Niet nodig.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb ze nog wel, kan je ze wel sturen, maar alleen na accordering van Lyza, natuurlijk.
Volledig blauw, mijn wijsvinger tenminste. En een groot stuk vel eraf. Maar het ziet er gelukkig erger uit dan het is. Niets gebroken dat weet ik zeker.quote:
Ok, ik delete ze.quote:
Je bent je vrouw zat?quote:Op maandag 13 mei 2019 01:10 schreef Amphorapotje het volgende:
En ik zit maar op Funda rond te struinen.
Er was er nog wel eentje van je favoriet Ani. Maarja, te laat is te laat.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beter. Ik mag ze niet horen van Lyza.
Uh, nee, andere zaken spelen hier een hoofdrol.quote:
tis allemaal schuld van Jaffoquote:Op maandag 13 mei 2019 01:07 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Volledig blauw, mijn wijsvinger tenminste. En een groot stuk vel eraf. Maar het ziet er gelukkig erger uit dan het is. Niets gebroken dat weet ik zeker.
Ik weet niet hoe ik het doe maar ik deed het weer. Nog geen 5 weken geleden had ik mijn pink gebroken van mijn rechter hand en nu dit weer met mijn linker hand.
Flauw hoor.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Er was er nog wel eentje van je favoriet Ani. Maarja, te laat is te laat.
Watskeburt? Was je dronken of zo?quote:Op maandag 13 mei 2019 01:07 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Volledig blauw, mijn wijsvinger tenminste. En een groot stuk vel eraf. Maar het ziet er gelukkig erger uit dan het is. Niets gebroken dat weet ik zeker.
Ik weet niet hoe ik het doe maar ik deed het weer. Nog geen 5 weken geleden had ik mijn pink gebroken van mijn rechter hand en nu dit weer met mijn linker hand.
Gelukkig is 549 niet tegen airco's bij extreme warmte.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:12 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja als je het op die manier bekijkt
Dat is voor mij te hoog gegrepen.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik pas me graag aan aan de gemiddelde user.
En dat allemaal bij die shoarmaboer???? Of op weg ernaar toe of terug??quote:Op maandag 13 mei 2019 01:07 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dat !quote:Op maandag 13 mei 2019 01:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Niet opgeven. Het is juist mooi om een doel te hebben in 't leven. Iets om naartoe te werken.
O, dat is wel vervelend.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:14 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
2 ongelukjes.
Niet omdat ik gedronken had.
Meer omdat iemand anders gedronken had![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |