Om mijn kwasten aan af te vegen.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wat zeur je nou?
Je hebt toch een rol...
Dat gelooft niemand meerquote:Op zondag 26 mei 2019 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Om mijn kwasten aan af te vegen.
wutquote:
quote:
Heb je inmiddels wel een schone broek aan én je billen gewassen?quote:Op zondag 26 mei 2019 21:15 schreef tonja het volgende:
Ik koop gewoon een nieuw toetsenbord als de toetsen niet allemaal meer zichtbaar zijn
Kost een drol.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:15 schreef tonja het volgende:
Ik koop gewoon een nieuw toetsenbord als de toetsen niet allemaal meer zichtbaar zijn
Ah ja, fijn is dat. Frituurvet dat ze nooit vervangen.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:16 schreef chufi het volgende:
Zo toch maar ff de balkonramen dicht gedaan.. regen en het stonk naar gore ranzige stinkende frituurvetten
Ik ben net lekker onder de douche geweest.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je inmiddels wel een schone broek aan én je billen gewassen?
Nee, vergetenquote:Op zondag 26 mei 2019 21:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je inmiddels wel een schone broek aan én je billen gewassen?
gebeurt alleen maar elk jaar, weet niet of je het in de gaten hadquote:Op zondag 26 mei 2019 21:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Idioot, het is al na 21 uur en nog steeds licht, ik raak helemaal van de wap.
Ja, maar de omschakeling heeft even tijd nodig, ben nogal traag.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
gebeurt alleen maar elk jaar, weet niet of je het in de gaten had
floppy'squote:Op zondag 26 mei 2019 21:18 schreef Amphorapotje het volgende:
Niet lachen..ik ben/was vrij netjes.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 mei 2019 21:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
Gordijnen dicht wil helpen.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar de omschakeling heeft even tijd nodig, ben nogal traag.
Vrij netjes? Dat is ákelig netjes!quote:Op zondag 26 mei 2019 21:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |