Oh kip een minuut of 10 denk ik varkensvlees wat langer. Ik ga meer op mijn gevoel af.quote:
Dan heeft het waarschijnlijk een lichte rooksmaak. Hier alles zo'n beetje 15 minuten. Met 1 lepel mot en spiritusbrander. Lukt altijd.quote:Op maandag 29 april 2019 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh kip een minuut of 10 denk ik varkensvlees wat langer. Ik ga meer op mijn gevoel af.
Oh ik heb zo'n dingquote:Op maandag 29 april 2019 19:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan heeft het waarschijnlijk een lichte rooksmaak. Hier alles zo'n beetje 15 minuten. Met 1 lepel mot en spiritusbrander. Lukt altijd.
Hoe dan ?quote:Op maandag 29 april 2019 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik heb zo'n ding [ afbeelding ] Spiritus lijkt me niet handig
Wat bedoel je?quote:
Ja mot gaat onderin. Vlees of groenten op een rekje erboven. Het brandt niet het rooktquote:Op maandag 29 april 2019 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Die mot gaat er in , maar blijft dat dan branden ? als je dat din dicht doet ?
Maar die doet het ook op de inductie?quote:Op maandag 29 april 2019 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja mot gaat onderin. Vlees of groenten op een rekje erboven. Het brandt niet het rookt
Ja gelukkig wel. Ik was daar wat bang voor.quote:
Lijkt idd alsof ie het niet zou doenquote:Op maandag 29 april 2019 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. Ik was daar wat bang voor.
Mijn asperge pan deed het niet, die heeft mijn moeder nu in bruikleenquote:
En dat klopt blijkbaarquote:Op maandag 29 april 2019 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn asperge pan deed het niet, die heeft mijn moeder nu in bruikleenhttps://www.etrias.nl/roo(...)de-82d9-3efd1590eb2f
Staat er ook bij dat het op alle bronnen kan
Ik rook half Oost uitquote:
Nee ik vind het eigenlijk wel lekker ruiken.quote:
Je hebt mot in allerlei kleuren en geuren toch?quote:Op maandag 29 april 2019 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik vind het eigenlijk wel lekker ruiken.
Ja maar wel verschil in kwaliteit. Ik heb deze altijdquote:Op maandag 29 april 2019 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt mot in allerlei kleuren en geuren toch?
Ik ga er niet aan beginnen ...quote:Op maandag 29 april 2019 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar wel verschil in kwaliteit. Ik heb deze altijd [ afbeelding ]
Maar dan ook Alder en Oak. Wel goedkoper gekocht maar dat was het niet
Ohh zo lekker.quote:
Hoezo, je leeft nog?quote:Op maandag 29 april 2019 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Je leeft nog. Saté staat morgen op de planning. Wel gerookte kip
Tijdje niet gezienquote:
Nooit gedaan, lijkt mij leuk om ook eens te proberen.quote:
Dacht het ook.quote:
Oh mijn negeer stond op Moquote:
Ik denk dat ik het gemopper over de verbouwing misquote:
Vandaag een nieuwe dakgoot.quote:Op maandag 29 april 2019 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het gemopper over de verbouwing mis
Het schiet opquote:
Hopelijk morgenmiddag het dakraam.quote:
Jij boft maar!quote:Op maandag 29 april 2019 20:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hopelijk morgenmiddag het dakraam.
Dat zegt ie net kneusquote:Op maandag 29 april 2019 20:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Jij boft maar!
Zit je raam er al weer in?
Onder voorbehoud, je weet het nooit zeker, het wordt iig deze week nog. .quote:
Hoop jequote:Op maandag 29 april 2019 20:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onder voorbehoud, je weet het nooit zeker, het wordt iig deze week nog. .
Ik meld het wel, misschien vergezeld met een fotootje.quote:
Ik was het al bijna weer vergetenquote:Op maandag 29 april 2019 20:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik meld het wel, misschien vergezeld met een fotootje.
Ik hoop dat de steigers nu binnen twee weken voor mijn deel weg zijn.quote:
Ja kan ik me voorstellen... blijft ook altijd een bedreiging voor inbraakquote:Op maandag 29 april 2019 20:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoop dat de steigers nu binnen twee weken voor mijn deel weg zijn.
Ze doen het per deel, als dit klaar is verplaatsen ze de steigers naar het volgende deel, maar dan ben ik er van af.
Pixel beter dan Iggy, die is veel schichtiger en er is nog steeds bonken, hameren, zagen en boren hoorbaar dus, ze voelen zich, net als ik, helemaal niet relaxt, maar goed, het einde is in zicht.quote:
Rolsteigersquote:Op maandag 29 april 2019 20:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoop dat de steigers nu binnen twee weken voor mijn deel weg zijn.
Ze doen het per deel, als dit klaar is verplaatsen ze de steigers naar het volgende deel, maar dan ben ik er van af.
Het is dus niet goed maar het kon erger. Wat zullen jullie genieten als ze straks weg zijn.quote:Op maandag 29 april 2019 20:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pixel beter dan Iggy, die is veel schichtiger en er is nog steeds bonken, hameren, zagen en boren hoorbaar dus, ze voelen zich, net als ik, helemaal niet relaxt, maar goed, het einde is in zicht.
Ook dat.quote:Op maandag 29 april 2019 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen... blijft ook altijd een bedreiging voor inbraak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |