dat gebeurt vrij regelmatigquote:Op zondag 26 mei 2019 21:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh jee, er ontstond zojuist een vers idee?
Dat moet toch mooi werk geweest zijn. Ik weet dat mijn man het graag deed.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, mijn drie kinderen hadden elk een eigen pc, samengesteld uit oude meuk die ik gratis via mijn ex haar collega's kreeg, aangevuld met spul dat ik afgedankt had.
Ik zag laatst zoiets en dan met wiet.Mss iets voor Mo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen heeft deze de mand al geclaimd.
Die shit deed ik d/l-en en branden voor de meiden, ga daar niet voor betalen.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 21:42 schreef Soulraven het volgende:
AhhhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen heeft deze de mand al geclaimd.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Zo kunnen mensen verschillen. Ik was geboeid door de eerste pc die ik zag.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik had ook pas vrijlaat internet intreseerde mij allemaal geen hol destijds
Daar gaat voor een paar euro's in dan.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zag laatst zoiets en dan met wiet.Mss iets voor Mo.
Ik deed het voor hen.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat moet toch mooi werk geweest zijn. Ik weet dat mijn man het graag deed.
Wat een draak zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen heeft deze de mand al geclaimd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dat skoffie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen heeft deze de mand al geclaimd.L2B's Mixcloud
Ik daarvoor al maar toen heette het telex.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo kunnen mensen verschillen. Ik was geboeid door de eerste pc die ik zag.
ha ja!...dan krijg je dat verhaal van gisteren....verschillende dingen die tegelijk lopen en niks komt afquote:Op zondag 26 mei 2019 21:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja ken dat! Nu de uitvoering nog.
#metooquote:Op zondag 26 mei 2019 21:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo kunnen mensen verschillen. Ik was geboeid door de eerste pc die ik zag.
god forbidquote:Op zondag 26 mei 2019 21:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
#metoo
Sws, maar hey, ben absoluut geen nerd.
Morsecode ken ik wel.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik daarvoor al maar toen heette het telex.
Joh, daar werkte ik in 1981 al mee, met ponsbanden en zo.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik daarvoor al maar toen heette het telex.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |