quote:Op maandag 13 mei 2019 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Tijd om trusten te typen.
[ afbeelding ]
Trusten
Slaap fijn!quote:Op maandag 13 mei 2019 01:28 schreef Lyza666 het volgende:
Dat moet ik ook maar eens gaan doen, slapen.
Welterusten
quote:Op maandag 13 mei 2019 01:30 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ga op deze manier slapen zo. Ook een heerlijk nummer om een ander nummer op te doen trouwens.
quote:Op maandag 13 mei 2019 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Tijd om trusten te typen.
[ afbeelding ]
Trusten
quote:Op maandag 13 mei 2019 01:28 schreef Lyza666 het volgende:
Dat moet ik ook maar eens gaan doen, slapen.
Welterusten
In de nacht van woensdag op donderdag is er wel een lancering, maar die is op een onmogelijk tijdstip. Verder is er weinig nieuws, geloof ik.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:37 schreef Amphorapotje het volgende:
@:Recce is er binnenkort nog een lancering van iets, of een andere mooie ruimtelijke waarneming?
Die waardeer ik echt.
Ok, tnx. !quote:Op maandag 13 mei 2019 01:40 schreef Recce het volgende:
[..]
In de nacht van woensdag op donderdag is er wel een lancering, maar die is op een onmogelijk tijdstip. Verder is er weinig nieuws, geloof ik.
Kijk, hier kan ik geen negatief commentaar geven. Wat een mooie foto is dit dan!quote:Op maandag 13 mei 2019 01:41 schreef Recce het volgende:
Wel een mooi plaatje van onweer bij de vulkaanuitbarsting die hier voor gedoe met het vliegverkeer zorgde:
[ afbeelding ]
Ja, dat was wel interessant om te volgen toen.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:43 schreef Amphorapotje het volgende:
Wow, erg mooi. Wat de natuur al teweeg brengt.
quote:Op maandag 13 mei 2019 01:46 schreef Five4Nine het volgende:
Maar ik ga slapen met dit nummer.
Zwoele house die 2 mensen tot elkaar brengt. Ongeacht het geslacht want dat moet je er tegenwoordig bij zeggen.![]()
Tot morgen!
En slaap lekker.
Slaap ze.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:46 schreef Five4Nine het volgende:
Maar ik ga slapen met dit nummer.
Zwoele house die 2 mensen tot elkaar brengt. Ongeacht het geslacht want dat moet je er tegenwoordig bij zeggen.![]()
Tot morgen!
En slaap lekker.
Die zijn nu heel veel waard, geloof ik.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:47 schreef Amphorapotje het volgende:
En stond ik vroeger met zoiets...
[ afbeelding ]
oude camera'squote:Op maandag 13 mei 2019 01:47 schreef Amphorapotje het volgende:
En stond ik vroeger met zoiets...
[ afbeelding ]
Oh, dat is wel jammer. Ze maken die film waarschijnlijk wel weer.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:50 schreef Amphorapotje het volgende:
Ja, rond de 400 of zo, maar ik heb hem niet meer.
Geen idee, ik ben er echt helemaal *uit*.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dat is wel jammer. Ze maken die film waarschijnlijk wel weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |