quote:
Toen zat ik nog op de lagere schoolquote:Op zondag 26 mei 2019 21:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, daar werkte ik in 1981 al mee, met ponsbanden en zo.
Ik in mil. dienst, verbindingsdienst.quote:
Jep die ken ik ook nog wel. Toen de pc in de jaren 50 enigzins ontwikkeld was werd er gezegd dat 5 computers voor Nederland voldoende was en dan voornamelijk voor de belastingdienst.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Joh, daar werkte ik in 1981 al mee, met ponsbanden en zo.
In een app? Of schreeuw je gewoon tegen de tv?quote:Op zondag 26 mei 2019 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben even 1 tegen de rest aan het spelen ... gaat goed
Een tante van me heeft in de jaren 60 bij Philips met een IBM system 1 gewerkt. Heb ik wel eens foto's van gezien, hoe die met een hijskraan geinstalleerd enzoquote:Op zondag 26 mei 2019 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep die ken ik ook nog wel. Toen de pc in de jaren 50 enigzins ontwikkeld was werd er gezegd dat 5 computers voor Nederland voldoende was en dan voornamelijk voor de belastingdienst.
Dat kan ik me ook nog herinnerenquote:Op zondag 26 mei 2019 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep die ken ik ook nog wel. Toen de pc in de jaren 50 enigzins ontwikkeld was werd er gezegd dat 5 computers voor Nederland voldoende was en dan voornamelijk voor de belastingdienst.
Sas Ex Machinaquote:
Oh ja, dat ken ik ook. Ik had een bijbaan bij de PTT. Later kregen we een computer met een reusachtige harde schijf.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik daarvoor al maar toen heette het telex.
Doet me denken aan dat filmpje (ook van Chriet?) waarop iedereen moest lachen op de vraag of ze een mobiele telefoon hadden, en ze zich niet konden voorstellen dat het daar ooit van zou komenquote:Op zondag 26 mei 2019 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat laatset en hierquote:Op zondag 26 mei 2019 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
In een app? Of schreeuw je gewoon tegen de tv?
Gaaf, de eerste transistor werd begin jaren 50 ontwikkeld en had een hoogte van 30 cm. Ik heb nu een processor van een cm2 En daar zitten miljoenen transistors op.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:52 schreef cafca het volgende:
[..]
Een tante van me heeft in de jaren 60 bij Philips met een IBM system 1 gewerkt. Heb ik wel eens foto's van gezien, hoe die met een hijskraan geinstalleerd enzo
quote:Op zondag 26 mei 2019 21:55 schreef Prisha het volgende:
549 dinges is nu vast aan het uitrekenen hoe lang geleden en in welke jaren al die IT ontwikkelingen waren om zo te extrapoleren en aan de juiste leeftijden van de diverse SC'ers te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |