Dat is inderdaad een beetje zonde, kan je net zo goed thuis blijven en daaruit je wandelingen met de honden doen.quote:Op maandag 29 april 2019 21:21 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja is lekker vlak aan zee, zit ik hier ook wel maar met dit weer is een hotelboeking niet de moeite.
Ik ook eens voor mn studie , met hotel in Vlissingenquote:Op maandag 29 april 2019 21:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kwam vroeger hier op een camping, gewoon op bezoek, in de buurt een beetje rondhangen, scoorde ook eens een meid uit Zierikzee.
Tot zover Zeeland, en ik was er 1 keer met tienertoer.
Nee, maar mijn ouders hadden een caravan in Scharendijke, dus in de weekenden en zomervakantie was ik altijd daar.quote:
Hehequote:Op maandag 29 april 2019 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook eens voor mn studie , met hotel in Vlissingen
Misschien heb je BDS wel gezien.quote:Op maandag 29 april 2019 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook eens voor mn studie , met hotel in Vlissingen
De Westerschelde, bij Dishoek begint de zee.quote:
Pietlut!quote:Op maandag 29 april 2019 21:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
De Westerschelde, bij Dishoek begint de zee.
Strand in Vlissingen is niet zoveel.quote:Op maandag 29 april 2019 21:30 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Lange stranden aan zee. Nou ja misschien nog de Schelde
Ik vind Vlissingen helemaal niet zoveel, in Zeeland zijn zoveel meer leuke plaatjes.quote:
Domburg was ook lachen vroeger, daar was 1 hele vage kroeg.quote:Op maandag 29 april 2019 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Vlissingen helemaal niet zoveel, in Zeeland zijn zoveel meer leuke plaatjes.
Klopt, Zierikzee is een fantastisch stadje. En Ouddorp als je wat privacy op het strand wiltquote:Op maandag 29 april 2019 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind Vlissingen helemaal niet zoveel, in Zeeland zijn zoveel meer leuke plaatjes.
Naaktloper met permanent gespotquote:Op maandag 29 april 2019 21:35 schreef Petzi het volgende:
[..]
Klopt, Zierikzee is een fantastisch stadje. En Ouddorp als je wat privacy op het strand wilt
Zierikzee inderdaad ook en Middelburg. Ouddorp is natuurlijk Zuid-Holland, maar wat een gigantisch strand heb je daar, ik was er een paar weken geleden en moest echt een heel eind lopen voordat ik bij het water was.quote:Op maandag 29 april 2019 21:35 schreef Petzi het volgende:
[..]
Klopt, Zierikzee is een fantastisch stadje. En Ouddorp als je wat privacy op het strand wilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |