Nee, dat denk ik nietquote:
Ja klopt ik zag op Reddit een samengestelde vlag volgens mij voor Max en Sainzquote:
Ja dan lacht ze hard, dat ze mij verstopte onder het dekentje in de kinderwagenquote:
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dan lacht ze hard, dat ze mij verstopte onder het dekentje in de kinderwagen
Ah, daar komt de afkeer van dekentjes vandaan.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, daar komt de afkeer van dekentjes vandaan.
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wanneer het er op aan komt staat ie er elke keer weer, start gezien hoe hij daar echt snel is bijvoorbeeld.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:37 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet
Lewis is een goede rijder, maar omdat ie altijd in de snelste auto zit geeft dat een vertekend Beeld
Hij is de beste, van Mercedesquote:Op zondag 12 mei 2019 23:39 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
Wanneer het er op aan komt staat ie er elke keer weer, start gezien hoe hij daar echt snel is bijvoorbeeld.
Politiebazin? Je bedoel mevrouw de procureur? Die blonde?quote:Op zondag 12 mei 2019 23:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh @:Lyzza vind je die politiebazin in Undercover niet op iemand lijken?
Op Billy Bakkerquote:Op zondag 12 mei 2019 23:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Politiebazin? Je bedoel mevrouw de procureur? Die blonde?
Dan neeOp wie zou ze lijken dan?
Ssstttt ik ben nog steeds bij 6 ofzo. Geen tijd gehad.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moest ook zo lachen, dat er in aflevering 10 opeens een pak sneeuw lag, en in het woonwagenkamp niks, zei die ene zo hey het heeft best gesneeuwd
quote:Op zondag 12 mei 2019 23:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ssstttt ik ben nog steeds bij 6 ofzo. Geen tijd gehad.
Nou ja, nu weet je alles al. Sneeuw in aflevering 10quote:Op zondag 12 mei 2019 23:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ssstttt ik ben nog steeds bij 6 ofzo. Geen tijd gehad.
Weer spoilerquote:Op zondag 12 mei 2019 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, nu weet je alles al. Sneeuw in aflevering 10![]()
Lekker bezig, Ghostbuster.
Jaaajaaa. Voordat-ie verder gaat kleppen bedoelde ik. Je weet hoe 'ie is.quote:Op zondag 12 mei 2019 23:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, nu weet je alles al. Sneeuw in aflevering 10![]()
Lekker bezig, Ghostbuster.
Ja ik dacht ik ben later dan jou nogquote:Op zondag 12 mei 2019 23:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Jaaajaaa. Voordat-ie verder gaat kleppen bedoelde ik. Je weet hoe 'ie is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |