quote:
Ah joh ga toch plenzen.quote:Op maandag 29 april 2019 23:00 schreef Petzi het volgende:
[..]
Oke snap m, tjongejonge. Ben de laatste stijd niet scherp
BDS is precies op tijd wakkerquote:Op maandag 29 april 2019 23:02 schreef Petzi het volgende:
Zit met wat dingen en zou graag jullie mening willen weten
Ik zeg alvast dat mijn hersens het momenteel ook niet heel goed doen. Anderhalf uur 'gesport'.quote:Op maandag 29 april 2019 23:02 schreef Petzi het volgende:
quote:Op maandag 29 april 2019 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja joh, van een 4s naar een 7 gegaan
Snel dan want ik ga zo naar mijn bed toe.quote:Op maandag 29 april 2019 23:02 schreef Petzi het volgende:
Anderhalf uurquote:Op maandag 29 april 2019 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zeg alvast dat mijn hersens het momenteel ook niet heel goed doen. Anderhalf uur 'gesport'.
De mijne slapen al.quote:Op maandag 29 april 2019 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zeg alvast dat mijn hersens het momenteel ook niet heel goed doen. Anderhalf uur 'gesport'.
Ik krijg net een mail dat mijn tijdvak bekend isquote:
Wekker zetten dus? Of word je wakker van de bel en rol je dan zo uit bed?quote:Op maandag 29 april 2019 23:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik krijg net een mail dat mijn tijdvak bekend ismorgen, ik heb een slecht voorgevoel over 8 uur morgenochtend
Nee de Aap is hier deze week maar die is niet blijquote:Op maandag 29 april 2019 23:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wekker zetten dus? Of word je wakker van de bel en rol je dan zo uit bed?
Man man man waardeloos zo vroeg. Maar dan kan je daarna lekker gaan dutten met je nieuwe liefdequote:
Dan ben ik al aan het werk.quote:
Hij schiet zo in z'n bordeelsluipers.quote:Op maandag 29 april 2019 23:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wekker zetten dus? Of word je wakker van de bel en rol je dan zo uit bed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |