quote:Op maandag 13 mei 2019 15:12 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Da's waar ja.
Ik ben het zoeken zat. Maar even naar buiten.later.
Ik vond haar altijd een beetje saai. Heeft ze nog in blockbusters gespeeld eigenlijk?quote:Op maandag 13 mei 2019 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zal er vanavond wel een film met haar op tv zijn.
Ik ken haar films alleen uit een liedje van Doe Maar.quote:Op maandag 13 mei 2019 15:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vond haar altijd een beetje saai. Heeft ze nog in blockbusters gespeeld eigenlijk?
en dat voorspelde ook al niet veel goeds.quote:Op maandag 13 mei 2019 15:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ken haar films alleen uit een liedje van Doe Maar.
quote:
Is voor zo'n veelvraat als jou wel handig jaquote:Op maandag 13 mei 2019 14:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
Geen idee...ik zie ineens een paar van die grietjes achter elkaar met zo'n grote grijze box voorop hun fiets...vroeg het me af.
ik heb geen fietsquote:Op maandag 13 mei 2019 15:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is voor zo'n veelvraat als jou wel handig ja
en wie heeft hier al met een tentje voor de deur van de appie gelegen om zijn lonkastash te halenquote:Op maandag 13 mei 2019 15:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is voor zo'n veelvraat als jou wel handig ja
Scrutquote:Op maandag 13 mei 2019 15:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
en wie heeft hier al met een tentje voor de deur van de appie gelegen om zijn lonkastash te halen
Er zit een knop op je TVquote:Op maandag 13 mei 2019 15:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zal er vanavond wel een film met haar op tv zijn.
nee, die is nu pas boodschapjes gaan halenquote:
Ik dacht dat ze allang dood wasquote:Op maandag 13 mei 2019 15:23 schreef Charmian het volgende:
Maar goed, ze is/was wel bekend. Een respectabele leeftijd in, voorzover ik weet, redelijke gezondheid gehaald.
Lucille Ball was wel grappig. (zie sig)quote:Op maandag 13 mei 2019 15:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Doris Day, dat vond mijn moeder vroeger leuk, ik vond er geen zak aan, waren allemaal zeikfilms.
Ik sta soms ook verbaast hoor, of dan denk ik dat zo'n persoon nog leeft en is dan allang doodquote:
Ja, die films waren in onze jeugd al antiek. In de mijn wel, iigquote:Op maandag 13 mei 2019 15:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Doris Day, dat vond mijn moeder vroeger leuk, ik vond er geen zak aan, waren allemaal zeikfilms.
Komt ook omdat sommige "beroemde" mensen niet meer in de media zijn, door leeftijd of ziektequote:Op maandag 13 mei 2019 15:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik sta soms ook verbaast hoor, of dan denk ik dat zo'n persoon nog leeft en is dan allang dood
Leeft die nog?quote:
Trouwen, maar das al te laat volgens mijquote:Op maandag 13 mei 2019 16:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Leeft die nog?
En wat wil je ermee doen?![]()
zo zo, zij is zomaar 99 geworden...vraag verder niet hoe, de laatste jaren waren niet bestquote:Op maandag 13 mei 2019 16:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Trouwen, maar das al te laat volgens mij
alles in 1 keer? en nu ben je misselijk?quote:
Ja. Niet eens.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
alles in 1 keer? en nu ben je misselijk?
Maar dat spul is toch mierzoet? Ik ga voor de Lonka fudge maar na 3 hooguit 4 is het genoeg en springen m'n vullingen er weer bijna uit.quote:
Bij de Fudge bewaar ik altijd twee voor de dag erna.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar dat spul is toch mierzoet? Ik ga voor de Lonka fudge maar na 3 hooguit 4 is het genoeg en springen m'n vullingen er weer bijna uit.
Wat een bullshit....quote:Doris Day had uitstraling van de eeuwige maagd.
ja maar die is niet in de bonusquote:
Doe je je tanden toch even uit, gewoon sabbelenquote:Op maandag 13 mei 2019 16:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar dat spul is toch mierzoet? Ik ga voor de Lonka fudge maar na 3 hooguit 4 is het genoeg en springen m'n vullingen er weer bijna uit.
zie je wie is hier nu de vreetzakquote:
Ik heb nooit de kans gehad om dat te eten. Mijn broer at ze op en deed de lege papiertjes terug in het doosjequote:
Oke, maar daar kom ik nooit.quote:
Oh echt?quote:
Hahaha, dat is wel heel ergquote:Op maandag 13 mei 2019 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nooit de kans gehad om dat te eten. Mijn broer at ze op en deed de lege papiertjes terug in het doosje
Die papiertjes maakt ze interessant vond ik altijd.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nooit de kans gehad om dat te eten. Mijn broer at ze op en deed de lege papiertjes terug in het doosje
Dat komt nog wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |