Dit was uit 1986.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn hd was wat groter maar dat zal wel iets later geweest zijn.
Ik heb alleen mn eigen collectie hier in huis .. De collectie van mn ouders zijn bij mn zus .. Geen idee of ze die al gedigitaliseerd heeft.. Was ze wel van plan ooitquote:Op zondag 26 mei 2019 21:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Mijn pa was hobbyfotograaf. Een heel leven aan foto's. Neem me al jaaaren voor om ze te scannen, maar tis wel een helse klus dus dat is uitstellen
Ik kan de muziek van Terence goed pruimen.quote:
Stond vroeger op mijn verlanglijstjequote:Op zondag 26 mei 2019 21:29 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik zat eerst met een Commodore met cassettebandjes.Klokjes programmeren, met wijzers.
Commodore 64!quote:Op zondag 26 mei 2019 21:29 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik zat eerst met een Commodore met cassettebandjes.Klokjes programmeren, met wijzers.
Ja man, 'dupkes'.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
'Dood vlees' toetsen noemden ze dat destijds.
Zo'n 10MB hd kon je met Stacker stiekem toch 20 MB op kwijt...quote:Op zondag 26 mei 2019 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn hd was wat groter maar dat zal wel iets later geweest zijn.
Als we dan toch aan de gang gaan.quote:
Ja, maar da's wel een heel erg kutnummer....ken je klassiekers.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als we dan toch aan de gang gaan.
Toen waren computers nog te doorgronden.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:29 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ook,jammer dat hij niet echt door is gegaan.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kan de muziek van Terence goed pruimen.
Ik heb jarenlang Win2000 Prof gedraaid op alles wat ik aan hardware in huis had.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Toen waren computers nog te doorgronden.
Onder een andere naam nu.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ook,jammer dat hij niet echt door is gegaan.
quote:Op zondag 26 mei 2019 21:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als we dan toch aan de gang gaan.
Helemaal niet, dat is jouw mening.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar da's wel een heel erg kutnummer....ken je klassiekers.
Ik ook.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang Win2000 Prof gedraaid op alles wat ik aan hardware in huis had.
Ah knap. Toen kon ik al niet meer meekomen en had ik bovendien een man die programmeur was en alles snapte.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang Win2000 Prof gedraaid op alles wat ik aan hardware in huis had.
quote:
Ik heb een playlist met 55 goede regenliedjes (dus zonder Pia Zadoraquote:
Milli Vanilli staat er wel in, toch?quote:Op zondag 26 mei 2019 21:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb een playlist met 55 goede regenliedjes (dus zonder Pia Zadora)
Ik zal ze niet allemaal posten
quote:Op zondag 26 mei 2019 21:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Had die gratis van een goede maat gekregen, hij was vorige week nog een weekendje hier, woont een eindje uit de buurt, maar online 'zien' we elkaar dagelijks.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah knap. Toen kon ik al niet meer meekomen en had ik bovendien een man die programmeur was en alles snapte.
Het wachten was op jou.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
En niemand komt hier mee aan. Als één lied beroemd is.![]()
Mooi. Ik was blij met mijn man, die systemen zelf bouwde.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Had die gratis van een goede maat gekregen, hij was vorige week nog een weekendje hier, woont een eindje uit de buurt, maat online 'zien' we elkaar dagelijks.![]()
Had vroeger soms zijn hulp nodig mbt pc's, maar nu al zeker 15 jaar niet meer.
Zonder haar rijke vent die voor alles betaalde had dat mens nooit iets opgenomen.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:37 schreef cafca het volgende:
[..]
Geen.quote:
Lief van jullie.quote:
dat is best wel gaaf eigenlijkquote:
Dat deed ik ook, mijn drie kinderen hadden elk een eigen pc, samengesteld uit oude meuk die ik gratis via mijn ex haar collega's kreeg, aangevuld met spul dat ik afgedankt had.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi. Ik was blij met mijn man, die systemen zelf bouwde.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |