Ik had 1 die op Mr. Bean leek en een ander die op Rene Artois van Allo Alloquote:Op zondag 26 mei 2019 21:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Deze lijkt heel erg op een ex colega van me.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op zondag 26 mei 2019 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had 1 die op Mr. Bean leek en een ander die op Rene Artois van Allo Allo
Ik had ooit een collega met zo'n oog als van Rene Artois.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Deden ze ook nog imitaties, of werd die gelijkenis niet uitgesproken?quote:Op zondag 26 mei 2019 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de real nerd Bean niet en de Rene heet ook Rene dus daar wel , was ook bij een ander bedrijfquote:Op zondag 26 mei 2019 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Deden ze ook nog imitaties, of werd die gelijkenis niet uitgesproken?
quote:Op zondag 26 mei 2019 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]![]()
Er is ook sinds jaar en dag zo'n nerd foto waar door peuken het halve toetsenbord niet meer te zien is.
Mij vergelijken ze altijd met Ozzy.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de real nerd Bean niet en de Rene heet ook Rene dus daar wel , was ook bij een ander bedrijf
Vaak een 'lissun kerfullie' moeten horen?quote:Op zondag 26 mei 2019 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de real nerd Bean niet en de Rene heet ook Rene dus daar wel , was ook bij een ander bedrijf
WC ook niet.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:13 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Wel handig op zich. Asbak is niet meer nodig.
Wat zeur je nou?quote:
Let it go....quote:Op zondag 26 mei 2019 21:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat zeur je nou?
Je hebt toch een rol...
Om mijn kwasten aan af te vegen.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat zeur je nou?
Je hebt toch een rol...
Dat gelooft niemand meerquote:Op zondag 26 mei 2019 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Om mijn kwasten aan af te vegen.
wutquote:
quote:
Heb je inmiddels wel een schone broek aan én je billen gewassen?quote:Op zondag 26 mei 2019 21:15 schreef tonja het volgende:
Ik koop gewoon een nieuw toetsenbord als de toetsen niet allemaal meer zichtbaar zijn
Kost een drol.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:15 schreef tonja het volgende:
Ik koop gewoon een nieuw toetsenbord als de toetsen niet allemaal meer zichtbaar zijn
Ah ja, fijn is dat. Frituurvet dat ze nooit vervangen.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:16 schreef chufi het volgende:
Zo toch maar ff de balkonramen dicht gedaan.. regen en het stonk naar gore ranzige stinkende frituurvetten
Ik ben net lekker onder de douche geweest.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je inmiddels wel een schone broek aan én je billen gewassen?
Nee, vergetenquote:Op zondag 26 mei 2019 21:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je inmiddels wel een schone broek aan én je billen gewassen?
gebeurt alleen maar elk jaar, weet niet of je het in de gaten hadquote:Op zondag 26 mei 2019 21:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Idioot, het is al na 21 uur en nog steeds licht, ik raak helemaal van de wap.
Ja, maar de omschakeling heeft even tijd nodig, ben nogal traag.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
gebeurt alleen maar elk jaar, weet niet of je het in de gaten had
floppy'squote:Op zondag 26 mei 2019 21:18 schreef Amphorapotje het volgende:
Niet lachen..ik ben/was vrij netjes.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 mei 2019 21:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Gordijnen dicht wil helpen.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar de omschakeling heeft even tijd nodig, ben nogal traag.
Vrij netjes? Dat is ákelig netjes!quote:Op zondag 26 mei 2019 21:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |