Tja zoiets heb ik ook, dikke middelvinger opgestoken. Ik dop mijn eigen boontjes wel.quote:Op maandag 29 april 2019 23:08 schreef Petzi het volgende:
Je hebt een slechte relatie met broer en schoonzus maar ouders geven alle geld aan hun en zeggen dat je moet vertrouwen. Zou je er tegenin gaan?
Zij zelf is niet lelijk maar dat lichaam is gewoon te overdreven gespierd. Ze heeft wel een leuk gezicht maar een mannelijk lichaam eronder als ik het zo goed uitleg.quote:
Oh wacht dat klonk als een soort marvel comic fantasy dinges maar dat is het helemaal niet zie ik nu, gaat op m’n lijstje!quote:Op maandag 29 april 2019 23:11 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Allemaal de moeite waard als je I Tonya ook goed vondVooral Captain fantastic was fantastisch.
GADVERDAMME.quote:
Wil je dat graag? Anders doe ik graag wat lippenstift voor je opquote:Op maandag 29 april 2019 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij zou het kunnen zijn met lippenstift
Ik sla even overquote:Op maandag 29 april 2019 23:13 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Wil je dat graag? Anders doe ik graag wat lippenstift voor je op
Doen en een foto graag.quote:Op maandag 29 april 2019 23:13 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Wil je dat graag? Anders doe ik graag wat lippenstift voor je op
Dat is het absoluut niet. Bij het zien van de titel voor de eerste keer dacht ik precies hetzelfde! Het is totaal het tegenovergestelde van dat. Echt een geweldige film.quote:Op maandag 29 april 2019 23:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh wacht dat klonk als een soort marvel comic fantasy dinges maar dat is het helemaal niet zie ik nu, gaat op m’n lijstje!
Van mij niet hoor.quote:
Kun je weinig aan doen.quote:Op maandag 29 april 2019 23:08 schreef Petzi het volgende:
Je hebt een slechte relatie met broer en schoonzus maar ouders geven alle geld aan hun en zeggen dat je moet vertrouwen. Zou je er tegenin gaan?
Dan kom ik de volgende naast jou rokenquote:
Ik heb 2 jaar lang niet gerookt maar ben toch weer begonnen door omstandigheden. Welke omstandigheden. Gaat je niets aanquote:
Omstandigheden zijn er altijd, daar verandert roken niks aan.quote:Op maandag 29 april 2019 23:26 schreef Five4Nine het volgende:
Ik heb 2 jaar lang niet gerookt maar ben toch weer begonnen door omstandigheden. Welke omstandigheden. Gaat je niets aan
Roken is alleen rustgevend omdat je door het roken bewust gaat ademen. Daar heb je echter geen sigaret voor nodig.quote:Op maandag 29 april 2019 23:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Vrij stom want van nicotine word je alleen maar nog meer nerveus
Ja dat zou goed kunnenquote:Op maandag 29 april 2019 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Roken is alleen rustgevend omdat je door het roken bewust gaat ademen. Daar heb je echter geen sigaret voor nodig.
Gaan we hier nu een anti rooklobby worden?quote:Op maandag 29 april 2019 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Roken is alleen rustgevend omdat je door het roken bewust gaat ademen. Daar heb je echter geen sigaret voor nodig.
Neequote:Op maandag 29 april 2019 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaan we hier nu een anti rooklobby worden?
Roken is hartstikke slecht. Ik weet daar alles van want ik heb het ongeveer 30 jaar gedaan.quote:Op maandag 29 april 2019 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaan we hier nu een anti rooklobby worden?
Dat zal ik niet ontkennen.quote:Op maandag 29 april 2019 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Roken is hartstikke slecht. Ik weet daar alles van want ik heb het ongeveer 30 jaar gedaan.
Ja, het is een lastige verslaving.quote:Op maandag 29 april 2019 23:36 schreef Amphorapotje het volgende:
Bij Pauw gaat het nu over rook-afkick-klinieken.
Ieder zijn ding toch.quote:
Morgen weer een dag. Mis 'm niet!quote:Op maandag 29 april 2019 23:43 schreef Amphorapotje het volgende:
Elke dag is een nieuwe kans, niemand weet wanneer het stopt. Pluk de dag !
quote:Op maandag 29 april 2019 23:43 schreef Amphorapotje het volgende:
Elke dag is een nieuwe kans, niemand weet wanneer het stopt. Pluk de dag !
quote:
Trusten DBS !quote:
Dat kutding is fucking snel leeg.quote:Op maandag 29 april 2019 23:49 schreef Amphorapotje het volgende:
En vele nieuwe of refurbished smartphones hier Enjoy!
Hey hondenliefhebster.quote:
Voor mij blijkbaar wel.quote:Op maandag 29 april 2019 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omstandigheden zijn er altijd, daar verandert roken niks aan.
Mijn S5 doet het super. 4 dagen no problemo. Ook geen abbo, bel nooit/zelden 0.25/mnd.quote:
Jezelf?quote:Op maandag 29 april 2019 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat denk je maar
[..]
Wat denk je zelf?
LoLquote:Op maandag 29 april 2019 23:54 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Jezelf?
Want zo kom je over![]()
No offence.
Music is the best.quote:Op maandag 29 april 2019 23:53 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ga ook muziek luisteren. Goed idee. Ik zag een nummer voorbij komen wat niet mijn ding is maar het zette mij wel tot het luisteren van muziek.
Muziek is geweldig. Werkt hetzelfde als het roken van een sigaret
Ik heb zomaar het idee dat een Scut bijv, of ik geen cent aan een psych uitgeven. Er zullen wel mensen zijn die ze nodig hebben, daar heb ik dan geen probleem mee.quote:Op maandag 29 april 2019 23:54 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Jezelf?
Want zo kom je over![]()
No offence.
Pas maar op, anders pak ik een emmer waterquote:
Nah, ik wel eens met een psycholoog gesproken, jaren terug. Ik was daarvan niet erg onder de indruk.quote:Op maandag 29 april 2019 23:54 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Jezelf?
Want zo kom je over![]()
No offence.
Mijn laatste is in dwangbuis afgevoerd.quote:Op maandag 29 april 2019 23:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat een Scut bijv, of ik geen cent aan een psych uitgeven. Er zullen wel mensen zijn die ze nodig hebben, daar heb ik dan geen probleem mee.
Hoi five.quote:Op maandag 29 april 2019 23:54 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Jezelf?
Want zo kom je over![]()
No offence.
Je zei zeker, gaat u daar maar liggen?quote:Op maandag 29 april 2019 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, ik wel eens met een psycholoog gesproken, jaren terug. Ik was daarvan niet erg onder de indruk
Nou, het heeft me wel geholpen de boel een beetje op een rij te zetten op een gegeven moment in mijn leven. Maar ik kreeg geen advies om al te veel te veranderen of zo en ook mij uit de tent lokken werkte niet heel goed.quote:Op maandag 29 april 2019 23:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat een Scut bijv, of ik geen cent aan een psych uitgeven. Er zullen wel mensen zijn die ze nodig hebben, daar heb ik dan geen probleem mee.
Mooi. Sorry dat ik je naam niet correct had, ik zag het in de quote.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, het heeft me wel geholpen de boel een beetje op een rij te zetten op een gegeven moment in mijn leven. Maar ik kreeg geen advies om al te veel te veranderen of zo en ook mij uit de tent lokken werkte niet heel goed.
Ik luister dus eigenlijk nooit naar de tekst. Van veel muziek die ik leuk vind, kan ik die ook helemaal niet verstaanquote:Op maandag 29 april 2019 23:57 schreef Five4Nine het volgende:
Ik wil graag een nummer met jullie delen omdat ik denk dat dit nummer perfect past in dit topic.
Als je het qua muziek niet goed vind laat dat dan gaan maar luister aub naar de tekst. Deze gasten weten hoe het leven in elkaar steekt. Dit is maar 1 voorbeeld van de vele levenslessen of problemen die zij perfect in nummers hebben verwerkt qua tekst.
Al vind ik de muziek ook gewoon goed. Van rustig tot keihard.
Nee, ik dacht op dat moment wel echt dat het goed zou kunnen zijn voor mij en was er ook niet erg goed aan toe.quote:Op maandag 29 april 2019 23:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je zei zeker, gaat u daar maar liggen?
Je verstaat niet goed Engels neem ik dan maar aan? Dat is wel jammer. Niet direct voor jou maar gewoon omdat dat een best handige taal is om te kunnen verstaan.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik luister dus eigenlijk nooit naar de tekst. Van veel muziek die ik leuk vind, kan ik die ook helemaal niet verstaan
No worries.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mooi. Sorry dat ik je naam niet correct had, ik zag het in de quote.
zou och eens je stem laten horenquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, het heeft me wel geholpen de boel een beetje op een rij te zetten op een gegeven moment in mijn leven. Maar ik kreeg geen advies om al te veel te veranderen of zo en ook mij uit de tent lokken werkte niet heel goed.
Ik luister veel Afrikaanse muziek.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:04 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Je verstaat niet goed Engels neem ik dan maar aan? Dat is wel jammer. Niet direct voor jou maar gewoon omdat dat een best handige taal is om te kunnen verstaan.
Mo is er niet.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:05 schreef Five4Nine het volgende:
Nog 1 dan.
Als iemand dit ook maar bevalt ga ik er nog uit uitzoeken over de 4 albums die zij uitgebracht hebben.
Welke streken?quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik luister veel Afrikaanse muziek.
Die is, net als sig, een goede YT-er.quote:
Mijn psych werd er erg nerveus van.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die is, net als sig, een goede YT-er.
Jammer dat diegene er niet dan niet isquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die beoordeelt de muziek in dit topic altijd.
Jaquote:
Je bent goed op de hoogte, erg mooi daar.quote:
Ik kan wel iets van The Cats opzetten, veel verder reikt mijn muziekkennis niet.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:15 schreef Five4Nine het volgende:
Dan zit ik weer te typen en dan vergeet ik een volgende nummer aan te zetten.
Ik had al het idee dat het zo stil was hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |