De Dees spoort niet 4 uur aanéénquote:Op maandag 29 april 2019 23:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is niets, De Dees sport 4 uur aanéén.
Ik heb de laatste tijd iets met zwarte humor. Al heb ik dat altijd al wel gehad maar ik heb in zeker een week tijd veel films gezien in dat genre.quote:
Ach moet zij op postwacht?quote:Op maandag 29 april 2019 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee de Aap is hier deze week maar die is niet blij
quote:Op maandag 29 april 2019 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij schiet zo in z'n bordeelsluipers.
quote:Op maandag 29 april 2019 23:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
Man man man waardeloos zo vroeg. Maar dan kan je daarna lekker gaan dutten met je nieuwe liefde
Nee, die spoort al veel langer niet. Maar ja wie wel hier?quote:
Silver Linings snapte ik echt niets van waarom die oscars oid had gekregen. Lost in translationquote:Op maandag 29 april 2019 23:06 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd iets met zwarte humor. Al heb ik dat altijd al wel gehad maar ik heb in zeker een week tijd veel films gezien in dat genre.
I, Tonya (2017) - IMDb
Captain Fantastic (2016) - IMDb
Hunt for the Wilderpeople (2016) - IMDb
Lost in Translation (2003) - IMDb
The Big Sick (2017) - IMDb
Silver Linings Playbook (2012) - IMDb
Almost Famous (2000) - IMDb
Om er gewoon maar een 'paar' te noemen
Ik laat soms sporen achter.quote:Op maandag 29 april 2019 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee, die spoort al veel langer niet. Maar ja wie wel hier?
Wat een gedoe zo ‘s ochtends vroegquote:Op maandag 29 april 2019 23:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja Ik moet nog wel even 4 kabels halen deze heeft een usb C ingang
#fitgirlquote:Op maandag 29 april 2019 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jawel, gebruikt dan ook eiwitshakes, sportvoeding en anabole steroïden
Dat kan ook smiddags ik heb overal oplaadpuntenquote:
quote:Op maandag 29 april 2019 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jawel, gebruikt dan ook eiwitshakes, sportvoeding en anabole steroïden
Allemaal de moeite waard als je I Tonya ook goed vondquote:Op maandag 29 april 2019 23:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Silver Linings snapte ik echt niets van waarom die oscars oid had gekregen. Lost in translationde rest geen idee
Ik bedoel dat hectisch wakker wordenquote:Op maandag 29 april 2019 23:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat kan ook smiddags ik heb overal oplaadpuntendus die moeten een ander kabeltje
Ik kan je hierin niet adviseren. Met familiezaken kan ik niks. Sorry.quote:Op maandag 29 april 2019 23:08 schreef Petzi het volgende:
Je hebt een slechte relatie met broer en schoonzus maar ouders geven alle geld aan hun en zeggen dat je moet vertrouwen. Zou je er tegenin gaan?
Tja zoiets heb ik ook, dikke middelvinger opgestoken. Ik dop mijn eigen boontjes wel.quote:Op maandag 29 april 2019 23:08 schreef Petzi het volgende:
Je hebt een slechte relatie met broer en schoonzus maar ouders geven alle geld aan hun en zeggen dat je moet vertrouwen. Zou je er tegenin gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |