quote:Op maandag 13 mei 2019 10:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Even vragen aan beide buren hoe je het beste je voordeur dicht kan smijten. Ze zijn er erg goed in en dan kan ik mooi oefenen, want met dat doodgewone deur sluiten zit ik net voor lul hier. Je schaamt je dood voor de hele buurt.
quote:Op maandag 13 mei 2019 10:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Je hebt niet voldoende agressie in je. Ik denk dat je wat vaker naar de supermarkt moet
Mja, maar als ze in de buurt horen dat er nul vooruitgang in zit, lachen ze zich rot om 'die uutlander'quote:
Dat is waar, maar je kan het ook van de andere kant bekijken dat ze niet uitlachen maar toe lachenquote:Op maandag 13 mei 2019 10:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, maar als ze in de buurt horen dat er nul vooruitgang in zit, lachen ze zich rot om 'die uutlander'
Goed plan, ik kwak straks met een positief gevoel de deur achter me dicht.quote:Op maandag 13 mei 2019 10:26 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je kan het ook van de andere kant bekijken dat ze niet uitlachen maar toe lachen
Slagroom kloppen kan ik met rechts, en anders met de keukenmachinequote:Op maandag 13 mei 2019 10:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Gelukkig is dat maar 1x per week.
Eej, cafca.Kan je alweer slagroom kloppen met je arm?
Bak een cake voor ze .. schijnt te werkenquote:Op maandag 13 mei 2019 10:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goed plan, ik kwak straks met een positief gevoel de deur achter me dicht.
Echt niet, straks komen ze nog op visite.quote:Op maandag 13 mei 2019 10:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Bak een cake voor ze .. schijnt te werken
Ja hoor!quote:
Keer wassen misschien dan kleven ze minder?quote:Op maandag 13 mei 2019 12:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja hoor!Weer eens last van m'n klauwen dus probeer m'n mobiel een beetje links te laten liggen. (fok meestal mobiel)
Misschien kunnen jullie samen op één telefoon.quote:Op maandag 13 mei 2019 12:26 schreef Ghostbuster het volgende:
We zijn wel klauwtwinnies ik heb ook een zenuw inzinking in mijn rechterhand
Al vallen ze er daarna af, ik zal ergens nog de kracht vandaan toveren om jou voor je kanis te stompenquote:Op maandag 13 mei 2019 12:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Keer wassen misschien dan kleven ze minder?
Lekker toon je medeleven zegquote:Op maandag 13 mei 2019 12:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Al vallen ze er daarna af, ik zal ergens nog de kracht vandaan toveren om jou voor je kanis te stompen
Ik tik gewoon door ik heb aandacht nodig de hele dagquote:Op maandag 13 mei 2019 12:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien kunnen jullie samen op één telefoon.
Heb je al Lonka gehaald?quote:Op maandag 13 mei 2019 12:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik tik gewoon door ik heb aandacht nodig de hele dag
Ja daagquote:
Misschien dat ik die sinaasappelzooilonka eens ga proberen.quote:Op maandag 13 mei 2019 12:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja daagik heb mijn dochter even op de trein gezet net, en toen door maar de Pepsi was bij een andere supermarkt weer El Cheapo, maar we staan weer scherp
Die heb ik ook, die zijn lekker hoor die snippersquote:Op maandag 13 mei 2019 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien dat ik die sinaasappelzooilonka eens ga proberen.
Ik heb ze in mijn keukenkastje liggen. Herontdektquote:Op maandag 13 mei 2019 12:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die heb ik ook, die zijn lekker hoor die snippers
quote:Op maandag 13 mei 2019 12:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan zal ik wel even moeten wachten tot de voorraad in de winkels weer is aangevuld.quote:Op maandag 13 mei 2019 12:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb ze in mijn keukenkastje liggen. Herontdekt
Ik heb wat voor je laten liggen daar bij de Jumbo.quote:Op maandag 13 mei 2019 12:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
Dan zal ik wel even moeten wachten tot de voorraad in de winkels weer is aangevuld.
dat vreet ik zo helemaal opquote:Op maandag 13 mei 2019 12:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Met deze gaat dat moeilijk worden, zeker als je er warme koffie of espresso bij drinkt.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Met die andere Lonka lukt het me vaak wel om er één of twee te bewaren voor de volgende dag.
Daar gaat m'n taillequote:Op maandag 13 mei 2019 13:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Met deze gaat dat moeilijk worden, zeker als je er warme koffie of espresso bij drinkt.
dan maar niet meer ertegen aanlopenquote:Op maandag 13 mei 2019 13:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tegen Lonka valt niet op te fietsen
ow!quote:Op maandag 13 mei 2019 13:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Bizar.
https://www.at5.nl/artike(...)-airbnb-heel-brutaal
Wat mensen al niet bedenken om geld te verdienen.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Bizar.
Maar dat ze 'm zomaar ergens op de stoep neerzetten is wel apart.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat mensen al niet bedenken om geld te verdienen.
Dat is hondsbrutaal en er wordt vanuit gegaan dat men geen zicht op de gemeente heeft.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar dat ze 'm zomaar ergens op de stoep neerzetten is wel apart.
met een lillukku bankquote:Op maandag 13 mei 2019 13:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je ook een zeecontainer in de tuin staan?
Die aan het Pauwenpad stond vlakbij de achterkant van een schoolgebouw dat gerenoveerd en uitgebreid wordt. Dat is wel slim, dan lijkt het inderdaad net of die daar als een soort mobiel kantoortje neergezet is. Maar goed, de truc is mislukt. Ik neem aan dat sacha het beter aangepakt heeft met haar zeecontainer.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is hondsbrutaal en er wordt vanuit gegaan dat men geen zicht op de gemeente heeft.
Gewoon in d'r eigen tuin zetten.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die aan het Pauwenpad stond vlakbij de achterkant van een schoolgebouw dat gerenoveerd en uitgebreid wordt. Dat is wel slim, dan lijkt het inderdaad net of die daar als een soort mobiel kantoortje neergezet is. Maar goed, de truc is mislukt. Ik neem aan dat sacha het beter aangepakt heeft met haar zeecontainer.
quote:Op maandag 13 mei 2019 13:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Bizar.
134 euro per nacht is nie goeiekoop nie.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:43 schreef Lyza666 het volgende:
Ik zit een vakantie te zoeken. Keuzestress! Misschien maar in een zeecontainer dan. Lekker goeiekoop.
Jeuzes!quote:Op maandag 13 mei 2019 13:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
134 euro per nacht is nie goeiekoop nie.
Blijven de toeristen wel uit je tuin? Er zijn vast wel veel mensen die er niet eens bij stil staan dat er ook mensen wonen op het eiland.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:37 schreef sacha het volgende:
ik moet er niet aan denken, elke dag mensen in de tuin
Hoe ver wil je weg?quote:Op maandag 13 mei 2019 13:43 schreef Lyza666 het volgende:
Ik zit een vakantie te zoeken. Keuzestress! Misschien maar in een zeecontainer dan. Lekker goeiekoop.
Dan moet je voor dag en dauw opstaan want die aanbiedingen zijn altijd direct weg.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:52 schreef mootie het volgende:
Wie roept Pris even, schoenen voor 6 euro bij de Aldi morgen.
@Prishaquote:Op maandag 13 mei 2019 13:52 schreef mootie het volgende:
Wie roept Pris even, schoenen voor 6 euro bij de Aldi morgen.
Dat kan Pris wel!quote:Op maandag 13 mei 2019 13:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan moet je voor dag en dauw opstaan want die aanbiedingen zijn altijd direct weg.
eerste woning aan de dijk was dat wel een dingetjequote:Op maandag 13 mei 2019 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Blijven de toeristen wel uit je tuin? Er zijn vast wel veel mensen die er niet eens bij stil staan dat er ook mensen wonen op het eiland.
Mijn broer in Giethoorn heeft daar ook last van.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:55 schreef sacha het volgende:
[..]
eerste woning aan de dijk was dat wel een dingetje![]()
en er zijn inderdaad mensen die een pretpark idee met personeel van dit eiland hebben
Ja, daar heb ik ook wel eens iets over op tv gezien. Chinezen die denken dat de huizen daar ook bij de attractie horen.quote:Op maandag 13 mei 2019 13:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn broer in Giethoorn heeft daar ook last van.
Ja, dan staan ze in je tuin naar binnen te loeren. Erger nog vind ik dat ze in de berm voor je huis hun ontlasting doen.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik ook wel eens iets over op tv gezien. Chinezen die denken dat de huizen daar ook bij de attractie horen.
Beter wat Dixi's neerzetten dan. Giethoorn is toch al van de toerist en een openluchtnuseum.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, dan staan ze in je tuin naar binnen te loeren. Erger nog vind ik dat ze in de berm voor je huis hun ontlasting doen.
Goed plan. En dan ga jij ze zeker legen.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beter wat Dixi's neerzetten dan. Giethoorn is toch al van de toerist en een openluchtnuseum.
Dat is wel goede handel.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Goed plan. En dan ga jij ze zeker legen.
Moest je iets doen voor Tilly?quote:Op maandag 13 mei 2019 14:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Soms denk ik, was ik maar iets minder populair
Wel leuk zeg met je Moeder op vakantie, zou ik ook gerust doen, echt een party dwerg van 80 die van mijquote:
Chersonissosquote:Op maandag 13 mei 2019 14:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel leuk zeg met je Moeder op vakantie, zou ik ook gerust doen, echt een party dwerg van 80 die van mij
Eerlijk gezegd ging ik liever alleen en ergens anders heen, maar ze heeft het niet zo makkelijk. Dus sleep ik d'r maar mee.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel leuk zeg met je Moeder op vakantie, zou ik ook gerust doen, echt een party dwerg van 80 die van mij
Ja snap ik, liefquote:Op maandag 13 mei 2019 14:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ging ik liever alleen en ergens anders heen, maar ze heeft het niet zo makkelijk. Dus sleep ik d'r maar mee.
Nou ze ging toen haar vriend nog goed was, altijd naar zulke plekkenquote:
Als je voor Deliveroo werkt wel, denk ik.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:51 schreef Charmian het volgende:
Is dat tegenwoordig hip om zo'n koelbox-achtig iets op je fiets te hebben in plaats van een fietsmand?
Geen idee...ik zie ineens een paar van die grietjes achter elkaar met zo'n grote grijze box voorop hun fiets...vroeg het me af.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je voor Deliveroo werkt wel, denk ik.
Ze verhuurt gewoon het bushokje.quote:Op maandag 13 mei 2019 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Kreeg meteen reclame voor accommodaties op Vlieland. Sacha zal wel een Airbnb-tent op Stortemelk hebben staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |