Kruis.quote:Op maandag 29 april 2019 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is dus niet goed maar het kon erger. Wat zullen jullie genieten als ze straks weg zijn.
Zijn geen rolsteigers joh, ze bouwen die hele shit op en af.quote:
Prutsersquote:Op maandag 29 april 2019 20:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijn geen rolsteigers joh, ze bouwen die hele shit open af.
Onmogelijk ivm hoogte en ondergrond.quote:
Kan je zo hoog bouwen als je wilquote:Op maandag 29 april 2019 20:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onmogelijk ivm hoogte en ondergrond.
Ik geloof er geen donder vanquote:Op maandag 29 april 2019 20:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onmogelijk ivm hoogte en ondergrond.
Wat hier staat is net iets professioneler.
Op het 'platte land' wel.quote:Op maandag 29 april 2019 20:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kan je zo hoog bouwen als je wil
Nope alu. frames tot 14 meter zoals deze. En dat weet ik zeker want ik heb hem getekend.quote:Op maandag 29 april 2019 20:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kan je zo hoog bouwen als je wil
Is toch vrij hoogquote:Op maandag 29 april 2019 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope alu. frames tot 14 meter zoals deze. En dat weet ik zeker want ik heb hem getekend.
[ afbeelding ]
Goede avond.quote:
Waarom hebben die ouwe zooi niet afgebroken?quote:Op maandag 29 april 2019 20:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoop dat de steigers nu binnen twee weken voor mijn deel weg zijn.
Ze doen het per deel, als dit klaar is verplaatsen ze de steigers naar het volgende deel, maar dan ben ik er van af.
Stalen steigers kunnen nog hoger.quote:
quote:
Ja die veren meer.quote:Op maandag 29 april 2019 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stalen steigers kunnen nog hoger.
Welke ouwe zooi?quote:Op maandag 29 april 2019 21:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waarom hebben die ouwe zooi niet afgebroken?
Die flat komt uit andere tijd en is hopeloos verouderd man.quote:Op maandag 29 april 2019 21:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Welke ouwe zooi?
Is een prima flat, niks re klagen.
Is een prima flat, niks te klagen, niet eens zo oud, ik ben ouder.quote:
En de hondjes danquote:Op maandag 29 april 2019 21:10 schreef Petzi het volgende:
Geen Renesse, kon gelukkig gratis annuleren. Is geen weer nu.
Grappig, dat wist ik niet.quote:
En nu al renovatie nodig?quote:Op maandag 29 april 2019 21:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is een prima flat, niks te klagen, niet eens zo oud, ik ben ouder.
Dit is puur ivm isolatie, energiezuinig maken.quote:
quote:Op maandag 29 april 2019 21:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Theatertechniek, decorbouw, belichting, geluid, praatjes, ben aardig veelzijdig.
Gaaf werk.quote:Op maandag 29 april 2019 21:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Theatertechniek, decorbouw, belichting, geluid ben aardig veelzijdig.
Doe het alleen nog maar wanneer ik zin heb.quote:
Renesse, daar kwam ik elk weekend toen ik jong was.quote:Op maandag 29 april 2019 21:10 schreef Petzi het volgende:
Geen Renesse, kon gelukkig gratis annuleren. Is geen weer nu.
Camping de Puinhoeve in Haamstedequote:Op maandag 29 april 2019 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Renesse, daar kwam ik elk weekend toen ik jong was.
Ja, verdorie, jij lult niet ertussendoor.quote:
Ik had een vriendje op die camping, met een D danquote:
Alleen radio plaatjes draaiers doen dat toch?quote:Op maandag 29 april 2019 21:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, verdorie, jij lult niet ertussendoor.
Kwam vroeger hier op een camping, gewoon op bezoek, in de buurt een beetje rondhangen, scoorde ook eens een meid uit Zierikzee.quote:Op maandag 29 april 2019 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had een vriendje op die camping, met een D dan
Geniaal was het daar.quote:Op maandag 29 april 2019 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja is lekker vlak aan zee, zit ik hier ook wel maar met dit weer is een hotelboeking niet de moeite.quote:Op maandag 29 april 2019 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Renesse, daar kwam ik elk weekend toen ik jong was.
Sowieso in Renesse en Haamstede, leuke tijd gehad daar!quote:
Woon je ook in Zeeland?quote:Op maandag 29 april 2019 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |