Nah, van zo'n onbereikbaar doel word ik niet gelukkiger.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Niet opgeven. Het is juist mooi om een doel te hebben in 't leven. Iets om naartoe te werken.
Een gebroken vinger is echt heel vervelend. Helemaal omdat het op de knokkel was van mijn pink. Je kan echt niets meer en nu zelfs het 'gips' er af is kan ik mijn hand nog lang niet optimaal gebruiken.quote:
Als ik al op YT sta is dat zeker niet onder de naam Lyza.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:16 schreef Five4Nine het volgende:
Is dit Lyza op Youtube?
HahaIk dacht in type je naam even in op Youtube. Maar volgens mij is dat wat te jong.
https://www.youtube.com/channel/UCMZesXMijJYSa5fGqqhy6sQ/
De reis is mooier dan de bestemming.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, van zo'n onbereikbaar doel word ik niet gelukkiger.
Dit was dan ook en grapjequote:Op maandag 13 mei 2019 01:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Als ik al op YT sta is dat zeker niet onder de naam Lyza.
Als je het niet los krijgt.?quote:Op maandag 13 mei 2019 01:18 schreef mario390 het volgende:
weet je wanneer en cake kuchen met plastik eingewikkelt is?
Toch wel. FOK! is natuurlijk wel de wel de plek waar de kremdelakrem van Nederland en Oostenrijk zich online ophoudt.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Zit er een groot gat tussen het gemiddelde hier en een normaal persoon als jij?
Oh ja, wij van de UTO SC waren wel de elite natuurlijk.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toch wel. FOK! is natuurlijk wel de wel de plek waar de kremdelakrem van Nederland en Oostenrijk zich online ophoudt.
Er zitten mensen, van allerlei allooi. Maar dat is maar een beperkte observatie van mij.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toch wel. FOK! is natuurlijk wel de wel de plek waar de kremdelakrem van Nederland en Oostenrijk zich online ophoudt.
Daar heb je denk ik helemaal gelijk inquote:Op maandag 13 mei 2019 01:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Er zitten mensen, van allerlei allooi. Maar dat is maar een beperkte observatie van mij.
Ik heb helemaal geen allooi. Ook nooit gehad. Wat moet je er ook mee?quote:Op maandag 13 mei 2019 01:21 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Er zitten mensen, van allerlei allooi. Maar dat is maar een beperkte observatie van mij.
Een soort bijt folie, die katten op eet?quote:Op maandag 13 mei 2019 01:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Da's niet zo goed voor de katze. Hou d'r goed in de gaten.
Aluin heb je toch wel.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen allooi. Ook nooit gehad. Wat moet je er ook mee?
ja zij slaaptquote:Op maandag 13 mei 2019 01:23 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Da's niet zo goed voor de katze. Hou d'r goed in de gaten.
Slaap ze Scrut !quote:Op maandag 13 mei 2019 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Tijd om trusten te typen.
[ afbeelding ]
Trusten
Slaapze, mooie stem.quote:Op maandag 13 mei 2019 01:28 schreef Lyza666 het volgende:
Dat moet ik ook maar eens gaan doen, slapen.
Welterusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |