Dat is inderdaad een beetje zonde, kan je net zo goed thuis blijven en daaruit je wandelingen met de honden doen.quote:Op maandag 29 april 2019 21:21 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja is lekker vlak aan zee, zit ik hier ook wel maar met dit weer is een hotelboeking niet de moeite.
Ik ook eens voor mn studie , met hotel in Vlissingenquote:Op maandag 29 april 2019 21:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kwam vroeger hier op een camping, gewoon op bezoek, in de buurt een beetje rondhangen, scoorde ook eens een meid uit Zierikzee.
Tot zover Zeeland, en ik was er 1 keer met tienertoer.
Nee, maar mijn ouders hadden een caravan in Scharendijke, dus in de weekenden en zomervakantie was ik altijd daar.quote:
Hehequote:Op maandag 29 april 2019 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook eens voor mn studie , met hotel in Vlissingen
Misschien heb je BDS wel gezien.quote:Op maandag 29 april 2019 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook eens voor mn studie , met hotel in Vlissingen
De Westerschelde, bij Dishoek begint de zee.quote:
Pietlut!quote:Op maandag 29 april 2019 21:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
De Westerschelde, bij Dishoek begint de zee.
Strand in Vlissingen is niet zoveel.quote:Op maandag 29 april 2019 21:30 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Lange stranden aan zee. Nou ja misschien nog de Schelde
Ik vind Vlissingen helemaal niet zoveel, in Zeeland zijn zoveel meer leuke plaatjes.quote:
Domburg was ook lachen vroeger, daar was 1 hele vage kroeg.quote:Op maandag 29 april 2019 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Vlissingen helemaal niet zoveel, in Zeeland zijn zoveel meer leuke plaatjes.
Klopt, Zierikzee is een fantastisch stadje. En Ouddorp als je wat privacy op het strand wiltquote:Op maandag 29 april 2019 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Vlissingen helemaal niet zoveel, in Zeeland zijn zoveel meer leuke plaatjes.
Naaktloper met permanent gespotquote:Op maandag 29 april 2019 21:35 schreef Petzi het volgende:
[..]
Klopt, Zierikzee is een fantastisch stadje. En Ouddorp als je wat privacy op het strand wilt
Zierikzee inderdaad ook en Middelburg. Ouddorp is natuurlijk Zuid-Holland, maar wat een gigantisch strand heb je daar, ik was er een paar weken geleden en moest echt een heel eind lopen voordat ik bij het water was.quote:Op maandag 29 april 2019 21:35 schreef Petzi het volgende:
[..]
Klopt, Zierikzee is een fantastisch stadje. En Ouddorp als je wat privacy op het strand wilt
Klopt, veel bossen en duinenquote:Op maandag 29 april 2019 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zierikzee inderdaad ook en Middelburg. Ouddorp is natuurlijk Zuid-Holland, maar wat een gigantisch strand heb je daar, ik was er een paar weken geleden en moest echt een heel eind lopen voordat ik bij het water was.
Het strand in de OP is met vloed. Eb scheelt aardig wat.quote:Op maandag 29 april 2019 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zierikzee inderdaad ook en Middelburg. Ouddorp is natuurlijk Zuid-Holland, maar wat een gigantisch strand heb je daar, ik was er een paar weken geleden en moest echt een heel eind lopen voordat ik bij het water was.
Nou ik trok dat amper naar de zee toe met mijn loop radiusquote:Op maandag 29 april 2019 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bah, viespeuk.quote:
Die ken ik. Ze heeft het vaak over jequote:Op maandag 29 april 2019 21:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn beste vriendin woont in Zierikzee
Man man echt het beste strand in Nederland qua ruimtequote:Op maandag 29 april 2019 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bah, viespeuk.![]()
Ik ken Zeeland maar nauwelijks.
Je kunt online opzoeken wanneer het vloed is.quote:Op maandag 29 april 2019 21:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik trok dat amper naar de zee toe met mijn loop radius
quote:Op maandag 29 april 2019 21:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je kunt online opzoeken wanneer het vloed is.
Dat is meestal ja.quote:Op maandag 29 april 2019 21:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het strand in de OP is met vloed. Eb scheelt aardig wat.
Kan ik me in jouw geval helemaal voorstellen, het is echt een eind.quote:Op maandag 29 april 2019 21:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik trok dat amper naar de zee toe met mijn loop radius
Oh ja je foon.quote:Op maandag 29 april 2019 21:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Allemaal even duimen, dat die telefoon koerier niet om 8 uur s'morgens komt
Vannacht toch?quote:Op maandag 29 april 2019 21:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Allemaal even duimen, dat die telefoon koerier niet om 8 uur s'morgens komt
Provincie Utrechtquote:Op maandag 29 april 2019 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan ik me in jouw geval helemaal voorstellen, het is echt een eind.
Waar woon je GB?
Ja maar ja ik dacht je moet tegen even naar de zee als je op het strand zitquote:Op maandag 29 april 2019 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar woon je GB?
Hij heeft het een keer gepost, maar da;s al lang geleden. Voorburg of zo?quote:Op maandag 29 april 2019 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar woon je GB?
Nee, dat ben ik.quote:Op maandag 29 april 2019 21:46 schreef Petzi het volgende:
[..]
Hij heeft het een keer gepost, maar da;s al lang geleden. Voorburg of zo?
quote:
quote:
Ligt toch onder Leeuwarden.quote:
Wat wil je met zo'n topictitel, je hebt ook de Soesterduinen. Veel succes met de zee zoeken.quote:
Ik zal even precies kijkenquote:Op maandag 29 april 2019 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is 30 km vanaf Rotterdam wel hele krap.
Graag, dan kan ik mijn spreadsheet bijwerken.quote:
Was het een privéplek?quote:Op maandag 29 april 2019 21:56 schreef Petzi het volgende:
Ik parkeerde mijn auto snel even voor haar huis, bij in en uitstappen. Ze kwam naar buiten en ging tekeer. Echt niet normaal
Voor aanvaringen moet ik mijn kloon Piet_Piraat erbij halen.quote:Op maandag 29 april 2019 21:54 schreef Petzi het volgende:
Had hier vandaag een aanvaring met een vrouw niet normaal.
Ow, het was niet met een boot .quote:Op maandag 29 april 2019 21:56 schreef Petzi het volgende:
Ik parkeerde mijn auto snel even voor haar huis, bij in en uitstappen. Ze kwam naar buiten en ging tekeer. Echt niet normaal
Dat kan iedereen wel aan zijn tuinhekje hangenquote:Op maandag 29 april 2019 21:57 schreef Petzi het volgende:
[..]
Hier niet parkeren stond op haar hekje ja, maar het was 2 minuten
Niet even gauw dat hekje omgereden na de aanvaring?quote:Op maandag 29 april 2019 21:57 schreef Petzi het volgende:
[..]
Hier niet parkeren stond op haar hekje ja, maar het was 2 minuten
Hij heeft het niet over je leeftijdquote:Op maandag 29 april 2019 21:58 schreef Petzi het volgende:
[..]
Lees eens terug Dickie, je loopt achter
Was veel erger....quote:Op maandag 29 april 2019 21:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niet even gauw dat hekje omgereden na de aanvaring?
Net als die stickers op het raam, hier geen fietsen stallen.quote:Op maandag 29 april 2019 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan iedereen wel aan zijn tuinhekje hangen
Ik heb hier een eigen parkeerplaats en toen daar laatst iemand had geparkeerd was ik niet zo blij.quote:Op maandag 29 april 2019 22:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Blij dat ze hier niet zo zeikerig zijn, iedereen parkeert bij mekaar gewoon
Je kent mequote:Op maandag 29 april 2019 22:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee Petz is 54 slank en bloedgeil
Je bent op de hoogte!quote:Op maandag 29 april 2019 22:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee Petz is 54 slank en bloedgeil
Nee snap ik maar dit zijn allemaal gemeente plaatsen, maar sommige eigenen die zich nog toe voor hun deur.quote:Op maandag 29 april 2019 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hier een eigen parkeerplaats en toen daar laatst iemand had geparkeerd was ik niet zo blij.
Deed de buurman in mijn vorige huis ook, zo irritant en kinderachtig altijd.quote:Op maandag 29 april 2019 22:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee snap ik maar dit zijn allemaal gemeente plaatsen, maar sommige eigenen die zich nog toe voor hun deur.
Ja vreselijk die luiquote:Op maandag 29 april 2019 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deed de buurman in mijn vorige huis ook, zo irritant en kinderachtig altijd.
En nu laat je 'm alleen?quote:Op maandag 29 april 2019 22:06 schreef Petzi het volgende:
Ik moest mijn hond even afleveren bij het trimsalon. Was net 5 minuten
quote:Op maandag 29 april 2019 22:13 schreef Petzi het volgende:
Maar dat mens die die ramen ineens zo nodig moest wassen... ik pakte dat emmertje uit haar hand en gooide het water over haar heen. Zal nog wel een staartje hebben
quote:Op maandag 29 april 2019 22:13 schreef Petzi het volgende:
Maar dat mens die die ramen ineens zo nodig moest wassen... ik pakte dat emmertje uit haar hand en gooide het water over haar heen. Zal nog wel een staartje hebben
Ow zo.quote:Op maandag 29 april 2019 22:11 schreef Petzi het volgende:
Die laat ik daar, ga dan effe sjoppen en haal haar na twee uur weer op
en even de asbak legenquote:Op maandag 29 april 2019 22:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon dwars voor de oprit zetten.
Hoi hoiquote:Op maandag 29 april 2019 22:20 schreef Five4Nine het volgende:
Hoi! Een goede avond. Ik heb zojuist
I, Tonya (2017) - IMDb
gezien en dat was echt weer een geweldige film. Keihard maar ook diep zwart qua humor.
Het gaat de goede kant op, morgen weer fysio maar ik ben nergens meer in belemmerd.quote:Op maandag 29 april 2019 22:25 schreef Petzi het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met jou? Begin je alweer een beetje de oude te worden?
Dat is goed nieuwsquote:Op maandag 29 april 2019 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op, morgen weer fysio maar ik ben nergens meer in belemmerd.
Dan ken je kamertje zelf wel stucen.quote:Op maandag 29 april 2019 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
ik ben nergens meer in belemmerd.
Ik zit er ook steeds meer aan te denken maar ik mis de ervaring en ik heb er ook de spullen er niet voor.quote:
Ik doe het wel voor jequote:Op maandag 29 april 2019 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit er ook steeds meer aan te denken maar ik mis de ervaring en ik heb er ook de spullen er niet voor.
Ook goed.quote:
Tijdelijke dip ofzo.quote:
Eensquote:Op maandag 29 april 2019 22:20 schreef Five4Nine het volgende:
Hoi! Een goede avond. Ik heb zojuist
I, Tonya (2017) - IMDb
gezien en dat was echt weer een geweldige film. Keihard maar ook diep zwart qua humor.
Tja, tactisch was het niet. Het is gebeurd, zand erover enzo.quote:Op maandag 29 april 2019 22:46 schreef Petzi het volgende:
Ik heb nog contact met Sacha gehad, Het was niet correct van mij dingen over een user te mailen, terwijl die persoon er niet bij is, al was dat wel zo, zou het nog niet oke zijn.
Ik ben erg gekwetst en belogen waardoor ik mezelf liet gaan.
Sorry als ik op welke manier dan ook een onaangename sfeer hier veroorzaakte
Ik knipte net met mijn vingers.quote:
Ik dacht al: wat gebeurt hier?quote:Op maandag 29 april 2019 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik knipte net met mijn vingers.
Dat ga ik zo doen.quote:
Is ie wel beter en sneller dan je vorige?quote:Op maandag 29 april 2019 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is toch een gebruikte geworden.
Ja joh, van een 4s naar een 7 gegaanquote:Op maandag 29 april 2019 22:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is ie wel beter en sneller dan je vorige?
Wat is plenzi?quote:Op maandag 29 april 2019 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoi Petzi. Of moet ik Plenzi zeggen?
Ja dat welquote:Op maandag 29 april 2019 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar je ging toch voor de 60 uur deze week?
quote:Op maandag 29 april 2019 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja joh, van een 4s naar een 7 gegaan
quote:
Ah joh ga toch plenzen.quote:Op maandag 29 april 2019 23:00 schreef Petzi het volgende:
[..]
Oke snap m, tjongejonge. Ben de laatste stijd niet scherp
BDS is precies op tijd wakkerquote:Op maandag 29 april 2019 23:02 schreef Petzi het volgende:
Zit met wat dingen en zou graag jullie mening willen weten
Ik zeg alvast dat mijn hersens het momenteel ook niet heel goed doen. Anderhalf uur 'gesport'.quote:Op maandag 29 april 2019 23:02 schreef Petzi het volgende:
quote:Op maandag 29 april 2019 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja joh, van een 4s naar een 7 gegaan
Snel dan want ik ga zo naar mijn bed toe.quote:Op maandag 29 april 2019 23:02 schreef Petzi het volgende:
Anderhalf uurquote:Op maandag 29 april 2019 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zeg alvast dat mijn hersens het momenteel ook niet heel goed doen. Anderhalf uur 'gesport'.
De mijne slapen al.quote:Op maandag 29 april 2019 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zeg alvast dat mijn hersens het momenteel ook niet heel goed doen. Anderhalf uur 'gesport'.
Ik krijg net een mail dat mijn tijdvak bekend isquote:
Wekker zetten dus? Of word je wakker van de bel en rol je dan zo uit bed?quote:Op maandag 29 april 2019 23:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik krijg net een mail dat mijn tijdvak bekend ismorgen, ik heb een slecht voorgevoel over 8 uur morgenochtend
Nee de Aap is hier deze week maar die is niet blijquote:Op maandag 29 april 2019 23:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wekker zetten dus? Of word je wakker van de bel en rol je dan zo uit bed?
Man man man waardeloos zo vroeg. Maar dan kan je daarna lekker gaan dutten met je nieuwe liefdequote:
Dan ben ik al aan het werk.quote:
Hij schiet zo in z'n bordeelsluipers.quote:Op maandag 29 april 2019 23:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wekker zetten dus? Of word je wakker van de bel en rol je dan zo uit bed?
De Dees spoort niet 4 uur aanéénquote:Op maandag 29 april 2019 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is niets, De Dees sport 4 uur aanéén.
Ik heb de laatste tijd iets met zwarte humor. Al heb ik dat altijd al wel gehad maar ik heb in zeker een week tijd veel films gezien in dat genre.quote:
Ach moet zij op postwacht?quote:Op maandag 29 april 2019 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee de Aap is hier deze week maar die is niet blij
quote:Op maandag 29 april 2019 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij schiet zo in z'n bordeelsluipers.
quote:Op maandag 29 april 2019 23:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Man man man waardeloos zo vroeg. Maar dan kan je daarna lekker gaan dutten met je nieuwe liefde
Nee, die spoort al veel langer niet. Maar ja wie wel hier?quote:
Silver Linings snapte ik echt niets van waarom die oscars oid had gekregen. Lost in translationquote:Op maandag 29 april 2019 23:06 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd iets met zwarte humor. Al heb ik dat altijd al wel gehad maar ik heb in zeker een week tijd veel films gezien in dat genre.
I, Tonya (2017) - IMDb
Captain Fantastic (2016) - IMDb
Hunt for the Wilderpeople (2016) - IMDb
Lost in Translation (2003) - IMDb
The Big Sick (2017) - IMDb
Silver Linings Playbook (2012) - IMDb
Almost Famous (2000) - IMDb
Om er gewoon maar een 'paar' te noemen
Ik laat soms sporen achter.quote:Op maandag 29 april 2019 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, die spoort al veel langer niet. Maar ja wie wel hier?
Wat een gedoe zo ‘s ochtends vroegquote:Op maandag 29 april 2019 23:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja Ik moet nog wel even 4 kabels halen deze heeft een usb C ingang
#fitgirlquote:Op maandag 29 april 2019 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jawel, gebruikt dan ook eiwitshakes, sportvoeding en anabole steroïden
Dat kan ook smiddags ik heb overal oplaadpuntenquote:
quote:Op maandag 29 april 2019 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jawel, gebruikt dan ook eiwitshakes, sportvoeding en anabole steroïden
Allemaal de moeite waard als je I Tonya ook goed vondquote:Op maandag 29 april 2019 23:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Silver Linings snapte ik echt niets van waarom die oscars oid had gekregen. Lost in translationde rest geen idee
Ik bedoel dat hectisch wakker wordenquote:Op maandag 29 april 2019 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat kan ook smiddags ik heb overal oplaadpuntendus die moeten een ander kabeltje
Ik kan je hierin niet adviseren. Met familiezaken kan ik niks. Sorry.quote:Op maandag 29 april 2019 23:08 schreef Petzi het volgende:
Je hebt een slechte relatie met broer en schoonzus maar ouders geven alle geld aan hun en zeggen dat je moet vertrouwen. Zou je er tegenin gaan?
Tja zoiets heb ik ook, dikke middelvinger opgestoken. Ik dop mijn eigen boontjes wel.quote:Op maandag 29 april 2019 23:08 schreef Petzi het volgende:
Je hebt een slechte relatie met broer en schoonzus maar ouders geven alle geld aan hun en zeggen dat je moet vertrouwen. Zou je er tegenin gaan?
Zij zelf is niet lelijk maar dat lichaam is gewoon te overdreven gespierd. Ze heeft wel een leuk gezicht maar een mannelijk lichaam eronder als ik het zo goed uitleg.quote:
Oh wacht dat klonk als een soort marvel comic fantasy dinges maar dat is het helemaal niet zie ik nu, gaat op m’n lijstje!quote:Op maandag 29 april 2019 23:11 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Allemaal de moeite waard als je I Tonya ook goed vondVooral Captain fantastic was fantastisch.
GADVERDAMME.quote:
Wil je dat graag? Anders doe ik graag wat lippenstift voor je opquote:Op maandag 29 april 2019 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij zou het kunnen zijn met lippenstift
Ik sla even overquote:Op maandag 29 april 2019 23:13 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Wil je dat graag? Anders doe ik graag wat lippenstift voor je op
Doen en een foto graag.quote:Op maandag 29 april 2019 23:13 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Wil je dat graag? Anders doe ik graag wat lippenstift voor je op
Dat is het absoluut niet. Bij het zien van de titel voor de eerste keer dacht ik precies hetzelfde! Het is totaal het tegenovergestelde van dat. Echt een geweldige film.quote:Op maandag 29 april 2019 23:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh wacht dat klonk als een soort marvel comic fantasy dinges maar dat is het helemaal niet zie ik nu, gaat op m’n lijstje!
Van mij niet hoor.quote:
Kun je weinig aan doen.quote:Op maandag 29 april 2019 23:08 schreef Petzi het volgende:
Dan kom ik de volgende naast jou rokenquote:
Ik heb 2 jaar lang niet gerookt maar ben toch weer begonnen door omstandigheden. Welke omstandigheden. Gaat je niets aanquote:
Omstandigheden zijn er altijd, daar verandert roken niks aan.quote:Op maandag 29 april 2019 23:26 schreef Five4Nine het volgende:
Ik heb 2 jaar lang niet gerookt maar ben toch weer begonnen door omstandigheden. Welke omstandigheden. Gaat je niets aan
Roken is alleen rustgevend omdat je door het roken bewust gaat ademen. Daar heb je echter geen sigaret voor nodig.quote:Op maandag 29 april 2019 23:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Vrij stom want van nicotine word je alleen maar nog meer nerveus
Ja dat zou goed kunnenquote:Op maandag 29 april 2019 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Roken is alleen rustgevend omdat je door het roken bewust gaat ademen. Daar heb je echter geen sigaret voor nodig.
Gaan we hier nu een anti rooklobby worden?quote:Op maandag 29 april 2019 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Roken is alleen rustgevend omdat je door het roken bewust gaat ademen. Daar heb je echter geen sigaret voor nodig.
Neequote:Op maandag 29 april 2019 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaan we hier nu een anti rooklobby worden?
Roken is hartstikke slecht. Ik weet daar alles van want ik heb het ongeveer 30 jaar gedaan.quote:Op maandag 29 april 2019 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaan we hier nu een anti rooklobby worden?
Dat zal ik niet ontkennen.quote:Op maandag 29 april 2019 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Roken is hartstikke slecht. Ik weet daar alles van want ik heb het ongeveer 30 jaar gedaan.
Ja, het is een lastige verslaving.quote:Op maandag 29 april 2019 23:36 schreef Amphorapotje het volgende:
Bij Pauw gaat het nu over rook-afkick-klinieken.
Ieder zijn ding toch.quote:
Morgen weer een dag. Mis 'm niet!quote:Op maandag 29 april 2019 23:43 schreef Amphorapotje het volgende:
Elke dag is een nieuwe kans, niemand weet wanneer het stopt. Pluk de dag !
quote:Op maandag 29 april 2019 23:43 schreef Amphorapotje het volgende:
Elke dag is een nieuwe kans, niemand weet wanneer het stopt. Pluk de dag !
quote:
Trusten DBS !quote:
Dat kutding is fucking snel leeg.quote:Op maandag 29 april 2019 23:49 schreef Amphorapotje het volgende:
En vele nieuwe of refurbished smartphones hier Enjoy!
Hey hondenliefhebster.quote:
Voor mij blijkbaar wel.quote:Op maandag 29 april 2019 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omstandigheden zijn er altijd, daar verandert roken niks aan.
Mijn S5 doet het super. 4 dagen no problemo. Ook geen abbo, bel nooit/zelden 0.25/mnd.quote:
Jezelf?quote:Op maandag 29 april 2019 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat denk je maar
[..]
Wat denk je zelf?
LoLquote:Op maandag 29 april 2019 23:54 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Jezelf?
Want zo kom je over![]()
No offence.
Music is the best.quote:Op maandag 29 april 2019 23:53 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ga ook muziek luisteren. Goed idee. Ik zag een nummer voorbij komen wat niet mijn ding is maar het zette mij wel tot het luisteren van muziek.
Muziek is geweldig. Werkt hetzelfde als het roken van een sigaret
Ik heb zomaar het idee dat een Scut bijv, of ik geen cent aan een psych uitgeven. Er zullen wel mensen zijn die ze nodig hebben, daar heb ik dan geen probleem mee.quote:Op maandag 29 april 2019 23:54 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Jezelf?
Want zo kom je over![]()
No offence.
Pas maar op, anders pak ik een emmer waterquote:
Nah, ik wel eens met een psycholoog gesproken, jaren terug. Ik was daarvan niet erg onder de indruk.quote:Op maandag 29 april 2019 23:54 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Jezelf?
Want zo kom je over![]()
No offence.
Mijn laatste is in dwangbuis afgevoerd.quote:Op maandag 29 april 2019 23:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat een Scut bijv, of ik geen cent aan een psych uitgeven. Er zullen wel mensen zijn die ze nodig hebben, daar heb ik dan geen probleem mee.
Hoi five.quote:Op maandag 29 april 2019 23:54 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Jezelf?
Want zo kom je over![]()
No offence.
Je zei zeker, gaat u daar maar liggen?quote:Op maandag 29 april 2019 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, ik wel eens met een psycholoog gesproken, jaren terug. Ik was daarvan niet erg onder de indruk
Nou, het heeft me wel geholpen de boel een beetje op een rij te zetten op een gegeven moment in mijn leven. Maar ik kreeg geen advies om al te veel te veranderen of zo en ook mij uit de tent lokken werkte niet heel goed.quote:Op maandag 29 april 2019 23:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat een Scut bijv, of ik geen cent aan een psych uitgeven. Er zullen wel mensen zijn die ze nodig hebben, daar heb ik dan geen probleem mee.
Mooi. Sorry dat ik je naam niet correct had, ik zag het in de quote.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, het heeft me wel geholpen de boel een beetje op een rij te zetten op een gegeven moment in mijn leven. Maar ik kreeg geen advies om al te veel te veranderen of zo en ook mij uit de tent lokken werkte niet heel goed.
Ik luister dus eigenlijk nooit naar de tekst. Van veel muziek die ik leuk vind, kan ik die ook helemaal niet verstaanquote:Op maandag 29 april 2019 23:57 schreef Five4Nine het volgende:
Ik wil graag een nummer met jullie delen omdat ik denk dat dit nummer perfect past in dit topic.
Als je het qua muziek niet goed vind laat dat dan gaan maar luister aub naar de tekst. Deze gasten weten hoe het leven in elkaar steekt. Dit is maar 1 voorbeeld van de vele levenslessen of problemen die zij perfect in nummers hebben verwerkt qua tekst.
Al vind ik de muziek ook gewoon goed. Van rustig tot keihard.
Nee, ik dacht op dat moment wel echt dat het goed zou kunnen zijn voor mij en was er ook niet erg goed aan toe.quote:Op maandag 29 april 2019 23:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je zei zeker, gaat u daar maar liggen?
Je verstaat niet goed Engels neem ik dan maar aan? Dat is wel jammer. Niet direct voor jou maar gewoon omdat dat een best handige taal is om te kunnen verstaan.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik luister dus eigenlijk nooit naar de tekst. Van veel muziek die ik leuk vind, kan ik die ook helemaal niet verstaan
No worries.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mooi. Sorry dat ik je naam niet correct had, ik zag het in de quote.
zou och eens je stem laten horenquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, het heeft me wel geholpen de boel een beetje op een rij te zetten op een gegeven moment in mijn leven. Maar ik kreeg geen advies om al te veel te veranderen of zo en ook mij uit de tent lokken werkte niet heel goed.
Ik luister veel Afrikaanse muziek.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:04 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Je verstaat niet goed Engels neem ik dan maar aan? Dat is wel jammer. Niet direct voor jou maar gewoon omdat dat een best handige taal is om te kunnen verstaan.
Mo is er niet.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:05 schreef Five4Nine het volgende:
Nog 1 dan.
Als iemand dit ook maar bevalt ga ik er nog uit uitzoeken over de 4 albums die zij uitgebracht hebben.
Welke streken?quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik luister veel Afrikaanse muziek.
Die is, net als sig, een goede YT-er.quote:
Mijn psych werd er erg nerveus van.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die is, net als sig, een goede YT-er.
Jammer dat diegene er niet dan niet isquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die beoordeelt de muziek in dit topic altijd.
Jaquote:
Je bent goed op de hoogte, erg mooi daar.quote:
Ik kan wel iets van The Cats opzetten, veel verder reikt mijn muziekkennis niet.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:15 schreef Five4Nine het volgende:
Dan zit ik weer te typen en dan vergeet ik een volgende nummer aan te zetten.
Ik had al het idee dat het zo stil was hier.
Begon allemaal in West-Afrika. Mali, lekker pentatonisch enzo. Tegenwoordig eigenlijk heel Afrika, je hoort daarin zoveel verschillende invloeden door de ligging. Arabisch in het noorden, Aziatisch in het oosten, latin in het westen. Minst interessant vind ik zuidelijk Afrika, dat is veel van hetzelfde in één ritme.quote:
Niet iedereen in de SC zal dat met je eens zijnquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:08 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nou over het algemeen ben je er niet als het om meningen gaat.
Ik ben heel dramatisch in gesteld qua muziek vanavond blijkbaar. Ik luister nog steeds naar Cage the elephant die trouwens ook naar Pinkpop komen dit jaar al vind ik ze daar niet thuis horen......quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik kan wel iets van The Cats opzetten, veel verder reikt mijn muziekkennis niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |