Als je eindelijk gewend bent wordt het weer eerder donkerquote:Op zondag 26 mei 2019 21:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar de omschakeling heeft even tijd nodig, ben nogal traag.
Volgend jaar niet meer toch of voor de laatste keer?quote:Op zondag 26 mei 2019 21:17 schreef Prisha het volgende:
[..]
gebeurt alleen maar elk jaar, weet niet of je het in de gaten had
Werkplekje thuis in de woonkamer.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vrij netjes? Dat is ákelig netjes!
quote:Op zondag 26 mei 2019 21:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als je eindelijk gewend bent wordt het weer eerder donker
quote:Op zondag 26 mei 2019 21:19 schreef tonja het volgende:
[..]Gaaf dat je al die oude foto's digitaal hebt
Je bent mij voor.quote:
die gordijnen...die had mijn moeder ookquote:
Zoiets.....maar goed ben sws een nachtmens.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Daar wil ik nog niet aan denkenquote:Op zondag 26 mei 2019 21:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zo'n IBM ding .. had mn moeder ook.. Had ze nodig om dr boek op te schrijven .. in WordPerfect ... pff wat een gedoe was dat altijdquote:Op zondag 26 mei 2019 21:18 schreef Amphorapotje het volgende:
Niet lachen..ik ben/was vrij netjes.
[ afbeelding ]
Afschaffenquote:Op zondag 26 mei 2019 21:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hee, een Tulip PC compact 2!quote:Op zondag 26 mei 2019 21:18 schreef Amphorapotje het volgende:
Niet lachen..ik ben/was vrij netjes.
[ afbeelding ]
Wordperfect....alle commando's uit m'n hoofdquote:Op zondag 26 mei 2019 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo'n IBM ding .. had mn moeder ook.. Had ze nodig om dr boek op te schrijven .. in WordPerfect ... pff wat een gedoe was dat altijd
Hopelijk de hele week nietquote:Op zondag 26 mei 2019 21:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hopelijk regent het morgenochtend niet...
Flow.quote:Op zondag 26 mei 2019 21:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wordperfect....alle commando's uit m'n hoofd
Wij ook zoiets.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |