Ja die veren meer.quote:Op maandag 29 april 2019 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stalen steigers kunnen nog hoger.
Welke ouwe zooi?quote:Op maandag 29 april 2019 21:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waarom hebben die ouwe zooi niet afgebroken?
Die flat komt uit andere tijd en is hopeloos verouderd man.quote:Op maandag 29 april 2019 21:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Welke ouwe zooi?
Is een prima flat, niks re klagen.
Is een prima flat, niks te klagen, niet eens zo oud, ik ben ouder.quote:
En de hondjes danquote:Op maandag 29 april 2019 21:10 schreef Petzi het volgende:
Geen Renesse, kon gelukkig gratis annuleren. Is geen weer nu.
Grappig, dat wist ik niet.quote:
En nu al renovatie nodig?quote:Op maandag 29 april 2019 21:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is een prima flat, niks te klagen, niet eens zo oud, ik ben ouder.
Dit is puur ivm isolatie, energiezuinig maken.quote:
quote:Op maandag 29 april 2019 21:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Theatertechniek, decorbouw, belichting, geluid, praatjes, ben aardig veelzijdig.
Gaaf werk.quote:Op maandag 29 april 2019 21:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Theatertechniek, decorbouw, belichting, geluid ben aardig veelzijdig.
Doe het alleen nog maar wanneer ik zin heb.quote:
Renesse, daar kwam ik elk weekend toen ik jong was.quote:Op maandag 29 april 2019 21:10 schreef Petzi het volgende:
Geen Renesse, kon gelukkig gratis annuleren. Is geen weer nu.
Camping de Puinhoeve in Haamstedequote:Op maandag 29 april 2019 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Renesse, daar kwam ik elk weekend toen ik jong was.
Ja, verdorie, jij lult niet ertussendoor.quote:
Ik had een vriendje op die camping, met een D danquote:
Alleen radio plaatjes draaiers doen dat toch?quote:Op maandag 29 april 2019 21:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, verdorie, jij lult niet ertussendoor.
Kwam vroeger hier op een camping, gewoon op bezoek, in de buurt een beetje rondhangen, scoorde ook eens een meid uit Zierikzee.quote:Op maandag 29 april 2019 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had een vriendje op die camping, met een D dan
Geniaal was het daar.quote:Op maandag 29 april 2019 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja is lekker vlak aan zee, zit ik hier ook wel maar met dit weer is een hotelboeking niet de moeite.quote:Op maandag 29 april 2019 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Renesse, daar kwam ik elk weekend toen ik jong was.
Sowieso in Renesse en Haamstede, leuke tijd gehad daar!quote:
Woon je ook in Zeeland?quote:Op maandag 29 april 2019 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |