quote:Op maandag 13 mei 2019 00:44 schreef Lyza666 het volgende:
Ik probeerde een vocarootje te maken van de opname maar lukt niet. Jammer voor jullie, anders kon je meecringen.
Geef nooit op!quote:Op maandag 13 mei 2019 00:44 schreef Lyza666 het volgende:
Ik probeerde een vocarootje te maken van de opname maar lukt niet. Jammer voor jullie, anders kon je meecringen.
Misschien zit de liefde van je leven wel tussen de lurkers en meldt ze zich aan na het horen van je stem!quote:Op maandag 13 mei 2019 00:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hm. Al die lurkers ook en zo. Ik zie d'r maar van af
Er zijn er 136, dus die kans is aanwezig.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien zit de liefde van je leven wel tussen de lurkers en meldt ze zich aan na het horen van je stem!
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien zit de liefde van je leven wel tussen de lurkers en meldt ze zich aan na het horen van je stem!
Dat betwijfel ik.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
psies, zitten leukies tussen hoor, ik kan ze allemaal zienquote:Op maandag 13 mei 2019 00:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Je zult het nooit zeker weten als je het niet probeert.
Dat is wel het voordeel van mod zijn. Je leest ook alle DM's mee, toch?quote:Op maandag 13 mei 2019 00:57 schreef sacha het volgende:
[..]
psies, zitten leukies tussen hoor, ik kan ze allemaal zien
ja, echt allesquote:Op maandag 13 mei 2019 00:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel het voordeel van mod zijn. Je leest ook alle DM's mee, toch?
De geluidskwaliteit is erbarmelijk, maar volgens mij kun je best goed zingen.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:59 schreef Lyza666 het volgende:
En weg.
NIET QUOTEN, ik haal 'm zo weer weg. Oh ja en zet 't geluid maar vast zachter
Ik ben al weer enige tijd aan het lurken.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ouwe opname en met foon afgespeeld en vervolgens vocaroo. Da's allemaal een garantie voor ellendig geluid.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:03 schreef Recce het volgende:
[..]
De geluidskwaliteit is erbarmelijk, maar volgens mij kun je best goed zingen.
Gemistquote:Op maandag 13 mei 2019 00:59 schreef Lyza666 het volgende:
En weg.
NIET QUOTEN, ik haal 'm zo weer weg. Oh ja en zet 't geluid maar vast zachter
Hey 5, nog wat te nassen?quote:Op maandag 13 mei 2019 01:03 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik ben al weer enige tijd aan het lurken.
Of nee, ik ben er weer.
Een goede nacht moet ik nu zeggen!
ja maar update vingerquote:Op maandag 13 mei 2019 01:03 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik ben al weer enige tijd aan het lurken.
Of nee, ik ben er weer.
Een goede nacht moet ik nu zeggen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |