Als je eindelijk gewend bent wordt het weer eerder donkerquote:Op zondag 26 mei 2019 21:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar de omschakeling heeft even tijd nodig, ben nogal traag.
Volgend jaar niet meer toch of voor de laatste keer?quote:Op zondag 26 mei 2019 21:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
gebeurt alleen maar elk jaar, weet niet of je het in de gaten had
Werkplekje thuis in de woonkamer.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vrij netjes? Dat is ákelig netjes!
quote:Op zondag 26 mei 2019 21:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als je eindelijk gewend bent wordt het weer eerder donker
quote:Op zondag 26 mei 2019 21:19 schreef tonja het volgende:
[..]Gaaf dat je al die oude foto's digitaal hebt
Je bent mij voor.quote:
die gordijnen...die had mijn moeder ookquote:
Zoiets.....maar goed ben sws een nachtmens.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar wil ik nog niet aan denkenquote:Op zondag 26 mei 2019 21:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zo'n IBM ding .. had mn moeder ook.. Had ze nodig om dr boek op te schrijven .. in WordPerfect ... pff wat een gedoe was dat altijdquote:Op zondag 26 mei 2019 21:18 schreef Amphorapotje het volgende:
Niet lachen..ik ben/was vrij netjes.
[ afbeelding ]
Afschaffenquote:Op zondag 26 mei 2019 21:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hee, een Tulip PC compact 2!quote:Op zondag 26 mei 2019 21:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Wordperfect....alle commando's uit m'n hoofdquote:Op zondag 26 mei 2019 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo'n IBM ding .. had mn moeder ook.. Had ze nodig om dr boek op te schrijven .. in WordPerfect ... pff wat een gedoe was dat altijd
Hopelijk de hele week nietquote:Op zondag 26 mei 2019 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hopelijk regent het morgenochtend niet...
Flow.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wordperfect....alle commando's uit m'n hoofd
Wij ook zoiets.quote:
quote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 21:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
kwestie van scannen.... Ik heb de eerste 23 jaar of zo en de laatste 20 of zoquote:Op zondag 26 mei 2019 21:19 schreef tonja het volgende:
[..]Gaaf dat je al die oude foto's digitaal hebt
Of je stopt de stekker erin.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo'n IBM ding .. had mn moeder ook.. Had ze nodig om dr boek op te schrijven .. in WordPerfect ... pff wat een gedoe was dat altijd
Van mij mag het best wel even regenen de komende dagen.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hopelijk regent het morgenochtend niet...
quote:
Die is mooi.quote:
Mijn pa was hobbyfotograaf. Een heel leven aan foto's. Neem me al jaaaren voor om ze te scannen, maar tis wel een helse klus dus dat is uitstellenquote:Op zondag 26 mei 2019 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
kwestie van scannen.... Ik heb de eerste 23 jaar of zo en de laatste 20 of zo
quote:
quote:
voor mij was het te overzien, dus al ooit een keer gedaanquote:Op zondag 26 mei 2019 21:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Mijn pa was hobbyfotograaf. Een heel leven aan foto's. Neem me al jaaaren voor om ze te scannen, maar tis wel een helse klus dus dat is uitstellen
Feel the soft warm spray of the rain in mayquote:
Was heel frappant .. Mijn moeder was iets van 45 of zo , was net afgestudeerd en ging met een aantal oud mede studenten een voornamen woordenboek schrijven .. Ehh ja toen moest er een pc komen .. Een kennis van mn broer werkte toen in een elektronika winkel waar ze dan ook computers hadden, dus via hem werd dat geregeld ..quote:Op zondag 26 mei 2019 21:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of je stopt de stekker erin.
Ik vind het wel leuk dat ik die hele evolutie van de thuis pc heb meegemaakt.
Ik zat jarenlang bij een fotoclub, we deden alles zwart wit en zelf.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:25 schreef tonja het volgende:
[..]
Mijn pa was hobbyfotograaf. Een heel leven aan foto's. Neem me al jaaaren voor om ze te scannen, maar tis wel een helse klus dus dat is uitstellen
Mijn hd was wat groter maar dat zal wel iets later geweest zijn.quote:
Spectrum Synclair.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |