Oh kip een minuut of 10 denk ik varkensvlees wat langer. Ik ga meer op mijn gevoel af.quote:
Dan heeft het waarschijnlijk een lichte rooksmaak. Hier alles zo'n beetje 15 minuten. Met 1 lepel mot en spiritusbrander. Lukt altijd.quote:Op maandag 29 april 2019 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh kip een minuut of 10 denk ik varkensvlees wat langer. Ik ga meer op mijn gevoel af.
Oh ik heb zo'n dingquote:Op maandag 29 april 2019 19:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan heeft het waarschijnlijk een lichte rooksmaak. Hier alles zo'n beetje 15 minuten. Met 1 lepel mot en spiritusbrander. Lukt altijd.
Hoe dan ?quote:Op maandag 29 april 2019 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik heb zo'n ding [ afbeelding ] Spiritus lijkt me niet handig
Wat bedoel je?quote:
Ja mot gaat onderin. Vlees of groenten op een rekje erboven. Het brandt niet het rooktquote:Op maandag 29 april 2019 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Die mot gaat er in , maar blijft dat dan branden ? als je dat din dicht doet ?
Maar die doet het ook op de inductie?quote:Op maandag 29 april 2019 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja mot gaat onderin. Vlees of groenten op een rekje erboven. Het brandt niet het rookt
Ja gelukkig wel. Ik was daar wat bang voor.quote:
Lijkt idd alsof ie het niet zou doenquote:Op maandag 29 april 2019 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. Ik was daar wat bang voor.
Mijn asperge pan deed het niet, die heeft mijn moeder nu in bruikleenquote:
En dat klopt blijkbaarquote:Op maandag 29 april 2019 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn asperge pan deed het niet, die heeft mijn moeder nu in bruikleenhttps://www.etrias.nl/roo(...)de-82d9-3efd1590eb2f
Staat er ook bij dat het op alle bronnen kan
Ik rook half Oost uitquote:
Nee ik vind het eigenlijk wel lekker ruiken.quote:
Je hebt mot in allerlei kleuren en geuren toch?quote:Op maandag 29 april 2019 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik vind het eigenlijk wel lekker ruiken.
Ja maar wel verschil in kwaliteit. Ik heb deze altijdquote:Op maandag 29 april 2019 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt mot in allerlei kleuren en geuren toch?
Ik ga er niet aan beginnen ...quote:Op maandag 29 april 2019 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar wel verschil in kwaliteit. Ik heb deze altijd [ afbeelding ]
Maar dan ook Alder en Oak. Wel goedkoper gekocht maar dat was het niet
Ohh zo lekker.quote:
Hoezo, je leeft nog?quote:Op maandag 29 april 2019 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Je leeft nog. Saté staat morgen op de planning. Wel gerookte kip
Tijdje niet gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |