Niet nodig.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb ze nog wel, kan je ze wel sturen, maar alleen na accordering van Lyza, natuurlijk.
Volledig blauw, mijn wijsvinger tenminste. En een groot stuk vel eraf. Maar het ziet er gelukkig erger uit dan het is. Niets gebroken dat weet ik zeker.quote:
Ok, ik delete ze.quote:
Je bent je vrouw zat?quote:Op maandag 13 mei 2019 01:10 schreef Amphorapotje het volgende:
En ik zit maar op Funda rond te struinen.
Er was er nog wel eentje van je favoriet Ani. Maarja, te laat is te laat.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beter. Ik mag ze niet horen van Lyza.
Uh, nee, andere zaken spelen hier een hoofdrol.quote:
tis allemaal schuld van Jaffoquote:Op maandag 13 mei 2019 01:07 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Volledig blauw, mijn wijsvinger tenminste. En een groot stuk vel eraf. Maar het ziet er gelukkig erger uit dan het is. Niets gebroken dat weet ik zeker.
Ik weet niet hoe ik het doe maar ik deed het weer. Nog geen 5 weken geleden had ik mijn pink gebroken van mijn rechter hand en nu dit weer met mijn linker hand.
Flauw hoor.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Er was er nog wel eentje van je favoriet Ani. Maarja, te laat is te laat.
Watskeburt? Was je dronken of zo?quote:Op maandag 13 mei 2019 01:07 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Volledig blauw, mijn wijsvinger tenminste. En een groot stuk vel eraf. Maar het ziet er gelukkig erger uit dan het is. Niets gebroken dat weet ik zeker.
Ik weet niet hoe ik het doe maar ik deed het weer. Nog geen 5 weken geleden had ik mijn pink gebroken van mijn rechter hand en nu dit weer met mijn linker hand.
Gelukkig is 549 niet tegen airco's bij extreme warmte.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:12 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja als je het op die manier bekijkt
Dat is voor mij te hoog gegrepen.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik pas me graag aan aan de gemiddelde user.
En dat allemaal bij die shoarmaboer???? Of op weg ernaar toe of terug??quote:Op maandag 13 mei 2019 01:07 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dat !quote:Op maandag 13 mei 2019 01:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Niet opgeven. Het is juist mooi om een doel te hebben in 't leven. Iets om naartoe te werken.
O, dat is wel vervelend.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:14 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
2 ongelukjes.
Niet omdat ik gedronken had.
Meer omdat iemand anders gedronken had![]()
Nah, van zo'n onbereikbaar doel word ik niet gelukkiger.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Niet opgeven. Het is juist mooi om een doel te hebben in 't leven. Iets om naartoe te werken.
Een gebroken vinger is echt heel vervelend. Helemaal omdat het op de knokkel was van mijn pink. Je kan echt niets meer en nu zelfs het 'gips' er af is kan ik mijn hand nog lang niet optimaal gebruiken.quote:
Als ik al op YT sta is dat zeker niet onder de naam Lyza.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:16 schreef Five4Nine het volgende:
Is dit Lyza op Youtube?
HahaIk dacht in type je naam even in op Youtube. Maar volgens mij is dat wat te jong.
https://www.youtube.com/channel/UCMZesXMijJYSa5fGqqhy6sQ/
De reis is mooier dan de bestemming.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, van zo'n onbereikbaar doel word ik niet gelukkiger.
Dit was dan ook en grapjequote:Op maandag 13 mei 2019 01:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Als ik al op YT sta is dat zeker niet onder de naam Lyza.
Als je het niet los krijgt.?quote:Op maandag 13 mei 2019 01:18 schreef mario390 het volgende:
weet je wanneer en cake kuchen met plastik eingewikkelt is?
Toch wel. FOK! is natuurlijk wel de wel de plek waar de kremdelakrem van Nederland en Oostenrijk zich online ophoudt.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Zit er een groot gat tussen het gemiddelde hier en een normaal persoon als jij?
Oh ja, wij van de UTO SC waren wel de elite natuurlijk.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toch wel. FOK! is natuurlijk wel de wel de plek waar de kremdelakrem van Nederland en Oostenrijk zich online ophoudt.
Er zitten mensen, van allerlei allooi. Maar dat is maar een beperkte observatie van mij.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toch wel. FOK! is natuurlijk wel de wel de plek waar de kremdelakrem van Nederland en Oostenrijk zich online ophoudt.
Daar heb je denk ik helemaal gelijk inquote:Op maandag 13 mei 2019 01:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Er zitten mensen, van allerlei allooi. Maar dat is maar een beperkte observatie van mij.
Ik heb helemaal geen allooi. Ook nooit gehad. Wat moet je er ook mee?quote:Op maandag 13 mei 2019 01:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Er zitten mensen, van allerlei allooi. Maar dat is maar een beperkte observatie van mij.
Een soort bijt folie, die katten op eet?quote:Op maandag 13 mei 2019 01:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Da's niet zo goed voor de katze. Hou d'r goed in de gaten.
Aluin heb je toch wel.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen allooi. Ook nooit gehad. Wat moet je er ook mee?
ja zij slaaptquote:Op maandag 13 mei 2019 01:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Da's niet zo goed voor de katze. Hou d'r goed in de gaten.
Slaap ze Scrut !quote:Op maandag 13 mei 2019 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Tijd om trusten te typen.
[ afbeelding ]
Trusten
Slaapze, mooie stem.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:28 schreef Lyza666 het volgende:
Dat moet ik ook maar eens gaan doen, slapen.
Welterusten
quote:Op maandag 13 mei 2019 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Slaap fijn!quote:Op maandag 13 mei 2019 01:28 schreef Lyza666 het volgende:
Welterusten
quote:Op maandag 13 mei 2019 01:30 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ga op deze manier slapen zo. Ook een heerlijk nummer om een ander nummer op te doen trouwens.
quote:Op maandag 13 mei 2019 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
quote:Op maandag 13 mei 2019 01:28 schreef Lyza666 het volgende:
Welterusten
In de nacht van woensdag op donderdag is er wel een lancering, maar die is op een onmogelijk tijdstip. Verder is er weinig nieuws, geloof ik.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:37 schreef Amphorapotje het volgende:
@:Recce is er binnenkort nog een lancering van iets, of een andere mooie ruimtelijke waarneming?
Die waardeer ik echt.
Ok, tnx. !quote:Op maandag 13 mei 2019 01:40 schreef Recce het volgende:
[..]
In de nacht van woensdag op donderdag is er wel een lancering, maar die is op een onmogelijk tijdstip. Verder is er weinig nieuws, geloof ik.
Kijk, hier kan ik geen negatief commentaar geven. Wat een mooie foto is dit dan!quote:Op maandag 13 mei 2019 01:41 schreef Recce het volgende:
Wel een mooi plaatje van onweer bij de vulkaanuitbarsting die hier voor gedoe met het vliegverkeer zorgde:
[ afbeelding ]
Ja, dat was wel interessant om te volgen toen.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:43 schreef Amphorapotje het volgende:
Wow, erg mooi. Wat de natuur al teweeg brengt.
quote:Op maandag 13 mei 2019 01:46 schreef Five4Nine het volgende:
Maar ik ga slapen met dit nummer.
Zwoele house die 2 mensen tot elkaar brengt. Ongeacht het geslacht want dat moet je er tegenwoordig bij zeggen.![]()
Tot morgen!
En slaap lekker.
Slaap ze.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:46 schreef Five4Nine het volgende:
Maar ik ga slapen met dit nummer.
Zwoele house die 2 mensen tot elkaar brengt. Ongeacht het geslacht want dat moet je er tegenwoordig bij zeggen.![]()
Tot morgen!
En slaap lekker.
Die zijn nu heel veel waard, geloof ik.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:47 schreef Amphorapotje het volgende:
En stond ik vroeger met zoiets...
[ afbeelding ]
oude camera'squote:Op maandag 13 mei 2019 01:47 schreef Amphorapotje het volgende:
En stond ik vroeger met zoiets...
[ afbeelding ]
Oh, dat is wel jammer. Ze maken die film waarschijnlijk wel weer.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:50 schreef Amphorapotje het volgende:
Ja, rond de 400 of zo, maar ik heb hem niet meer.
Geen idee, ik ben er echt helemaal *uit*.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat is wel jammer. Ze maken die film waarschijnlijk wel weer.
Koes trug @sacha slaap ze, ik zal me gedragen hoor.quote:
Slaap ze Recce !quote:
Ben je vroeg Sas!quote:
quote:Op maandag 13 mei 2019 10:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Even vragen aan beide buren hoe je het beste je voordeur dicht kan smijten. Ze zijn er erg goed in en dan kan ik mooi oefenen, want met dat doodgewone deur sluiten zit ik net voor lul hier. Je schaamt je dood voor de hele buurt.
quote:Op maandag 13 mei 2019 10:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Je hebt niet voldoende agressie in je. Ik denk dat je wat vaker naar de supermarkt moet
Mja, maar als ze in de buurt horen dat er nul vooruitgang in zit, lachen ze zich rot om 'die uutlander'quote:
Dat is waar, maar je kan het ook van de andere kant bekijken dat ze niet uitlachen maar toe lachenquote:Op maandag 13 mei 2019 10:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, maar als ze in de buurt horen dat er nul vooruitgang in zit, lachen ze zich rot om 'die uutlander'
Goed plan, ik kwak straks met een positief gevoel de deur achter me dicht.quote:Op maandag 13 mei 2019 10:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je kan het ook van de andere kant bekijken dat ze niet uitlachen maar toe lachen
Slagroom kloppen kan ik met rechts, en anders met de keukenmachinequote:Op maandag 13 mei 2019 10:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Gelukkig is dat maar 1x per week.
Eej, cafca.Kan je alweer slagroom kloppen met je arm?
Bak een cake voor ze .. schijnt te werkenquote:Op maandag 13 mei 2019 10:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goed plan, ik kwak straks met een positief gevoel de deur achter me dicht.
Echt niet, straks komen ze nog op visite.quote:Op maandag 13 mei 2019 10:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Bak een cake voor ze .. schijnt te werken
Ja hoor!quote:
Keer wassen misschien dan kleven ze minder?quote:Op maandag 13 mei 2019 12:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja hoor!Weer eens last van m'n klauwen dus probeer m'n mobiel een beetje links te laten liggen. (fok meestal mobiel)
Misschien kunnen jullie samen op één telefoon.quote:Op maandag 13 mei 2019 12:26 schreef Ghostbuster het volgende:
We zijn wel klauwtwinnies ik heb ook een zenuw inzinking in mijn rechterhand
Al vallen ze er daarna af, ik zal ergens nog de kracht vandaan toveren om jou voor je kanis te stompenquote:Op maandag 13 mei 2019 12:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Keer wassen misschien dan kleven ze minder?
Lekker toon je medeleven zegquote:Op maandag 13 mei 2019 12:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Al vallen ze er daarna af, ik zal ergens nog de kracht vandaan toveren om jou voor je kanis te stompen
Ik tik gewoon door ik heb aandacht nodig de hele dagquote:Op maandag 13 mei 2019 12:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie samen op één telefoon.
Heb je al Lonka gehaald?quote:Op maandag 13 mei 2019 12:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik tik gewoon door ik heb aandacht nodig de hele dag
Ja daagquote:
Misschien dat ik die sinaasappelzooilonka eens ga proberen.quote:Op maandag 13 mei 2019 12:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja daagik heb mijn dochter even op de trein gezet net, en toen door maar de Pepsi was bij een andere supermarkt weer El Cheapo, maar we staan weer scherp
Die heb ik ook, die zijn lekker hoor die snippersquote:Op maandag 13 mei 2019 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien dat ik die sinaasappelzooilonka eens ga proberen.
Ik heb ze in mijn keukenkastje liggen. Herontdektquote:Op maandag 13 mei 2019 12:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die heb ik ook, die zijn lekker hoor die snippers
quote:Op maandag 13 mei 2019 12:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan zal ik wel even moeten wachten tot de voorraad in de winkels weer is aangevuld.quote:Op maandag 13 mei 2019 12:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ze in mijn keukenkastje liggen. Herontdekt
Ik heb wat voor je laten liggen daar bij de Jumbo.quote:Op maandag 13 mei 2019 12:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
Dan zal ik wel even moeten wachten tot de voorraad in de winkels weer is aangevuld.
dat vreet ik zo helemaal opquote:Op maandag 13 mei 2019 12:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Met deze gaat dat moeilijk worden, zeker als je er warme koffie of espresso bij drinkt.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Met die andere Lonka lukt het me vaak wel om er één of twee te bewaren voor de volgende dag.
Daar gaat m'n taillequote:Op maandag 13 mei 2019 13:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Met deze gaat dat moeilijk worden, zeker als je er warme koffie of espresso bij drinkt.
dan maar niet meer ertegen aanlopenquote:Op maandag 13 mei 2019 13:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tegen Lonka valt niet op te fietsen
ow!quote:Op maandag 13 mei 2019 13:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Bizar.
https://www.at5.nl/artike(...)-airbnb-heel-brutaal
Wat mensen al niet bedenken om geld te verdienen.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Bizar.
Maar dat ze 'm zomaar ergens op de stoep neerzetten is wel apart.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat mensen al niet bedenken om geld te verdienen.
Dat is hondsbrutaal en er wordt vanuit gegaan dat men geen zicht op de gemeente heeft.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar dat ze 'm zomaar ergens op de stoep neerzetten is wel apart.
met een lillukku bankquote:Op maandag 13 mei 2019 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je ook een zeecontainer in de tuin staan?
Die aan het Pauwenpad stond vlakbij de achterkant van een schoolgebouw dat gerenoveerd en uitgebreid wordt. Dat is wel slim, dan lijkt het inderdaad net of die daar als een soort mobiel kantoortje neergezet is. Maar goed, de truc is mislukt. Ik neem aan dat sacha het beter aangepakt heeft met haar zeecontainer.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is hondsbrutaal en er wordt vanuit gegaan dat men geen zicht op de gemeente heeft.
Gewoon in d'r eigen tuin zetten.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die aan het Pauwenpad stond vlakbij de achterkant van een schoolgebouw dat gerenoveerd en uitgebreid wordt. Dat is wel slim, dan lijkt het inderdaad net of die daar als een soort mobiel kantoortje neergezet is. Maar goed, de truc is mislukt. Ik neem aan dat sacha het beter aangepakt heeft met haar zeecontainer.
quote:Op maandag 13 mei 2019 13:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Bizar.
134 euro per nacht is nie goeiekoop nie.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:43 schreef Lyza666 het volgende:
Ik zit een vakantie te zoeken. Keuzestress! Misschien maar in een zeecontainer dan. Lekker goeiekoop.
Jeuzes!quote:Op maandag 13 mei 2019 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
134 euro per nacht is nie goeiekoop nie.
Blijven de toeristen wel uit je tuin? Er zijn vast wel veel mensen die er niet eens bij stil staan dat er ook mensen wonen op het eiland.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:37 schreef sacha het volgende:
ik moet er niet aan denken, elke dag mensen in de tuin
Hoe ver wil je weg?quote:Op maandag 13 mei 2019 13:43 schreef Lyza666 het volgende:
Ik zit een vakantie te zoeken. Keuzestress! Misschien maar in een zeecontainer dan. Lekker goeiekoop.
Dan moet je voor dag en dauw opstaan want die aanbiedingen zijn altijd direct weg.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:52 schreef mootie het volgende:
Wie roept Pris even, schoenen voor 6 euro bij de Aldi morgen.
@Prishaquote:Op maandag 13 mei 2019 13:52 schreef mootie het volgende:
Wie roept Pris even, schoenen voor 6 euro bij de Aldi morgen.
Dat kan Pris wel!quote:Op maandag 13 mei 2019 13:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan moet je voor dag en dauw opstaan want die aanbiedingen zijn altijd direct weg.
eerste woning aan de dijk was dat wel een dingetjequote:Op maandag 13 mei 2019 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Blijven de toeristen wel uit je tuin? Er zijn vast wel veel mensen die er niet eens bij stil staan dat er ook mensen wonen op het eiland.
Mijn broer in Giethoorn heeft daar ook last van.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:55 schreef sacha het volgende:
[..]
eerste woning aan de dijk was dat wel een dingetje![]()
en er zijn inderdaad mensen die een pretpark idee met personeel van dit eiland hebben
Ja, daar heb ik ook wel eens iets over op tv gezien. Chinezen die denken dat de huizen daar ook bij de attractie horen.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn broer in Giethoorn heeft daar ook last van.
Ja, dan staan ze in je tuin naar binnen te loeren. Erger nog vind ik dat ze in de berm voor je huis hun ontlasting doen.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook wel eens iets over op tv gezien. Chinezen die denken dat de huizen daar ook bij de attractie horen.
Beter wat Dixi's neerzetten dan. Giethoorn is toch al van de toerist en een openluchtnuseum.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dan staan ze in je tuin naar binnen te loeren. Erger nog vind ik dat ze in de berm voor je huis hun ontlasting doen.
Goed plan. En dan ga jij ze zeker legen.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beter wat Dixi's neerzetten dan. Giethoorn is toch al van de toerist en een openluchtnuseum.
Dat is wel goede handel.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed plan. En dan ga jij ze zeker legen.
Moest je iets doen voor Tilly?quote:Op maandag 13 mei 2019 14:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Soms denk ik, was ik maar iets minder populair
Wel leuk zeg met je Moeder op vakantie, zou ik ook gerust doen, echt een party dwerg van 80 die van mijquote:
Chersonissosquote:Op maandag 13 mei 2019 14:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel leuk zeg met je Moeder op vakantie, zou ik ook gerust doen, echt een party dwerg van 80 die van mij
Eerlijk gezegd ging ik liever alleen en ergens anders heen, maar ze heeft het niet zo makkelijk. Dus sleep ik d'r maar mee.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel leuk zeg met je Moeder op vakantie, zou ik ook gerust doen, echt een party dwerg van 80 die van mij
Ja snap ik, liefquote:Op maandag 13 mei 2019 14:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ging ik liever alleen en ergens anders heen, maar ze heeft het niet zo makkelijk. Dus sleep ik d'r maar mee.
Nou ze ging toen haar vriend nog goed was, altijd naar zulke plekkenquote:
Als je voor Deliveroo werkt wel, denk ik.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:51 schreef Charmian het volgende:
Is dat tegenwoordig hip om zo'n koelbox-achtig iets op je fiets te hebben in plaats van een fietsmand?
Geen idee...ik zie ineens een paar van die grietjes achter elkaar met zo'n grote grijze box voorop hun fiets...vroeg het me af.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je voor Deliveroo werkt wel, denk ik.
Ze verhuurt gewoon het bushokje.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Kreeg meteen reclame voor accommodaties op Vlieland. Sacha zal wel een Airbnb-tent op Stortemelk hebben staan
quote:Op maandag 13 mei 2019 15:12 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Da's waar ja.
Ik ben het zoeken zat. Maar even naar buiten.later.
Ik vond haar altijd een beetje saai. Heeft ze nog in blockbusters gespeeld eigenlijk?quote:Op maandag 13 mei 2019 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zal er vanavond wel een film met haar op tv zijn.
Ik ken haar films alleen uit een liedje van Doe Maar.quote:Op maandag 13 mei 2019 15:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vond haar altijd een beetje saai. Heeft ze nog in blockbusters gespeeld eigenlijk?
en dat voorspelde ook al niet veel goeds.quote:Op maandag 13 mei 2019 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ken haar films alleen uit een liedje van Doe Maar.
quote:
Is voor zo'n veelvraat als jou wel handig jaquote:Op maandag 13 mei 2019 14:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
Geen idee...ik zie ineens een paar van die grietjes achter elkaar met zo'n grote grijze box voorop hun fiets...vroeg het me af.
ik heb geen fietsquote:Op maandag 13 mei 2019 15:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is voor zo'n veelvraat als jou wel handig ja
en wie heeft hier al met een tentje voor de deur van de appie gelegen om zijn lonkastash te halenquote:Op maandag 13 mei 2019 15:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is voor zo'n veelvraat als jou wel handig ja
Scrutquote:Op maandag 13 mei 2019 15:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
en wie heeft hier al met een tentje voor de deur van de appie gelegen om zijn lonkastash te halen
Er zit een knop op je TVquote:Op maandag 13 mei 2019 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zal er vanavond wel een film met haar op tv zijn.
nee, die is nu pas boodschapjes gaan halenquote:
Ik dacht dat ze allang dood wasquote:Op maandag 13 mei 2019 15:23 schreef Charmian het volgende:
Maar goed, ze is/was wel bekend. Een respectabele leeftijd in, voorzover ik weet, redelijke gezondheid gehaald.
Lucille Ball was wel grappig. (zie sig)quote:Op maandag 13 mei 2019 15:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Doris Day, dat vond mijn moeder vroeger leuk, ik vond er geen zak aan, waren allemaal zeikfilms.
Ik sta soms ook verbaast hoor, of dan denk ik dat zo'n persoon nog leeft en is dan allang doodquote:
Ja, die films waren in onze jeugd al antiek. In de mijn wel, iigquote:Op maandag 13 mei 2019 15:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Doris Day, dat vond mijn moeder vroeger leuk, ik vond er geen zak aan, waren allemaal zeikfilms.
Komt ook omdat sommige "beroemde" mensen niet meer in de media zijn, door leeftijd of ziektequote:Op maandag 13 mei 2019 15:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik sta soms ook verbaast hoor, of dan denk ik dat zo'n persoon nog leeft en is dan allang dood
Leeft die nog?quote:
Trouwen, maar das al te laat volgens mijquote:Op maandag 13 mei 2019 16:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Leeft die nog?
En wat wil je ermee doen?![]()
zo zo, zij is zomaar 99 geworden...vraag verder niet hoe, de laatste jaren waren niet bestquote:Op maandag 13 mei 2019 16:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Trouwen, maar das al te laat volgens mij
alles in 1 keer? en nu ben je misselijk?quote:
Ja. Niet eens.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
alles in 1 keer? en nu ben je misselijk?
Maar dat spul is toch mierzoet? Ik ga voor de Lonka fudge maar na 3 hooguit 4 is het genoeg en springen m'n vullingen er weer bijna uit.quote:
Bij de Fudge bewaar ik altijd twee voor de dag erna.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar dat spul is toch mierzoet? Ik ga voor de Lonka fudge maar na 3 hooguit 4 is het genoeg en springen m'n vullingen er weer bijna uit.
Wat een bullshit....quote:Doris Day had uitstraling van de eeuwige maagd.
ja maar die is niet in de bonusquote:
Doe je je tanden toch even uit, gewoon sabbelenquote:Op maandag 13 mei 2019 16:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar dat spul is toch mierzoet? Ik ga voor de Lonka fudge maar na 3 hooguit 4 is het genoeg en springen m'n vullingen er weer bijna uit.
zie je wie is hier nu de vreetzakquote:
Ik heb nooit de kans gehad om dat te eten. Mijn broer at ze op en deed de lege papiertjes terug in het doosjequote:
Oke, maar daar kom ik nooit.quote:
Oh echt?quote:
Hahaha, dat is wel heel ergquote:Op maandag 13 mei 2019 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nooit de kans gehad om dat te eten. Mijn broer at ze op en deed de lege papiertjes terug in het doosje
Die papiertjes maakt ze interessant vond ik altijd.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nooit de kans gehad om dat te eten. Mijn broer at ze op en deed de lege papiertjes terug in het doosje
Dat komt nog wel.quote:
Nou mijn moeder heeft regelmatig voor lul gestaan met uitdelenquote:
Hier 13 graden, alleen was wel een dikke windquote:Op maandag 13 mei 2019 17:02 schreef Charmian het volgende:
Zonnetje schijnt in ieder geval, verder geen idee of het warm of koud is.
moet jij niet ff een middagdutje doen?quote:
Ze hadden daar gister een hele berg van die lekkere asperge saus. Ook lekker of wat anders btwquote:
Hahahahahaha de grappige lolbroekquote:
quote:Op maandag 13 mei 2019 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hadden daar gister een hele berg van die lekkere asperge saus. Ook lekker of wat anders btw
Ze hebben steeds meer merk spullen
Ieuwwwquote:Op maandag 13 mei 2019 17:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zag ook lekkere ijsje met bubbelgum smaak
Wij krijgen hier een vernieuwd winkelcentrum met 2 supermarkten, sowieso een Dirk want die zit er nu al. Goede kans dat het een Aldi wordt. Kan ik ook weer eens daarnaar toe. Zie soms best wel aardige dingen in hun folder.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zag ook lekkere ijsje met bubbelgum smaak
quote:Op maandag 13 mei 2019 17:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wij krijgen hier een vernieuwd winkelcentrum met 2 supermarkten, sowieso een Dirk want die zit er nu al. Goede kans dat het een Aldi wordt. Kan ik ook weer eens daarnaar toe. Zie soms best wel aardige dingen in hun folder.
De verse rookworstquote:Op maandag 13 mei 2019 17:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wij krijgen hier een vernieuwd winkelcentrum met 2 supermarkten, sowieso een Dirk want die zit er nu al. Goede kans dat het een Aldi wordt. Kan ik ook weer eens daarnaar toe. Zie soms best wel aardige dingen in hun folder.
De Aldi hier in de buurt is vervangen voor de Jumboquote:Op maandag 13 mei 2019 17:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Aldi heeft best goed spul ertussen zitten.
Dat was vroeger anders.
Ja mijn vorige adres ook. Tegenover mijn moeder zit een Aldiquote:Op maandag 13 mei 2019 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
De Aldi hier in de buurt is vervangen voor de Jumbo
Ik had een Aldi om de hoek, maar die straat is inmiddels helemaal overgenomen door moslims, op de tabakswinkel na.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
De Aldi hier in de buurt is vervangen voor de Jumbo
Is de Aldi nu een Halaldi?quote:Op maandag 13 mei 2019 17:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had een Aldi om de hoek, maar die straat is inmiddels helemaal overgenomen door moslims, op de tabakswinkel na.
Voor een Aldi moet ik nu enkele straten fietsen naar een aangrenzende wijk.
Fiets een een keer per mnd heen.
Ah ik had gemeten in de zon ookquote:Op maandag 13 mei 2019 17:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij jou in de buurt werd het maximaal 15,1 °C op het KNMI-station.
Zit dar niet zo'n grote gele sticker op ?quote:Op maandag 13 mei 2019 17:38 schreef Recce het volgende:
Terwijl de VS en Israel steeds meer dreigende taal spreken over Iran, zijn er nu een paar olietankers aangevallen bij de Verenigde Arabische Emiraten. Gevaarlijke toestand!
piraten?quote:Op maandag 13 mei 2019 17:38 schreef Recce het volgende:
Terwijl de VS en Israel steeds meer dreigende taal spreken over Iran, zijn er nu een paar olietankers aangevallen bij de Verenigde Arabische Emiraten. Gevaarlijke toestand!
Wie krijgt er de schuld?quote:Op maandag 13 mei 2019 17:38 schreef Recce het volgende:
Jesusquote:Op maandag 13 mei 2019 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ik heb 1 gereserveerde datum voor rechts.... de 18e juni
Nee hoor niets om je zorgen om te maken .. Soms lijkt het hier wel of het na middernacht drukker is dan overdagquote:
Vast niet één van de lurkers geweestquote:
oh.... dus het was niet vandaagquote:Op maandag 13 mei 2019 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Nee ja ik was er wel , maar niet voor een operatie, maar een soort intake zeg maarquote:Op maandag 13 mei 2019 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.... dus het was niet vandaagben ik abuis.........
dus over een dikke maand heb jij één goed oog en een killerbodyquote:Op maandag 13 mei 2019 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Knipoog ik met de anderquote:Op maandag 13 mei 2019 17:56 schreef sacha het volgende:
[..]
dus over een dikke maand heb jij één goed oog en een killerbody
doe ik ook wel eens hoor, dan heb ik geen puf om te reageren of geen zin in.....quote:
Ik kan het redelijk raden vrees ikquote:
Te zonnig voor mij... maar mooiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |