quote:Op maandag 13 mei 2019 10:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Even vragen aan beide buren hoe je het beste je voordeur dicht kan smijten. Ze zijn er erg goed in en dan kan ik mooi oefenen, want met dat doodgewone deur sluiten zit ik net voor lul hier. Je schaamt je dood voor de hele buurt.
quote:Op maandag 13 mei 2019 10:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Je hebt niet voldoende agressie in je. Ik denk dat je wat vaker naar de supermarkt moet
Mja, maar als ze in de buurt horen dat er nul vooruitgang in zit, lachen ze zich rot om 'die uutlander'quote:
Dat is waar, maar je kan het ook van de andere kant bekijken dat ze niet uitlachen maar toe lachenquote:Op maandag 13 mei 2019 10:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, maar als ze in de buurt horen dat er nul vooruitgang in zit, lachen ze zich rot om 'die uutlander'
Goed plan, ik kwak straks met een positief gevoel de deur achter me dicht.quote:Op maandag 13 mei 2019 10:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je kan het ook van de andere kant bekijken dat ze niet uitlachen maar toe lachen
Slagroom kloppen kan ik met rechts, en anders met de keukenmachinequote:Op maandag 13 mei 2019 10:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Gelukkig is dat maar 1x per week.
Eej, cafca.Kan je alweer slagroom kloppen met je arm?
Bak een cake voor ze .. schijnt te werkenquote:Op maandag 13 mei 2019 10:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goed plan, ik kwak straks met een positief gevoel de deur achter me dicht.
Echt niet, straks komen ze nog op visite.quote:Op maandag 13 mei 2019 10:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Bak een cake voor ze .. schijnt te werken
Ja hoor!quote:
Keer wassen misschien dan kleven ze minder?quote:Op maandag 13 mei 2019 12:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja hoor!Weer eens last van m'n klauwen dus probeer m'n mobiel een beetje links te laten liggen. (fok meestal mobiel)
Misschien kunnen jullie samen op één telefoon.quote:Op maandag 13 mei 2019 12:26 schreef Ghostbuster het volgende:
We zijn wel klauwtwinnies ik heb ook een zenuw inzinking in mijn rechterhand
Al vallen ze er daarna af, ik zal ergens nog de kracht vandaan toveren om jou voor je kanis te stompenquote:Op maandag 13 mei 2019 12:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Keer wassen misschien dan kleven ze minder?
Lekker toon je medeleven zegquote:Op maandag 13 mei 2019 12:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Al vallen ze er daarna af, ik zal ergens nog de kracht vandaan toveren om jou voor je kanis te stompen
Ik tik gewoon door ik heb aandacht nodig de hele dagquote:Op maandag 13 mei 2019 12:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie samen op één telefoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |