quote:
quote:
Ligt toch onder Leeuwarden.quote:
Wat wil je met zo'n topictitel, je hebt ook de Soesterduinen. Veel succes met de zee zoeken.quote:
Ik zal even precies kijkenquote:Op maandag 29 april 2019 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is 30 km vanaf Rotterdam wel hele krap.
Graag, dan kan ik mijn spreadsheet bijwerken.quote:
Was het een privéplek?quote:Op maandag 29 april 2019 21:56 schreef Petzi het volgende:
Ik parkeerde mijn auto snel even voor haar huis, bij in en uitstappen. Ze kwam naar buiten en ging tekeer. Echt niet normaal
Voor aanvaringen moet ik mijn kloon Piet_Piraat erbij halen.quote:Op maandag 29 april 2019 21:54 schreef Petzi het volgende:
Had hier vandaag een aanvaring met een vrouw niet normaal.
Ow, het was niet met een boot .quote:Op maandag 29 april 2019 21:56 schreef Petzi het volgende:
Ik parkeerde mijn auto snel even voor haar huis, bij in en uitstappen. Ze kwam naar buiten en ging tekeer. Echt niet normaal
Dat kan iedereen wel aan zijn tuinhekje hangenquote:Op maandag 29 april 2019 21:57 schreef Petzi het volgende:
[..]
Hier niet parkeren stond op haar hekje ja, maar het was 2 minuten
Niet even gauw dat hekje omgereden na de aanvaring?quote:Op maandag 29 april 2019 21:57 schreef Petzi het volgende:
[..]
Hier niet parkeren stond op haar hekje ja, maar het was 2 minuten
Hij heeft het niet over je leeftijdquote:Op maandag 29 april 2019 21:58 schreef Petzi het volgende:
[..]
Lees eens terug Dickie, je loopt achter
Was veel erger....quote:Op maandag 29 april 2019 21:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niet even gauw dat hekje omgereden na de aanvaring?
Net als die stickers op het raam, hier geen fietsen stallen.quote:Op maandag 29 april 2019 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan iedereen wel aan zijn tuinhekje hangen
Ik heb hier een eigen parkeerplaats en toen daar laatst iemand had geparkeerd was ik niet zo blij.quote:Op maandag 29 april 2019 22:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Blij dat ze hier niet zo zeikerig zijn, iedereen parkeert bij mekaar gewoon
Je kent mequote:Op maandag 29 april 2019 22:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee Petz is 54 slank en bloedgeil
Je bent op de hoogte!quote:Op maandag 29 april 2019 22:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee Petz is 54 slank en bloedgeil
Nee snap ik maar dit zijn allemaal gemeente plaatsen, maar sommige eigenen die zich nog toe voor hun deur.quote:Op maandag 29 april 2019 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hier een eigen parkeerplaats en toen daar laatst iemand had geparkeerd was ik niet zo blij.
Deed de buurman in mijn vorige huis ook, zo irritant en kinderachtig altijd.quote:Op maandag 29 april 2019 22:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee snap ik maar dit zijn allemaal gemeente plaatsen, maar sommige eigenen die zich nog toe voor hun deur.
Ja vreselijk die luiquote:Op maandag 29 april 2019 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deed de buurman in mijn vorige huis ook, zo irritant en kinderachtig altijd.
En nu laat je 'm alleen?quote:Op maandag 29 april 2019 22:06 schreef Petzi het volgende:
Ik moest mijn hond even afleveren bij het trimsalon. Was net 5 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |