Dat is een browser en heeft niks te maken met het bestuuringssysteemquote:
Waardeloze zelfingenomen figuren zoals Mathijs kan ik missen als kiespijn.quote:
Je hebt het over een Chromebook zeker.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een browser en heeft niks te maken met het bestuuringssysteem
Nee het is Google oriënted only , volgens mijquote:Op zondag 26 mei 2019 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat ding gekregen. Maar ik kan er bv geen spotnet op zetten.
Nee en als je het niet weet lul dan ook geen onzin, of kom met een oplossingquote:
Wees dan specifieker, je hebt een Chromeboek...quote:Op zondag 26 mei 2019 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een browser en heeft niks te maken met het bestuuringssysteem
Weggooienquote:Op zondag 26 mei 2019 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee en als je het niet weet lul dan ook geen onzin, of kom met een oplossing
Ja erg naar verder een leuk ding welquote:Op zondag 26 mei 2019 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee het is Google oriënted only , volgens mij
Ik laat mij nooit dwingen, dat had je kunnen weten.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee en als je het niet weet lul dan ook geen onzin, of kom met een oplossing
En wat weet die gast dan ? Ik heb een studie boek van oa Pannekoek , maar denk niet dat het over Geologie gaatquote:
Chromebooks zijn googel dingenquote:Op zondag 26 mei 2019 20:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wees dan specifieker, je hebt een Chromeboek...
Mijn shit loopt als een zonnetje...
Geen idee wat ie weet, ben snel weggezaptquote:Op zondag 26 mei 2019 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat weet die gast dan ? Ik heb een studie boek van oa Pannekoek , maar denk niet dat het over Geologie gaat
Nou ik heb het er ook niet zo opquote:
Ach ja, een gegeven paard ga je niet in de bek kijken.quote:
Nee, dat tief je weg zodra ze de hoek om zijn. 'Bedankt hč! *plof*'quote:Op zondag 26 mei 2019 20:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach ja, een gegeven paard ga je niet in de bek kijken.
Zeker niet, best een tof ding. Maar wat ik al zei is installeren/downloaden niet aan de orde en daar heb ik dus een back-up voorquote:Op zondag 26 mei 2019 20:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach ja, een gegeven paard ga je niet in de bek kijken.
Op developer zetten en Linux distro installeren.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeker niet, best een tof ding. Maar wat ik al zei is installeren/downloaden niet aan de orde en daar heb ik dus een back-up voor
Ja de groetequote:Op zondag 26 mei 2019 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op developer zetten en Linux distro installeren.
I did it my way.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Coma zuipen en blowen als je dan ontwaakt is backup klaar
Ik koop wel een nieuwequote:
Oi kijk je even uit ik zat eind jaren tachtig al in de ITquote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Oi kijk je even uit ik zat eind jaren tachtig al in de IT
Jesus met je leukquote:Op zondag 26 mei 2019 20:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Allebei onbegrijpelijk en irritant soms, maar meestal toch best leuk![]()
Ik in de 90's in de Escapequote:Op zondag 26 mei 2019 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:
Toen werkte ik met DOS op Tulip computers.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |