Welke streken?quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik luister veel Afrikaanse muziek.
Die is, net als sig, een goede YT-er.quote:
Mijn psych werd er erg nerveus van.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:08 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die is, net als sig, een goede YT-er.
Jammer dat diegene er niet dan niet isquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die beoordeelt de muziek in dit topic altijd.
Jaquote:
Je bent goed op de hoogte, erg mooi daar.quote:
Ik kan wel iets van The Cats opzetten, veel verder reikt mijn muziekkennis niet.quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:15 schreef Five4Nine het volgende:
Dan zit ik weer te typen en dan vergeet ik een volgende nummer aan te zetten.
Ik had al het idee dat het zo stil was hier.
Begon allemaal in West-Afrika. Mali, lekker pentatonisch enzo. Tegenwoordig eigenlijk heel Afrika, je hoort daarin zoveel verschillende invloeden door de ligging. Arabisch in het noorden, Aziatisch in het oosten, latin in het westen. Minst interessant vind ik zuidelijk Afrika, dat is veel van hetzelfde in één ritme.quote:
Niet iedereen in de SC zal dat met je eens zijnquote:Op dinsdag 30 april 2019 00:08 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nou over het algemeen ben je er niet als het om meningen gaat.
Ik ben heel dramatisch in gesteld qua muziek vanavond blijkbaar. Ik luister nog steeds naar Cage the elephant die trouwens ook naar Pinkpop komen dit jaar al vind ik ze daar niet thuis horen......quote:Op dinsdag 30 april 2019 00:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik kan wel iets van The Cats opzetten, veel verder reikt mijn muziekkennis niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |