Ik had 1 die op Mr. Bean leek en een ander die op Rene Artois van Allo Alloquote:Op zondag 26 mei 2019 21:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Deze lijkt heel erg op een ex colega van me.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op zondag 26 mei 2019 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had 1 die op Mr. Bean leek en een ander die op Rene Artois van Allo Allo
Ik had ooit een collega met zo'n oog als van Rene Artois.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Deden ze ook nog imitaties, of werd die gelijkenis niet uitgesproken?quote:Op zondag 26 mei 2019 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de real nerd Bean niet en de Rene heet ook Rene dus daar wel , was ook bij een ander bedrijfquote:Op zondag 26 mei 2019 21:09 schreef D. het volgende:
[..]
Deden ze ook nog imitaties, of werd die gelijkenis niet uitgesproken?
quote:Op zondag 26 mei 2019 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]![]()
Er is ook sinds jaar en dag zo'n nerd foto waar door peuken het halve toetsenbord niet meer te zien is.
Mij vergelijken ze altijd met Ozzy.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de real nerd Bean niet en de Rene heet ook Rene dus daar wel , was ook bij een ander bedrijf
Vaak een 'lissun kerfullie' moeten horen?quote:Op zondag 26 mei 2019 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij de real nerd Bean niet en de Rene heet ook Rene dus daar wel , was ook bij een ander bedrijf
WC ook niet.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:13 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
Wel handig op zich. Asbak is niet meer nodig.
Wat zeur je nou?quote:
Let it go....quote:Op zondag 26 mei 2019 21:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat zeur je nou?
Je hebt toch een rol...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |