quote:Op maandag 29 april 2019 22:13 schreef Petzi het volgende:
Maar dat mens die die ramen ineens zo nodig moest wassen... ik pakte dat emmertje uit haar hand en gooide het water over haar heen. Zal nog wel een staartje hebben
quote:Op maandag 29 april 2019 22:13 schreef Petzi het volgende:
Maar dat mens die die ramen ineens zo nodig moest wassen... ik pakte dat emmertje uit haar hand en gooide het water over haar heen. Zal nog wel een staartje hebben
Ow zo.quote:Op maandag 29 april 2019 22:11 schreef Petzi het volgende:
Die laat ik daar, ga dan effe sjoppen en haal haar na twee uur weer op
en even de asbak legenquote:Op maandag 29 april 2019 22:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon dwars voor de oprit zetten.
Hoi hoiquote:Op maandag 29 april 2019 22:20 schreef Five4Nine het volgende:
Hoi! Een goede avond. Ik heb zojuist
I, Tonya (2017) - IMDb
gezien en dat was echt weer een geweldige film. Keihard maar ook diep zwart qua humor.
Het gaat de goede kant op, morgen weer fysio maar ik ben nergens meer in belemmerd.quote:Op maandag 29 april 2019 22:25 schreef Petzi het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met jou? Begin je alweer een beetje de oude te worden?
Dat is goed nieuwsquote:Op maandag 29 april 2019 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op, morgen weer fysio maar ik ben nergens meer in belemmerd.
Dan ken je kamertje zelf wel stucen.quote:Op maandag 29 april 2019 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
ik ben nergens meer in belemmerd.
Ik zit er ook steeds meer aan te denken maar ik mis de ervaring en ik heb er ook de spullen er niet voor.quote:
Ik doe het wel voor jequote:Op maandag 29 april 2019 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit er ook steeds meer aan te denken maar ik mis de ervaring en ik heb er ook de spullen er niet voor.
Ook goed.quote:
Tijdelijke dip ofzo.quote:
Eensquote:Op maandag 29 april 2019 22:20 schreef Five4Nine het volgende:
Hoi! Een goede avond. Ik heb zojuist
I, Tonya (2017) - IMDb
gezien en dat was echt weer een geweldige film. Keihard maar ook diep zwart qua humor.
Tja, tactisch was het niet. Het is gebeurd, zand erover enzo.quote:Op maandag 29 april 2019 22:46 schreef Petzi het volgende:
Ik heb nog contact met Sacha gehad, Het was niet correct van mij dingen over een user te mailen, terwijl die persoon er niet bij is, al was dat wel zo, zou het nog niet oke zijn.
Ik ben erg gekwetst en belogen waardoor ik mezelf liet gaan.
Sorry als ik op welke manier dan ook een onaangename sfeer hier veroorzaakte
Ik knipte net met mijn vingers.quote:
Ik dacht al: wat gebeurt hier?quote:Op maandag 29 april 2019 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik knipte net met mijn vingers.
Dat ga ik zo doen.quote:
Is ie wel beter en sneller dan je vorige?quote:Op maandag 29 april 2019 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is toch een gebruikte geworden.
Ja joh, van een 4s naar een 7 gegaanquote:Op maandag 29 april 2019 22:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is ie wel beter en sneller dan je vorige?
Wat is plenzi?quote:Op maandag 29 april 2019 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoi Petzi. Of moet ik Plenzi zeggen?
Ja dat welquote:Op maandag 29 april 2019 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar je ging toch voor de 60 uur deze week?
quote:Op maandag 29 april 2019 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja joh, van een 4s naar een 7 gegaan
quote:
Ah joh ga toch plenzen.quote:Op maandag 29 april 2019 23:00 schreef Petzi het volgende:
[..]
Oke snap m, tjongejonge. Ben de laatste stijd niet scherp
BDS is precies op tijd wakkerquote:Op maandag 29 april 2019 23:02 schreef Petzi het volgende:
Zit met wat dingen en zou graag jullie mening willen weten
Ik zeg alvast dat mijn hersens het momenteel ook niet heel goed doen. Anderhalf uur 'gesport'.quote:Op maandag 29 april 2019 23:02 schreef Petzi het volgende:
quote:Op maandag 29 april 2019 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja joh, van een 4s naar een 7 gegaan
Snel dan want ik ga zo naar mijn bed toe.quote:Op maandag 29 april 2019 23:02 schreef Petzi het volgende:
Anderhalf uurquote:Op maandag 29 april 2019 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zeg alvast dat mijn hersens het momenteel ook niet heel goed doen. Anderhalf uur 'gesport'.
De mijne slapen al.quote:Op maandag 29 april 2019 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zeg alvast dat mijn hersens het momenteel ook niet heel goed doen. Anderhalf uur 'gesport'.
Ik krijg net een mail dat mijn tijdvak bekend isquote:
Wekker zetten dus? Of word je wakker van de bel en rol je dan zo uit bed?quote:Op maandag 29 april 2019 23:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik krijg net een mail dat mijn tijdvak bekend ismorgen, ik heb een slecht voorgevoel over 8 uur morgenochtend
Nee de Aap is hier deze week maar die is niet blijquote:Op maandag 29 april 2019 23:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wekker zetten dus? Of word je wakker van de bel en rol je dan zo uit bed?
Man man man waardeloos zo vroeg. Maar dan kan je daarna lekker gaan dutten met je nieuwe liefdequote:
Dan ben ik al aan het werk.quote:
Hij schiet zo in z'n bordeelsluipers.quote:Op maandag 29 april 2019 23:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wekker zetten dus? Of word je wakker van de bel en rol je dan zo uit bed?
De Dees spoort niet 4 uur aanéénquote:Op maandag 29 april 2019 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is niets, De Dees sport 4 uur aanéén.
Ik heb de laatste tijd iets met zwarte humor. Al heb ik dat altijd al wel gehad maar ik heb in zeker een week tijd veel films gezien in dat genre.quote:
Ach moet zij op postwacht?quote:Op maandag 29 april 2019 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee de Aap is hier deze week maar die is niet blij
quote:Op maandag 29 april 2019 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij schiet zo in z'n bordeelsluipers.
quote:Op maandag 29 april 2019 23:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Man man man waardeloos zo vroeg. Maar dan kan je daarna lekker gaan dutten met je nieuwe liefde
Nee, die spoort al veel langer niet. Maar ja wie wel hier?quote:
Silver Linings snapte ik echt niets van waarom die oscars oid had gekregen. Lost in translationquote:Op maandag 29 april 2019 23:06 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd iets met zwarte humor. Al heb ik dat altijd al wel gehad maar ik heb in zeker een week tijd veel films gezien in dat genre.
I, Tonya (2017) - IMDb
Captain Fantastic (2016) - IMDb
Hunt for the Wilderpeople (2016) - IMDb
Lost in Translation (2003) - IMDb
The Big Sick (2017) - IMDb
Silver Linings Playbook (2012) - IMDb
Almost Famous (2000) - IMDb
Om er gewoon maar een 'paar' te noemen
Ik laat soms sporen achter.quote:Op maandag 29 april 2019 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, die spoort al veel langer niet. Maar ja wie wel hier?
Wat een gedoe zo ‘s ochtends vroegquote:Op maandag 29 april 2019 23:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja Ik moet nog wel even 4 kabels halen deze heeft een usb C ingang
#fitgirlquote:Op maandag 29 april 2019 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jawel, gebruikt dan ook eiwitshakes, sportvoeding en anabole steroīden
Dat kan ook smiddags ik heb overal oplaadpuntenquote:
quote:Op maandag 29 april 2019 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jawel, gebruikt dan ook eiwitshakes, sportvoeding en anabole steroīden
Allemaal de moeite waard als je I Tonya ook goed vondquote:Op maandag 29 april 2019 23:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Silver Linings snapte ik echt niets van waarom die oscars oid had gekregen. Lost in translationde rest geen idee
Ik bedoel dat hectisch wakker wordenquote:Op maandag 29 april 2019 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat kan ook smiddags ik heb overal oplaadpuntendus die moeten een ander kabeltje
Ik kan je hierin niet adviseren. Met familiezaken kan ik niks. Sorry.quote:Op maandag 29 april 2019 23:08 schreef Petzi het volgende:
Je hebt een slechte relatie met broer en schoonzus maar ouders geven alle geld aan hun en zeggen dat je moet vertrouwen. Zou je er tegenin gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |