Of vertellen je vol trots dat ze internet gedownload hebbenquote:Op zondag 26 mei 2019 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo is datSommige mannen weten niet hoe googel chrome werkt
Met de muis op dingentjes klikkenquote:Op zondag 26 mei 2019 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 mei 2019 20:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Of vertellen je vol trots dat ze internet gedownload hebben
Onzin, 'die Griek' weet alles van Googel.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Pc-privé projectenquote:Op zondag 26 mei 2019 20:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen werkte ik met DOS op Tulip computers.
Ja je bent er ook éénquote:Op zondag 26 mei 2019 20:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Met de muis op dingentjes klikken
Nee, voor mijn werk, pc-privé project kwam pas later...quote:
Heb ergens een oude bootable CD versie liggen.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een install Ubuntu usb stick met de laatste versie
Herkenbaar.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:47 schreef tonja het volgende:
Ik heb ooit nog met IBM-visietekst gewerkt.
Beetje zitten bluffen om dat baantje te krijgen, maar na een halve werkdag had ik wel door hoe het ongeveer werkte
Ik lees het.quote:
Van jou weet ik hetquote:Op zondag 26 mei 2019 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een install Ubuntu usb stick met de laatste versie
Ik werd ooit direct benadert door een Taiwanees bedrijf voor de distributie van hun pc's.. begin jaren 90 was dat ...quote:
Ga met de muis naar de rechterbovenhoekquote:Op zondag 26 mei 2019 20:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Met de muis op dingentjes klikken
Wim Kok.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ga met de muis naar de rechterbovenhoek
[ afbeelding ]
Wim.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IBM in Utrecht vaak geweest voor trainingen. Het was meer lol en bierquote:Op zondag 26 mei 2019 20:47 schreef tonja het volgende:
Ik heb ooit nog met IBM-visietekst gewerkt.
Beetje zitten bluffen om dat baantje te krijgen, maar na een halve werkdag had ik wel door hoe het ongeveer werkte
Ik werkte toen bij Tulip Computersquote:Op zondag 26 mei 2019 20:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen werkte ik met DOS op Tulip computers.
Ik kreeg via via oude pc afkomstig van de gemeente, gratis en voor nop, was soms heel verrassend....quote:Op zondag 26 mei 2019 20:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Was even weg, ponskaart was uit laptop gevallen of zo.
Zulke trainingen zijn mij nooit aangebodenquote:Op zondag 26 mei 2019 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
IBM in Utrecht vaak geweest voor trainingen. Het was meer lol en bier
'quote:Op zondag 26 mei 2019 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een vriend van mij ook, in Den Bosch.quote:
Den Bosch?quote:
Js ok ik was de hele dag al brak en dit helpt niet ik ga maar pitten.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:51 schreef D. het volgende:
Ik heb ook voor veel computerfabrikanten gewerkt
Was dat niet Wim Kok, die in één of ander tv-programma iets met een muis moest doen en de muis toen optilde, op het scherm richtte, alsof het een tv-afstandsbediening was?quote:Op zondag 26 mei 2019 20:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
'
Ik heb dit behoorlijk wat jaren geleden echt zo meegemaakt toen ik training moest geven aan een groep vrachtwagenchauffeurs die voor het eerst zelf hun vrachten moesten aanmelden. Enorm gelachen met die gasten wel. Er ging een wereld voor ze open.
Ow, sorryquote:Op zondag 26 mei 2019 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Js ok ik was de hele dag al brak en dit helpt niet ik ga maar pitten.
Geen idee. Denk niet dat hij bij mijn trainees zatquote:Op zondag 26 mei 2019 20:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Was dat niet Wim Kok, die in één of ander tv-programma iets met een muis moest doen en de muis toen optilde, op het scherm richtte, alsof het een tv-afstandsbediening was?
Ongeveer 100 jaar geleden..
Ik ook, en later in Rosmalen.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Een vriend van mij ook, in Den Bosch.
Nee dat denk ik ook nietquote:Op zondag 26 mei 2019 20:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geen idee. Denk niet dat hij bij mijn trainees zat
Mezelf een nerd noemen is wel het laatste dat ik zou doen.quote:
lolquote:Op zondag 26 mei 2019 20:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mezelf een nerd noemen is wel het laatste dat ik zou doen.
Zo zie ik er ook niet uit en zo voel ik mij niet.
quote:Op zondag 26 mei 2019 20:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Was dat niet Wim Kok, die in één of ander tv-programma iets met een muis moest doen en de muis toen optilde, op het scherm richtte, alsof het een tv-afstandsbediening was?
Ongeveer 100 jaar geleden..
MO_1337.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mezelf een nerd noemen is wel het laatste dat ik zou doen.
Zo zie ik er ook niet uit en zo voel ik mij niet.
Overdag een pc nerd..en 'nachts maak ik vlammenwerpersquote:
Dit...maakt niet uit wat het is verder...quote:Op zondag 26 mei 2019 20:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Niet echt. Als ik wat wil vogel ik uit hoe het moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |