Zit dar niet zo'n grote gele sticker op ?quote:Op maandag 13 mei 2019 17:38 schreef Recce het volgende:
Terwijl de VS en Israel steeds meer dreigende taal spreken over Iran, zijn er nu een paar olietankers aangevallen bij de Verenigde Arabische Emiraten. Gevaarlijke toestand!
piraten?quote:Op maandag 13 mei 2019 17:38 schreef Recce het volgende:
Terwijl de VS en Israel steeds meer dreigende taal spreken over Iran, zijn er nu een paar olietankers aangevallen bij de Verenigde Arabische Emiraten. Gevaarlijke toestand!
Wie krijgt er de schuld?quote:Op maandag 13 mei 2019 17:38 schreef Recce het volgende:
Jesusquote:Op maandag 13 mei 2019 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ik heb 1 gereserveerde datum voor rechts.... de 18e juni
Nee hoor niets om je zorgen om te maken .. Soms lijkt het hier wel of het na middernacht drukker is dan overdagquote:
Vast niet één van de lurkers geweestquote:
oh.... dus het was niet vandaagquote:Op maandag 13 mei 2019 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Nee ja ik was er wel , maar niet voor een operatie, maar een soort intake zeg maarquote:Op maandag 13 mei 2019 17:54 schreef FANN het volgende:
[..]
oh.... dus het was niet vandaagben ik abuis.........
dus over een dikke maand heb jij één goed oog en een killerbodyquote:Op maandag 13 mei 2019 17:52 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Knipoog ik met de anderquote:Op maandag 13 mei 2019 17:56 schreef sacha het volgende:
[..]
dus over een dikke maand heb jij één goed oog en een killerbody
doe ik ook wel eens hoor, dan heb ik geen puf om te reageren of geen zin in.....quote:
Ik kan het redelijk raden vrees ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |