Klopt, veel bossen en duinenquote:Op maandag 29 april 2019 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zierikzee inderdaad ook en Middelburg. Ouddorp is natuurlijk Zuid-Holland, maar wat een gigantisch strand heb je daar, ik was er een paar weken geleden en moest echt een heel eind lopen voordat ik bij het water was.
Het strand in de OP is met vloed. Eb scheelt aardig wat.quote:Op maandag 29 april 2019 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zierikzee inderdaad ook en Middelburg. Ouddorp is natuurlijk Zuid-Holland, maar wat een gigantisch strand heb je daar, ik was er een paar weken geleden en moest echt een heel eind lopen voordat ik bij het water was.
Nou ik trok dat amper naar de zee toe met mijn loop radiusquote:Op maandag 29 april 2019 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bah, viespeuk.quote:
Die ken ik. Ze heeft het vaak over jequote:Op maandag 29 april 2019 21:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn beste vriendin woont in Zierikzee
Man man echt het beste strand in Nederland qua ruimtequote:Op maandag 29 april 2019 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bah, viespeuk.![]()
Ik ken Zeeland maar nauwelijks.
Je kunt online opzoeken wanneer het vloed is.quote:Op maandag 29 april 2019 21:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik trok dat amper naar de zee toe met mijn loop radius
quote:Op maandag 29 april 2019 21:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je kunt online opzoeken wanneer het vloed is.
Dat is meestal ja.quote:Op maandag 29 april 2019 21:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het strand in de OP is met vloed. Eb scheelt aardig wat.
Kan ik me in jouw geval helemaal voorstellen, het is echt een eind.quote:Op maandag 29 april 2019 21:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik trok dat amper naar de zee toe met mijn loop radius
Oh ja je foon.quote:Op maandag 29 april 2019 21:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Allemaal even duimen, dat die telefoon koerier niet om 8 uur s'morgens komt
Vannacht toch?quote:Op maandag 29 april 2019 21:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Allemaal even duimen, dat die telefoon koerier niet om 8 uur s'morgens komt
Provincie Utrechtquote:Op maandag 29 april 2019 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan ik me in jouw geval helemaal voorstellen, het is echt een eind.
Waar woon je GB?
Ja maar ja ik dacht je moet tegen even naar de zee als je op het strand zitquote:Op maandag 29 april 2019 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar woon je GB?
Hij heeft het een keer gepost, maar da;s al lang geleden. Voorburg of zo?quote:Op maandag 29 april 2019 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar woon je GB?
Nee, dat ben ik.quote:Op maandag 29 april 2019 21:46 schreef Petzi het volgende:
[..]
Hij heeft het een keer gepost, maar da;s al lang geleden. Voorburg of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |