Leukquote:Op zondag 12 mei 2019 23:36 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn moeder heeft de leukste dag van haar leven gehad bij Soldaat van Oranje, Ik: op mijn geboorte na dan, Moeders nou jij was geen knappe baby
Nee, dat denk ik nietquote:
Ja klopt ik zag op Reddit een samengestelde vlag volgens mij voor Max en Sainzquote:
Ja dan lacht ze hard, dat ze mij verstopte onder het dekentje in de kinderwagenquote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dan lacht ze hard, dat ze mij verstopte onder het dekentje in de kinderwagen
Ah, daar komt de afkeer van dekentjes vandaan.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, daar komt de afkeer van dekentjes vandaan.
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wanneer het er op aan komt staat ie er elke keer weer, start gezien hoe hij daar echt snel is bijvoorbeeld.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:37 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet
Lewis is een goede rijder, maar omdat ie altijd in de snelste auto zit geeft dat een vertekend Beeld
Hij is de beste, van Mercedesquote:Op zondag 12 mei 2019 23:39 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Wanneer het er op aan komt staat ie er elke keer weer, start gezien hoe hij daar echt snel is bijvoorbeeld.
Politiebazin? Je bedoel mevrouw de procureur? Die blonde?quote:Op zondag 12 mei 2019 23:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh @:Lyzza vind je die politiebazin in Undercover niet op iemand lijken?
Op Billy Bakkerquote:Op zondag 12 mei 2019 23:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Politiebazin? Je bedoel mevrouw de procureur? Die blonde?
Dan neeOp wie zou ze lijken dan?
Ssstttt ik ben nog steeds bij 6 ofzo. Geen tijd gehad.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moest ook zo lachen, dat er in aflevering 10 opeens een pak sneeuw lag, en in het woonwagenkamp niks, zei die ene zo hey het heeft best gesneeuwd
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ssstttt ik ben nog steeds bij 6 ofzo. Geen tijd gehad.
Nou ja, nu weet je alles al. Sneeuw in aflevering 10quote:Op zondag 12 mei 2019 23:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ssstttt ik ben nog steeds bij 6 ofzo. Geen tijd gehad.
Weer spoilerquote:Op zondag 12 mei 2019 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, nu weet je alles al. Sneeuw in aflevering 10![]()
Lekker bezig, Ghostbuster.
Jaaajaaa. Voordat-ie verder gaat kleppen bedoelde ik. Je weet hoe 'ie is.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, nu weet je alles al. Sneeuw in aflevering 10![]()
Lekker bezig, Ghostbuster.
Ja ik dacht ik ben later dan jou nogquote:Op zondag 12 mei 2019 23:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Jaaajaaa. Voordat-ie verder gaat kleppen bedoelde ik. Je weet hoe 'ie is.
Had dit weekend verder willen kijken maar is er niet van gekomen.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik ben later dan jou nog
Ja ik had afgelopen nacht een opspelende zenuw, dus heb er 4 gezien achter mekaarquote:Op zondag 12 mei 2019 23:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Had dit weekend verder willen kijken maar is er niet van gekomen.
4 nieuwe buren?quote:Op zondag 12 mei 2019 23:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik had afgelopen nacht een opspelende zenuw, dus heb er 4 gezien achter mekaar
quote:Op maandag 13 mei 2019 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Het nieuwe is er na wat jaartjes toch wel van af vind ik .. maar dat is mijn mening
Heb je een Vocaroo gemaakt?quote:Op maandag 13 mei 2019 00:28 schreef Lyza666 het volgende:
Sjees. Soms is jezelf terugluisteren slecht voor je zelfvertrouwen
Doe je mee met de Muis challenge?quote:Op maandag 13 mei 2019 00:28 schreef Lyza666 het volgende:
Sjees. Soms is jezelf terugluisteren slecht voor je zelfvertrouwen
Jezelf terug horen is altijd vreemd. Eigenlijk best gek.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vind mijzelf ook als een debiel klinken ik neem vaak gesprekken op
quote:Op maandag 13 mei 2019 00:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben wel blij dat ik nu weet dat Anna Drijver een raar oor heeft.
quote:
Niet vreemd. Je hoort jezelf normaalgesproken ook door de resonantie van je schedel en je borstkas.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jezelf terug horen is altijd vreemd. Eigenlijk best gek.
Nee, in de zin dat ze zeer lieflijk zijn.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Poezelig? Zitten ze boven op je hoofd of zo?
Dat bedoelde ik. Anderen hoor je gewoon, terwijl ze zelf denken anders te klinken, door de resonantie.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet vreemd. Je hoort jezelf normaalgesproken ook door de resonantie van je schedel en je borstkas.
Ranzige orenquote:Op maandag 13 mei 2019 00:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat weet ik van Poezelig ding omdat ik dacht dat poezelig ranzig betekend
quote:Op maandag 13 mei 2019 00:44 schreef Lyza666 het volgende:
Ik probeerde een vocarootje te maken van de opname maar lukt niet. Jammer voor jullie, anders kon je meecringen.
Geef nooit op!quote:Op maandag 13 mei 2019 00:44 schreef Lyza666 het volgende:
Ik probeerde een vocarootje te maken van de opname maar lukt niet. Jammer voor jullie, anders kon je meecringen.
Misschien zit de liefde van je leven wel tussen de lurkers en meldt ze zich aan na het horen van je stem!quote:Op maandag 13 mei 2019 00:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hm. Al die lurkers ook en zo. Ik zie d'r maar van af
Er zijn er 136, dus die kans is aanwezig.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien zit de liefde van je leven wel tussen de lurkers en meldt ze zich aan na het horen van je stem!
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien zit de liefde van je leven wel tussen de lurkers en meldt ze zich aan na het horen van je stem!
Dat betwijfel ik.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
psies, zitten leukies tussen hoor, ik kan ze allemaal zienquote:Op maandag 13 mei 2019 00:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Je zult het nooit zeker weten als je het niet probeert.
Dat is wel het voordeel van mod zijn. Je leest ook alle DM's mee, toch?quote:Op maandag 13 mei 2019 00:57 schreef sacha het volgende:
[..]
psies, zitten leukies tussen hoor, ik kan ze allemaal zien
ja, echt allesquote:Op maandag 13 mei 2019 00:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel het voordeel van mod zijn. Je leest ook alle DM's mee, toch?
De geluidskwaliteit is erbarmelijk, maar volgens mij kun je best goed zingen.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:59 schreef Lyza666 het volgende:
En weg.
NIET QUOTEN, ik haal 'm zo weer weg. Oh ja en zet 't geluid maar vast zachter
Ik ben al weer enige tijd aan het lurken.quote:Op maandag 13 mei 2019 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ouwe opname en met foon afgespeeld en vervolgens vocaroo. Da's allemaal een garantie voor ellendig geluid.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:03 schreef Recce het volgende:
[..]
De geluidskwaliteit is erbarmelijk, maar volgens mij kun je best goed zingen.
Gemistquote:Op maandag 13 mei 2019 00:59 schreef Lyza666 het volgende:
En weg.
NIET QUOTEN, ik haal 'm zo weer weg. Oh ja en zet 't geluid maar vast zachter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |