Hier 13 graden, alleen was wel een dikke windquote:Op maandag 13 mei 2019 17:02 schreef Charmian het volgende:
Zonnetje schijnt in ieder geval, verder geen idee of het warm of koud is.
moet jij niet ff een middagdutje doen?quote:
Ze hadden daar gister een hele berg van die lekkere asperge saus. Ook lekker of wat anders btwquote:
Hahahahahaha de grappige lolbroekquote:
quote:Op maandag 13 mei 2019 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze hadden daar gister een hele berg van die lekkere asperge saus. Ook lekker of wat anders btw
Ze hebben steeds meer merk spullen
Ieuwwwquote:Op maandag 13 mei 2019 17:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zag ook lekkere ijsje met bubbelgum smaak
Wij krijgen hier een vernieuwd winkelcentrum met 2 supermarkten, sowieso een Dirk want die zit er nu al. Goede kans dat het een Aldi wordt. Kan ik ook weer eens daarnaar toe. Zie soms best wel aardige dingen in hun folder.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik zag ook lekkere ijsje met bubbelgum smaak
quote:Op maandag 13 mei 2019 17:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wij krijgen hier een vernieuwd winkelcentrum met 2 supermarkten, sowieso een Dirk want die zit er nu al. Goede kans dat het een Aldi wordt. Kan ik ook weer eens daarnaar toe. Zie soms best wel aardige dingen in hun folder.
De verse rookworstquote:Op maandag 13 mei 2019 17:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Wij krijgen hier een vernieuwd winkelcentrum met 2 supermarkten, sowieso een Dirk want die zit er nu al. Goede kans dat het een Aldi wordt. Kan ik ook weer eens daarnaar toe. Zie soms best wel aardige dingen in hun folder.
De Aldi hier in de buurt is vervangen voor de Jumboquote:Op maandag 13 mei 2019 17:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
Aldi heeft best goed spul ertussen zitten.
Dat was vroeger anders.
Ja mijn vorige adres ook. Tegenover mijn moeder zit een Aldiquote:Op maandag 13 mei 2019 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
De Aldi hier in de buurt is vervangen voor de Jumbo
Ik had een Aldi om de hoek, maar die straat is inmiddels helemaal overgenomen door moslims, op de tabakswinkel na.quote:Op maandag 13 mei 2019 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
De Aldi hier in de buurt is vervangen voor de Jumbo
Is de Aldi nu een Halaldi?quote:Op maandag 13 mei 2019 17:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had een Aldi om de hoek, maar die straat is inmiddels helemaal overgenomen door moslims, op de tabakswinkel na.
Voor een Aldi moet ik nu enkele straten fietsen naar een aangrenzende wijk.
Fiets een een keer per mnd heen.
Ah ik had gemeten in de zon ookquote:Op maandag 13 mei 2019 17:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij jou in de buurt werd het maximaal 15,1 °C op het KNMI-station.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |