'quote:Op zondag 26 mei 2019 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ga met de muis naar de rechterbovenhoek
[ afbeelding ]
Een vriend van mij ook, in Den Bosch.quote:
Den Bosch?quote:
Js ok ik was de hele dag al brak en dit helpt niet ik ga maar pitten.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:51 schreef D. het volgende:
Ik heb ook voor veel computerfabrikanten gewerkt
Was dat niet Wim Kok, die in één of ander tv-programma iets met een muis moest doen en de muis toen optilde, op het scherm richtte, alsof het een tv-afstandsbediening was?quote:Op zondag 26 mei 2019 20:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
'
Ik heb dit behoorlijk wat jaren geleden echt zo meegemaakt toen ik training moest geven aan een groep vrachtwagenchauffeurs die voor het eerst zelf hun vrachten moesten aanmelden. Enorm gelachen met die gasten wel. Er ging een wereld voor ze open.
Ow, sorryquote:Op zondag 26 mei 2019 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Js ok ik was de hele dag al brak en dit helpt niet ik ga maar pitten.
Geen idee. Denk niet dat hij bij mijn trainees zatquote:Op zondag 26 mei 2019 20:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Was dat niet Wim Kok, die in één of ander tv-programma iets met een muis moest doen en de muis toen optilde, op het scherm richtte, alsof het een tv-afstandsbediening was?
Ongeveer 100 jaar geleden..
Ik ook, en later in Rosmalen.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Een vriend van mij ook, in Den Bosch.
Nee dat denk ik ook nietquote:Op zondag 26 mei 2019 20:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geen idee. Denk niet dat hij bij mijn trainees zat
Mezelf een nerd noemen is wel het laatste dat ik zou doen.quote:
lolquote:Op zondag 26 mei 2019 20:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mezelf een nerd noemen is wel het laatste dat ik zou doen.
Zo zie ik er ook niet uit en zo voel ik mij niet.
quote:Op zondag 26 mei 2019 20:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Was dat niet Wim Kok, die in één of ander tv-programma iets met een muis moest doen en de muis toen optilde, op het scherm richtte, alsof het een tv-afstandsbediening was?
Ongeveer 100 jaar geleden..
MO_1337.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mezelf een nerd noemen is wel het laatste dat ik zou doen.
Zo zie ik er ook niet uit en zo voel ik mij niet.
Overdag een pc nerd..en 'nachts maak ik vlammenwerpersquote:
Dit...maakt niet uit wat het is verder...quote:Op zondag 26 mei 2019 20:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Niet echt. Als ik wat wil vogel ik uit hoe het moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |