Ja dat soort dingen ... laptops vallen dan ook vaak op de grond ...quote:Op zondag 26 mei 2019 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb ooit van 4 niet werkende laptops 6 niet werkende gemaakt.
Nee hoorquote:
ik zie hetquote:
Je bent gewoon een Limburger, geef maar toe.quote:
Ik heb toch ook nooit iets anders gezegd?quote:Op zondag 26 mei 2019 20:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je bent gewoon een Limburger, geef maar toe.
Chrietquote:
Dat is gewoon de IT afdelingquote:Op zondag 26 mei 2019 21:00 schreef Prisha het volgende:
Wie is de moeder in dat plaatje? Of is er geen moeder? Die meest linkse is toch de vader? Wat een vaag plaatje eigenlijk
Hier ligt ook nog een aardig stapeltje. Was ooit hobby om laptops en tablets weer aan de gang te krijgen. Altijd spannend, zoals met flashen.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen ... laptops vallen dan ook vaak op de grond ...
heb er nog 2 liggen ...
Ik heb heel inspiratieloos gewoon op Nerds afbeeldingen gegoogeld.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:00 schreef Prisha het volgende:
Wie is de moeder in dat plaatje? Of is er geen moeder? Die meest linkse is toch de vader? Wat een vaag plaatje eigenlijk
Dat was pas een baas.quote:
Kalendaggggquote:
Moet ik aan dat enge menneke denken die Chriet bij DWDD belachelijk maakte, Jelle Brandt C, die homo, die gasten pijpt en achteraf gaat lopen klagen met zijn huilbek.quote:
wat? Nee is een nerdy gezin toch?quote:
quote:
Ik wil dat het een gezin isquote:
Als mijn Baardaap eruit zou zien als een van hen dan schopte ik...quote:
En de parkiet.quote:
quote:
quote:
Wie is de moeder danquote:
Man of vrouw?quote:Op zondag 26 mei 2019 21:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Deze lijkt heel erg op een ex colega van me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |