Nooit gedaan, lijkt mij leuk om ook eens te proberen.quote:
Dacht het ook.quote:
Oh mijn negeer stond op Moquote:
Ik denk dat ik het gemopper over de verbouwing misquote:
Vandaag een nieuwe dakgoot.quote:Op maandag 29 april 2019 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het gemopper over de verbouwing mis
Het schiet opquote:
Hopelijk morgenmiddag het dakraam.quote:
Jij boft maar!quote:Op maandag 29 april 2019 20:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hopelijk morgenmiddag het dakraam.
Dat zegt ie net kneusquote:Op maandag 29 april 2019 20:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Jij boft maar!
Zit je raam er al weer in?
Onder voorbehoud, je weet het nooit zeker, het wordt iig deze week nog. .quote:
Hoop jequote:Op maandag 29 april 2019 20:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onder voorbehoud, je weet het nooit zeker, het wordt iig deze week nog. .
Ik meld het wel, misschien vergezeld met een fotootje.quote:
Ik was het al bijna weer vergetenquote:Op maandag 29 april 2019 20:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik meld het wel, misschien vergezeld met een fotootje.
Ik hoop dat de steigers nu binnen twee weken voor mijn deel weg zijn.quote:
Ja kan ik me voorstellen... blijft ook altijd een bedreiging voor inbraakquote:Op maandag 29 april 2019 20:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoop dat de steigers nu binnen twee weken voor mijn deel weg zijn.
Ze doen het per deel, als dit klaar is verplaatsen ze de steigers naar het volgende deel, maar dan ben ik er van af.
Pixel beter dan Iggy, die is veel schichtiger en er is nog steeds bonken, hameren, zagen en boren hoorbaar dus, ze voelen zich, net als ik, helemaal niet relaxt, maar goed, het einde is in zicht.quote:
Rolsteigersquote:Op maandag 29 april 2019 20:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoop dat de steigers nu binnen twee weken voor mijn deel weg zijn.
Ze doen het per deel, als dit klaar is verplaatsen ze de steigers naar het volgende deel, maar dan ben ik er van af.
Het is dus niet goed maar het kon erger. Wat zullen jullie genieten als ze straks weg zijn.quote:Op maandag 29 april 2019 20:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pixel beter dan Iggy, die is veel schichtiger en er is nog steeds bonken, hameren, zagen en boren hoorbaar dus, ze voelen zich, net als ik, helemaal niet relaxt, maar goed, het einde is in zicht.
Ook dat.quote:Op maandag 29 april 2019 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen... blijft ook altijd een bedreiging voor inbraak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |