook niet tegen rode pen kan.quote:
Ja, of heb je in een dronken bui geprobeerd om je lippenstift aan te brengen.quote:
owj ok. Ik had dat ook en toen bleek de interne kabel tussen het scherm en de rest van de laptop kapot te zijn. Dat slijt blijkbaar heel snel. Ze hadden het vervangen en toen was het scherm weer prima.quote:Op zondag 26 mei 2019 22:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Laptop, maar ik denk dat het beeldscherm van een pc ook niet tegen rode pen kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |