quote:Op maandag 29 april 2019 22:13 schreef Petzi het volgende:
Maar dat mens die die ramen ineens zo nodig moest wassen... ik pakte dat emmertje uit haar hand en gooide het water over haar heen. Zal nog wel een staartje hebben
quote:Op maandag 29 april 2019 22:13 schreef Petzi het volgende:
Maar dat mens die die ramen ineens zo nodig moest wassen... ik pakte dat emmertje uit haar hand en gooide het water over haar heen. Zal nog wel een staartje hebben
Ow zo.quote:Op maandag 29 april 2019 22:11 schreef Petzi het volgende:
Die laat ik daar, ga dan effe sjoppen en haal haar na twee uur weer op
en even de asbak legenquote:Op maandag 29 april 2019 22:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon dwars voor de oprit zetten.
Hoi hoiquote:Op maandag 29 april 2019 22:20 schreef Five4Nine het volgende:
Hoi! Een goede avond. Ik heb zojuist
I, Tonya (2017) - IMDb
gezien en dat was echt weer een geweldige film. Keihard maar ook diep zwart qua humor.
Het gaat de goede kant op, morgen weer fysio maar ik ben nergens meer in belemmerd.quote:Op maandag 29 april 2019 22:25 schreef Petzi het volgende:
[..]
Hoe gaat het nu met jou? Begin je alweer een beetje de oude te worden?
Dat is goed nieuwsquote:Op maandag 29 april 2019 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op, morgen weer fysio maar ik ben nergens meer in belemmerd.
Dan ken je kamertje zelf wel stucen.quote:Op maandag 29 april 2019 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
ik ben nergens meer in belemmerd.
Ik zit er ook steeds meer aan te denken maar ik mis de ervaring en ik heb er ook de spullen er niet voor.quote:
Ik doe het wel voor jequote:Op maandag 29 april 2019 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit er ook steeds meer aan te denken maar ik mis de ervaring en ik heb er ook de spullen er niet voor.
Ook goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |