Zij zelf is niet lelijk maar dat lichaam is gewoon te overdreven gespierd. Ze heeft wel een leuk gezicht maar een mannelijk lichaam eronder als ik het zo goed uitleg.quote:
Oh wacht dat klonk als een soort marvel comic fantasy dinges maar dat is het helemaal niet zie ik nu, gaat op m’n lijstje!quote:Op maandag 29 april 2019 23:11 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Allemaal de moeite waard als je I Tonya ook goed vondVooral Captain fantastic was fantastisch.
GADVERDAMME.quote:
Wil je dat graag? Anders doe ik graag wat lippenstift voor je opquote:Op maandag 29 april 2019 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij zou het kunnen zijn met lippenstift
Ik sla even overquote:Op maandag 29 april 2019 23:13 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Wil je dat graag? Anders doe ik graag wat lippenstift voor je op
Doen en een foto graag.quote:Op maandag 29 april 2019 23:13 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Wil je dat graag? Anders doe ik graag wat lippenstift voor je op
Dat is het absoluut niet. Bij het zien van de titel voor de eerste keer dacht ik precies hetzelfde! Het is totaal het tegenovergestelde van dat. Echt een geweldige film.quote:Op maandag 29 april 2019 23:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh wacht dat klonk als een soort marvel comic fantasy dinges maar dat is het helemaal niet zie ik nu, gaat op m’n lijstje!
Van mij niet hoor.quote:
Kun je weinig aan doen.quote:Op maandag 29 april 2019 23:08 schreef Petzi het volgende:
Je hebt een slechte relatie met broer en schoonzus maar ouders geven alle geld aan hun en zeggen dat je moet vertrouwen. Zou je er tegenin gaan?
Dan kom ik de volgende naast jou rokenquote:
Ik heb 2 jaar lang niet gerookt maar ben toch weer begonnen door omstandigheden. Welke omstandigheden. Gaat je niets aanquote:
Omstandigheden zijn er altijd, daar verandert roken niks aan.quote:Op maandag 29 april 2019 23:26 schreef Five4Nine het volgende:
Ik heb 2 jaar lang niet gerookt maar ben toch weer begonnen door omstandigheden. Welke omstandigheden. Gaat je niets aan
Roken is alleen rustgevend omdat je door het roken bewust gaat ademen. Daar heb je echter geen sigaret voor nodig.quote:Op maandag 29 april 2019 23:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Vrij stom want van nicotine word je alleen maar nog meer nerveus
Ja dat zou goed kunnenquote:Op maandag 29 april 2019 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Roken is alleen rustgevend omdat je door het roken bewust gaat ademen. Daar heb je echter geen sigaret voor nodig.
Gaan we hier nu een anti rooklobby worden?quote:Op maandag 29 april 2019 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Roken is alleen rustgevend omdat je door het roken bewust gaat ademen. Daar heb je echter geen sigaret voor nodig.
Neequote:Op maandag 29 april 2019 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaan we hier nu een anti rooklobby worden?
Roken is hartstikke slecht. Ik weet daar alles van want ik heb het ongeveer 30 jaar gedaan.quote:Op maandag 29 april 2019 23:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaan we hier nu een anti rooklobby worden?
Dat zal ik niet ontkennen.quote:Op maandag 29 april 2019 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Roken is hartstikke slecht. Ik weet daar alles van want ik heb het ongeveer 30 jaar gedaan.
Ja, het is een lastige verslaving.quote:Op maandag 29 april 2019 23:36 schreef Amphorapotje het volgende:
Bij Pauw gaat het nu over rook-afkick-klinieken.
Ieder zijn ding toch.quote:
Morgen weer een dag. Mis 'm niet!quote:Op maandag 29 april 2019 23:43 schreef Amphorapotje het volgende:
Elke dag is een nieuwe kans, niemand weet wanneer het stopt. Pluk de dag !
quote:Op maandag 29 april 2019 23:43 schreef Amphorapotje het volgende:
Elke dag is een nieuwe kans, niemand weet wanneer het stopt. Pluk de dag !
quote:
Trusten DBS !quote:
Dat kutding is fucking snel leeg.quote:Op maandag 29 april 2019 23:49 schreef Amphorapotje het volgende:
En vele nieuwe of refurbished smartphones hier Enjoy!
Hey hondenliefhebster.quote:
Voor mij blijkbaar wel.quote:Op maandag 29 april 2019 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Omstandigheden zijn er altijd, daar verandert roken niks aan.
Mijn S5 doet het super. 4 dagen no problemo. Ook geen abbo, bel nooit/zelden 0.25/mnd.quote:
Jezelf?quote:Op maandag 29 april 2019 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat denk je maar
[..]
Wat denk je zelf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |