Trouwen, maar das al te laat volgens mijquote:Op maandag 13 mei 2019 16:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Leeft die nog?
En wat wil je ermee doen?![]()
zo zo, zij is zomaar 99 geworden...vraag verder niet hoe, de laatste jaren waren niet bestquote:Op maandag 13 mei 2019 16:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Trouwen, maar das al te laat volgens mij
alles in 1 keer? en nu ben je misselijk?quote:
Ja. Niet eens.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:35 schreef Charmian het volgende:
[..]
alles in 1 keer? en nu ben je misselijk?
Maar dat spul is toch mierzoet? Ik ga voor de Lonka fudge maar na 3 hooguit 4 is het genoeg en springen m'n vullingen er weer bijna uit.quote:
Bij de Fudge bewaar ik altijd twee voor de dag erna.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar dat spul is toch mierzoet? Ik ga voor de Lonka fudge maar na 3 hooguit 4 is het genoeg en springen m'n vullingen er weer bijna uit.
Wat een bullshit....quote:Doris Day had uitstraling van de eeuwige maagd.
ja maar die is niet in de bonusquote:
Doe je je tanden toch even uit, gewoon sabbelenquote:Op maandag 13 mei 2019 16:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar dat spul is toch mierzoet? Ik ga voor de Lonka fudge maar na 3 hooguit 4 is het genoeg en springen m'n vullingen er weer bijna uit.
zie je wie is hier nu de vreetzakquote:
Ik heb nooit de kans gehad om dat te eten. Mijn broer at ze op en deed de lege papiertjes terug in het doosjequote:
Oke, maar daar kom ik nooit.quote:
Oh echt?quote:
Hahaha, dat is wel heel ergquote:Op maandag 13 mei 2019 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nooit de kans gehad om dat te eten. Mijn broer at ze op en deed de lege papiertjes terug in het doosje
Die papiertjes maakt ze interessant vond ik altijd.quote:Op maandag 13 mei 2019 16:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb nooit de kans gehad om dat te eten. Mijn broer at ze op en deed de lege papiertjes terug in het doosje
Dat komt nog wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |