Jaquote:
Nah maar Twents is misschien wel nog ergerquote:Op maandag 29 april 2019 01:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Je accent is veel erger? Vast een soort straattaal!
Ik zou dat accent zo kwijt zijn als ik wat meer met mensen uit het westen omging.quote:Op maandag 29 april 2019 01:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nah maar Twents is misschien wel nog erger
Sas doet het licht uitquote:Op maandag 29 april 2019 01:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben jij als enige nog wakker op het eiland?
hoogstwaarschijnlijkquote:Op maandag 29 april 2019 01:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben jij als enige nog wakker op het eiland?
valt mee, het is paasvakantie en ik hoef morgen nietsquote:Op maandag 29 april 2019 02:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijkt me wel vermoeiend hoor, als laatste erin en als eerste eruit.
Jawel, je moet modden!quote:Op maandag 29 april 2019 02:05 schreef sacha het volgende:
[..]
valt mee, het is paasvakantie en ik hoef morgen niets![]()
Altijd weer een verrassingquote:
Jaquote:
Ach ja, weinig geslapen en weer een enerverende dag voor de boeg.quote:Op maandag 29 april 2019 07:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als je erom verlegen zit offer ik me direct op.
Oh ja, dat gedoe met het renoveren start natuurlijk weer. Succes, Mo!quote:Op maandag 29 april 2019 07:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach ja, weinig geslapen en weer een enerverende dag voor de boeg.
Thx.![]()
Niet alleen dat, maar ook dat....quote:Op maandag 29 april 2019 07:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, dat gedoe met het renoveren start natuurlijk weer. Succes, Mo!
Sterkte met de reno.!!quote:
Geen last van, zonnetje komt heerlijk door, wel wat koud buiten, zeker vannacht.quote:Op maandag 29 april 2019 07:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is me een partij mistig hier in Drenthe. Bij jullie ook?
Hier in Brabant is het wel grijs, maar niet echt mistig, voor zover ik kan zien.quote:Op maandag 29 april 2019 07:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is me een partij mistig hier in Drenthe. Bij jullie ook?
Zon begint ook door te breken hier, maar desondanks nog behoorlijk mistig. 6,3 graden nu, dus het zal wel weer tegen het vriespunt aan hebben gezeten.quote:Op maandag 29 april 2019 07:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Geen last van, zonnetje komt heerlijk door, wel wat koud buiten, zeker vannacht.
Als ik naar buiten kijk lijkt het echt zomer. Maar je ziet de condens uit de mond bij de fietsers, zou koud.quote:Op maandag 29 april 2019 07:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier in Brabant is het wel grijs, maar niet echt mistig, voor zover ik kan zien.
Het blijft daar toch mooi, al is het nog grijs.quote:Op maandag 29 april 2019 07:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier in Brabant is het wel grijs, maar niet echt mistig, voor zover ik kan zien.
Goedemorgen, Charmian. Da's fijn ontwaken met het zonnetje erbij. Nog even en je kan 's morgens vroeg weer buiten koffie (of t) drinken.quote:
quote:Op maandag 29 april 2019 07:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als ik naar buiten kijk lijkt het echt zomer. Maar je ziet de condens uit de mond bij de fietsers, zou koud.
Mijn slaapkamer staat op het oosten, heerlijk het gekriebel van de zon op je gezicht bij het ontwakenquote:Op maandag 29 april 2019 07:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, Charmian. Da's fijn ontwaken met het zonnetje erbij. Nog even en je kan 's morgens vroeg weer buiten koffie (of t) drinken.
Het is hier 1 graad boven nul, vannacht 0 graden en het lijkt wel zomer buiten zo mooiquote:Op maandag 29 april 2019 07:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Die hebben we hier niet. Zijn ze te lui voor.
Lekker ontwaken danquote:Op maandag 29 april 2019 07:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer staat op het oosten, heerlijk het gekriebel van de zon op je gezicht bij het ontwaken
Ja, geweldig is dat. Jammer dat er insecten nodig zijn om de boel draaiende te houden, anders was het paradijs, zo in het voorjaar.quote:Op maandag 29 april 2019 07:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer staat op het oosten, heerlijk het gekriebel van de zon op je gezicht bij het ontwaken
Ja inderdaad, je zou zo in je korte broek naar buiten stappen als je van niets weet.quote:Op maandag 29 april 2019 07:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het is hier 1 graad boven nul, vannacht 0 graden en het lijkt wel zomer buiten zo mooi
En dan weer heel snel naar binnen rennen voor dikkere kleding.quote:Op maandag 29 april 2019 07:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja inderdaad, je zou zo in je korte broek naar buiten stappen als je van niets weet.
quote:Op maandag 29 april 2019 07:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En dan weer heel snel naar binnen rennen voor dikkere kleding.
Sterkte !! Zal duimenquote:Op maandag 29 april 2019 07:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, ik ga wat doen hier. Straks moeders naar de oncoloog brengen en dan hopen op een goede uitslag van de 1e kuur.![]()
Fijne dag mensen!
Ik stap zo op de fiets, zal eens voelen hoe koud het is. Later!quote:Op maandag 29 april 2019 07:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als ik naar buiten kijk lijkt het echt zomer. Maar je ziet de condens uit de mond bij de fietsers, zou koud.
Succes !quote:Op maandag 29 april 2019 07:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik stap zo op de fiets, zal eens voelen hoe koud het is. Later!
Sterkte, en we duimen voor een goede uitslag!quote:Op maandag 29 april 2019 07:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, ik ga wat doen hier. Straks moeders naar de oncoloog brengen en dan hopen op een goede uitslag van de 1e kuur.![]()
Fijne dag mensen!
Beterschapquote:Op maandag 29 april 2019 08:13 schreef Charmian het volgende:
Sterkte voor moeders L2B! Ik ga weer terug naar het mandje, nog steeds een beetje lamlendig. Fijne zonnige dag allemaal!
Ik duim mee.quote:
Ah jawel en anders geef ik sacha de schuld.quote:
Super nieuws ! Blij voor jullie !!quote:Op maandag 29 april 2019 12:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oncoloog had het over een spectaculaire uitslag. 1e kuur blijkt zo goed aangeslagen te zijn dat morgen bij de 2e infuusbehandeling er een minder zware kuur aan te pas komt.
Moeders uiteraard groot blij.
Ja, fantastisch, beter kon niet.quote:Op maandag 29 april 2019 12:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Super nieuws ! Blij voor jullie !!
Echt heel blij voor jullie !quote:Op maandag 29 april 2019 12:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, fantastisch, beter kon niet.Dank je, Amph!
Mooi.quote:Op maandag 29 april 2019 12:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oncoloog had het over een spectaculaire uitslag. 1e kuur blijkt zo goed aangeslagen te zijn dat morgen bij de 2e infuusbehandeling er een minder zware kuur aan te pas komt.
Goed nieuws! Zo blijkt dat niet altijd alles tegenzit.quote:Op maandag 29 april 2019 12:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goed te horen Luckyquote:Op maandag 29 april 2019 12:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Yep. Ze zei op de terugweg zelf dan ook, 'oh, eindelijk goed nieuws!' Erg fijn mens is het en een bijzonder toffe moeder.quote:Op maandag 29 april 2019 12:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed nieuws! Zo blijkt dat niet altijd alles tegenzit.
Dank! Eindelijk uitsluitsel, Sjoef. Wat een opluchting.quote:
Goed nieuws Lucky! Fijn voor je moeder!quote:Op maandag 29 april 2019 12:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Thanks, Deisyy.quote:Op maandag 29 april 2019 12:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed nieuws Lucky! Fijn voor je moeder!
Nee nog steeds niet ... de 13e hoop ik ze te krijgen..quote:Op maandag 29 april 2019 12:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank! Eindelijk uitsluitsel, Sjoef. Wat een opluchting.
Heb je nu al een datum voor je ogen, of nog steeds niet?
Rotterdam is al de grootste havenstad, doe dan Apeldoorn.quote:Op maandag 29 april 2019 12:34 schreef Recce het volgende:
In Indonesië hebben ze besloten een nieuwe hoofdstad te nemen. Is wel eens leuk zo'n verandering.Ze weten nog niet welke stad het wordt. Misschien kunnen we in Nederland Rotterdam de hoofdstad maken? Dan wordt het wat rustiger in Amsterdam.
Goed plan. VOC mentaliteit erop los laten en gáán.quote:Op maandag 29 april 2019 12:34 schreef Recce het volgende:
In Indonesië hebben ze besloten een nieuwe hoofdstad te nemen. Is wel eens leuk zo'n verandering.Ze weten nog niet welke stad het wordt. Misschien kunnen we in Nederland Rotterdam de hoofdstad maken? Dan wordt het wat rustiger in Amsterdam.
Apeldoorn ligt wel mooi centraal. Utrecht is ook een kanshebber met goede treinverbindingen.quote:Op maandag 29 april 2019 12:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rotterdam is al de grootste havenstad, doe dan Apeldoorn.
/wachten is niet leuk....dusquote:Op maandag 29 april 2019 12:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet ... de 13e hoop ik ze te krijgen..
Ja, bedacht me vlak nadat ik het gepost had dat het ergens in mei was.quote:Op maandag 29 april 2019 12:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of duurt het al zo lang voordat je geopereerd wordt?quote:Op maandag 29 april 2019 12:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja duurt langquote:Op maandag 29 april 2019 12:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of duurt het al zo lang voordat je geopereerd wordt?
Nee, wachten is het ergste gedeelte bij alles. Daar weet jij helaas ook alles van.quote:
Da's goed nieuws, super!quote:Op maandag 29 april 2019 12:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Irritant!quote:
Dank je, cafca. Na maanden wachten op resultaten van onderzoeken, was het nu bij de 1e kuur meteen goed raak.quote:
Er was al tegen chufi gezegd dat de zaak nogal gecompliceerd in elkaar stak. Sja, wat kan je dan nog doen, buiten afwachten.quote:Op maandag 29 april 2019 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Irritant!
Ik denk dat ik dan toch wel regelmatig aan de telefoon zou hangen.
Fijn nieuws Lucky2Bastard.quote:Op maandag 29 april 2019 12:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat had ik niet meegekregen,wel dat het steeds maar later wordt. En daar kan je twee dingen mee doen, niets of regelmatig contact zoeken, maar of dat laatste helpt is een tweede.quote:Op maandag 29 april 2019 12:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er was al tegen chufi gezegd dat de zaak nogal gecompliceerd in elkaar stak. Sja, wat kan je dan nog doen, buiten afwachten.
Ja precies, dat laatste kan ook tegen je gaan werken op den duur.quote:Op maandag 29 april 2019 12:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat had ik niet meegekregen,wel dat het steeds maar later wordt. En daar kan je twee dingen mee doen, niets of regelmatig contact zoeken, maar of dat laatste helpt is een tweede.
Het is natuurlijk wel een beetje de toon die de muziek maakt.quote:Op maandag 29 april 2019 12:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja precies, dat laatste kan ook tegen je gaan werken op den duur.
Zit niet in mn aard..quote:Op maandag 29 april 2019 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Irritant!
Ik denk dat ik dan toch wel regelmatig aan de telefoon zou hangen.
Dat jaquote:Op maandag 29 april 2019 12:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Balen, man! Hoop dat je de 13e een datum krijgt en dan niet meer al te lang hoeft te wachten.
Ook daar heb je gelijk in. Wellicht is het minder verstandig om 'héé kloothommel, fiks die gare ogen 's ff voordat ik in je voortuintje kom pissen', tegen zo'n ogenboer te tetteren.quote:Op maandag 29 april 2019 12:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een beetje de toon die de muziek maakt.
Dan hoop ik dat je de 13e meer duidelijkheid krijgt.quote:
Dat zeg je natuurlijk pas de tweede keer dat je beltquote:Op maandag 29 april 2019 12:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook daar heb je gelijk in. Wellicht is het minder verstandig om 'héé kloothommel, fiks die gare ogen 's ff voordat ik in je voortuintje kom pissen', tegen zo'n ogenboer te tetteren.
quote:Op maandag 29 april 2019 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je de 13e meer duidelijkheid krijgt.
Dat zie ik nog wel dat je leuk probeert te zijn Deesquote:Op maandag 29 april 2019 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je de 13e meer duidelijkheid krijgt.
Dat was helegaar niet mijn bedoelingquote:Op maandag 29 april 2019 12:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zie ik nog wel dat je leuk probeert te zijn Dees
quote:Op maandag 29 april 2019 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zeg je natuurlijk pas de tweede keer dat je belt
quote:Op maandag 29 april 2019 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was helegaar niet mijn bedoeling![]()
Maar wel toepasselijk
Ging zomaar zekerquote:Op maandag 29 april 2019 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was helegaar niet mijn bedoeling![]()
Maar wel toepasselijk
Jij ook nog een keer ..quote:Op maandag 29 april 2019 13:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op maandag 29 april 2019 12:54 schreef chufi het volgende:
Zit niet in mn aars.
quote:Op maandag 29 april 2019 12:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zie ik nog wel dat je leuk probeert te zijn Dees
"Nu als de sodemieter die stenen op komen halen anders komen ze door je voorruit".quote:Op maandag 29 april 2019 13:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Heb er doorgaans wat problemen mee als mensen hun afspraken niet nakomen. Zo ligt er een berg stenen bij mijn ouders in de voortuin, die de stratenmaker 2 weken geleden even op zou komen halen. Doet ie nooit meer natuurlijk, dus ga ik 'm bellen.
Feestje.
quote:Op maandag 29 april 2019 13:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat De Dees het aangepast had.
Nog meer wachten!quote:Op maandag 29 april 2019 13:02 schreef chufi het volgende:
ik ga zo ff fietsen, terwijl mn soepie trekt en ik ondertussen op een pakketje wacht ...
Ik had het niet eens gezienquote:Op maandag 29 april 2019 13:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op maandag 29 april 2019 12:54 schreef chufi het volgende:
Zit niet in mn aars.
quote:Op maandag 29 april 2019 13:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Nu als de sodemieter die stenen op komen halen anders komen ze door je voorruit".
Succes!
jajaquote:Op maandag 29 april 2019 13:05 schreef Deisyy het volgende:
Wordt het mij kwalijk genomen dat ik vriendelijk doe terwijl hij zelf een typefout maakt.
Koekoek!
Ik heb vorig jaar zo'n ding gekocht:quote:Op maandag 29 april 2019 13:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moet de voortuin onkruidvrij gaan maken. Liefst met azijn, of strooizout, dan hoef ik niet te bukken. Maar het gaat zo regenen.
Weer een mooie smoes om het nog langer uit te stellen.
Schoonmaakazijn dat werkt heel prima ja, maar ik zou er dan lekker mee wachten tot morgen.quote:Op maandag 29 april 2019 13:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moet de voortuin onkruidvrij gaan maken. Liefst met azijn, of strooizout, dan hoef ik niet te bukken. Maar het gaat zo regenen.
Weer een mooie smoes om het nog langer uit te stellen.
Toch wel dus. 2000W is deze zie ik, hmm.quote:Op maandag 29 april 2019 13:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar zo'n ding gekocht:
[ afbeelding ]
Werkt best handig
quote:Op maandag 29 april 2019 13:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schoonmaakazijn dat werkt heel prima ja, maar ik zou er dan lekker mee wachten tot morgen.
Lul.quote:
Lekker bezig jonge. Hoelaat mogen we aanschuiven?quote:Op maandag 29 april 2019 13:51 schreef chufi het volgende:
Zo uitgefietst en pakketje is ook binnen .. straks een lekker zelfgemaakt chorizo, knoflook champignoms soep en nog wat dingetjes
Het klinkt alsof je tevreden kunt zijn.quote:Op maandag 29 april 2019 13:51 schreef chufi het volgende:
Zo uitgefietst en pakketje is ook binnen .. straks een lekker zelfgemaakt chorizo, knoflook champignoms soep en nog wat dingetjes
Zo kook ik ook meestal, ook bijna altijd zonder kookwekker.quote:Op maandag 29 april 2019 14:36 schreef chufi het volgende:
Ja dat ben ik best wel .. Ik begin dan meestal met iets in mn hoofd en zonder recept en als het resultaat dan lekker is ben ik blij
Intuïtief koken, doe ik ook meestalquote:Op maandag 29 april 2019 14:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo kook ik ook meestal, ook bijna altijd zonder kookwekker.
quote:Op maandag 29 april 2019 12:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
ssttttttttttttttttquote:Op maandag 29 april 2019 16:29 schreef chufi het volgende:
WTF ... zit de laatste afl van GoT te kijken en ik staaar al een 20 min. naar een bijna volkomen zwart beeld .....
Lol.quote:Op maandag 29 april 2019 16:55 schreef chufi het volgende:
Je kunt wel zien dat dit het laatste seizoen van GoT is ... de belichtingmensen zijn al naar huis gestuurd
quote:Op maandag 29 april 2019 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had het thuis op kunnen nemen ,... geen idee wie wat waar is
storingen? Ik kijk naar een miljarden produktie van 60 shades of Blackquote:Op maandag 29 april 2019 17:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het lijkt wel of storingen de laatste tijd met een opmars bezig zijn.
quote:Op maandag 29 april 2019 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
storingen? Ik kijk naar een miljarden produktie van 60 shades of Black
Beetje Spaanse muziek bij draaien en de KOMO dans doen is ook een optie.quote:Op maandag 29 april 2019 17:18 schreef chufi het volgende:
We doen het licht uit flitsen af en toe wat vlammen heen en weer en laten wat silhouetten de revue passeren
quote:Op maandag 29 april 2019 17:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als mensen je vragen wat je écht heul graag zou willen hebben hè.... Nou, al jaren een nieuwe watermeter. De huidige is ook best tof, maar die heeft de vorige bewoner achtergelaten. De schoft.
En wat denk je! 9 mei krijg komt er een watermeter! Maar ja, die oude moet dan toch echt weg.
Dat is het sowieso meestal wel in die meterkasten.quote:Op maandag 29 april 2019 17:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Dat wordt proppen in die meterkast.
Is hier niet anders, het is dringen geblazen. De watermeter zelf schijnt binnen een kwartier te worden vervangen. Lekker rap.quote:Op maandag 29 april 2019 17:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat is het sowieso meestal wel in die meterkasten.
Ik gebruik de meterkast als opbergruimtequote:Op maandag 29 april 2019 17:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat is het sowieso meestal wel in die meterkasten.
Om de picknicktafel?quote:Op maandag 29 april 2019 17:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/p/BrUyAVtFXeb/?utm_source=ig_embed
Jammer dat het zo'n pokke end weg is, anders was ik gegaan.
Een tafel in de nabijheid lijkt me handig voor de reservekroket.quote:
Het geluid was verder wel goed... Maar ik weet nu nog niet s....quote:Op maandag 29 april 2019 17:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beetje Spaanse muziek bij draaien en de KOMO dans doen is ook een optie.
Ik zit net met een bord patat mayoquote:Op maandag 29 april 2019 17:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/p/BrUyAVtFXeb/?utm_source=ig_embed
Jammer dat het zo'n pokke end weg is, anders was ik gegaan.
Lekker, ik ga straks aan de bami met saté.quote:
quote:Op maandag 29 april 2019 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een tafel in de nabijheid lijkt me handig voor de reservekroket.
Hoe lang duurde het nu totaal?quote:Op maandag 29 april 2019 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Het geluid was verder wel goed... Maar ik weet nu nog niet s....
1u 18mquote:Op maandag 29 april 2019 18:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het nu totaal?
Hier staat de printer erin, routers enzo, en ik gooi mijn tas er altijd onderin, nou, dat zit ie wel vol verder, naast de metersquote:Op maandag 29 april 2019 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gebruik de meterkast als opbergruimte
Zeker.quote:Op maandag 29 april 2019 18:29 schreef cafca het volgende:
[..]
zo eentje met een opgegeten appeltje erop?
Heb ik ook!quote:
Ja, die van GB wordt midden in de nacht bezorgd.quote:Op maandag 29 april 2019 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ik ook!
Nieuwetelefoondag vandaag! GB kreeg toch ook een nieuwe?
Ja handig.quote:Op maandag 29 april 2019 18:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die van GB wordt midden in de nacht bezorgd.
Je leeft nog. Saté staat morgen op de planning. Wel gerookte kipquote:Op maandag 29 april 2019 18:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Lekker, ik ga straks aan de bami met saté.
Hoe lang rook jij het?quote:Op maandag 29 april 2019 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Je leeft nog. Saté staat morgen op de planning. Wel gerookte kip
Oh kip een minuut of 10 denk ik varkensvlees wat langer. Ik ga meer op mijn gevoel af.quote:
Dan heeft het waarschijnlijk een lichte rooksmaak. Hier alles zo'n beetje 15 minuten. Met 1 lepel mot en spiritusbrander. Lukt altijd.quote:Op maandag 29 april 2019 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh kip een minuut of 10 denk ik varkensvlees wat langer. Ik ga meer op mijn gevoel af.
Oh ik heb zo'n dingquote:Op maandag 29 april 2019 19:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan heeft het waarschijnlijk een lichte rooksmaak. Hier alles zo'n beetje 15 minuten. Met 1 lepel mot en spiritusbrander. Lukt altijd.
Hoe dan ?quote:Op maandag 29 april 2019 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik heb zo'n ding [ afbeelding ] Spiritus lijkt me niet handig
Wat bedoel je?quote:
Ja mot gaat onderin. Vlees of groenten op een rekje erboven. Het brandt niet het rooktquote:Op maandag 29 april 2019 19:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Die mot gaat er in , maar blijft dat dan branden ? als je dat din dicht doet ?
Maar die doet het ook op de inductie?quote:Op maandag 29 april 2019 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja mot gaat onderin. Vlees of groenten op een rekje erboven. Het brandt niet het rookt
Ja gelukkig wel. Ik was daar wat bang voor.quote:
Lijkt idd alsof ie het niet zou doenquote:Op maandag 29 april 2019 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel. Ik was daar wat bang voor.
Mijn asperge pan deed het niet, die heeft mijn moeder nu in bruikleenquote:
En dat klopt blijkbaarquote:Op maandag 29 april 2019 19:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn asperge pan deed het niet, die heeft mijn moeder nu in bruikleenhttps://www.etrias.nl/roo(...)de-82d9-3efd1590eb2f
Staat er ook bij dat het op alle bronnen kan
Ik rook half Oost uitquote:
Nee ik vind het eigenlijk wel lekker ruiken.quote:
Je hebt mot in allerlei kleuren en geuren toch?quote:Op maandag 29 april 2019 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik vind het eigenlijk wel lekker ruiken.
Ja maar wel verschil in kwaliteit. Ik heb deze altijdquote:Op maandag 29 april 2019 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt mot in allerlei kleuren en geuren toch?
Ik ga er niet aan beginnen ...quote:Op maandag 29 april 2019 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar wel verschil in kwaliteit. Ik heb deze altijd [ afbeelding ]
Maar dan ook Alder en Oak. Wel goedkoper gekocht maar dat was het niet
Ohh zo lekker.quote:
Hoezo, je leeft nog?quote:Op maandag 29 april 2019 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Je leeft nog. Saté staat morgen op de planning. Wel gerookte kip
Tijdje niet gezienquote:
Nooit gedaan, lijkt mij leuk om ook eens te proberen.quote:
Dacht het ook.quote:
Oh mijn negeer stond op Moquote:
Ik denk dat ik het gemopper over de verbouwing misquote:
Vandaag een nieuwe dakgoot.quote:Op maandag 29 april 2019 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het gemopper over de verbouwing mis
Het schiet opquote:
Hopelijk morgenmiddag het dakraam.quote:
Jij boft maar!quote:Op maandag 29 april 2019 20:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hopelijk morgenmiddag het dakraam.
Dat zegt ie net kneusquote:Op maandag 29 april 2019 20:18 schreef cafca het volgende:
[..]
Jij boft maar!
Zit je raam er al weer in?
Onder voorbehoud, je weet het nooit zeker, het wordt iig deze week nog. .quote:
Hoop jequote:Op maandag 29 april 2019 20:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onder voorbehoud, je weet het nooit zeker, het wordt iig deze week nog. .
Ik meld het wel, misschien vergezeld met een fotootje.quote:
Ik was het al bijna weer vergetenquote:Op maandag 29 april 2019 20:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik meld het wel, misschien vergezeld met een fotootje.
Ik hoop dat de steigers nu binnen twee weken voor mijn deel weg zijn.quote:
Ja kan ik me voorstellen... blijft ook altijd een bedreiging voor inbraakquote:Op maandag 29 april 2019 20:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik hoop dat de steigers nu binnen twee weken voor mijn deel weg zijn.
Ze doen het per deel, als dit klaar is verplaatsen ze de steigers naar het volgende deel, maar dan ben ik er van af.
Pixel beter dan Iggy, die is veel schichtiger en er is nog steeds bonken, hameren, zagen en boren hoorbaar dus, ze voelen zich, net als ik, helemaal niet relaxt, maar goed, het einde is in zicht.quote:
Rolsteigersquote:Op maandag 29 april 2019 20:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze doen het per deel, als dit klaar is verplaatsen ze de steigers naar het volgende deel, maar dan ben ik er van af.
Het is dus niet goed maar het kon erger. Wat zullen jullie genieten als ze straks weg zijn.quote:Op maandag 29 april 2019 20:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pixel beter dan Iggy, die is veel schichtiger en er is nog steeds bonken, hameren, zagen en boren hoorbaar dus, ze voelen zich, net als ik, helemaal niet relaxt, maar goed, het einde is in zicht.
Ook dat.quote:Op maandag 29 april 2019 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen... blijft ook altijd een bedreiging voor inbraak
Kruis.quote:Op maandag 29 april 2019 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is dus niet goed maar het kon erger. Wat zullen jullie genieten als ze straks weg zijn.
Zijn geen rolsteigers joh, ze bouwen die hele shit op en af.quote:
Prutsersquote:Op maandag 29 april 2019 20:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zijn geen rolsteigers joh, ze bouwen die hele shit open af.
Onmogelijk ivm hoogte en ondergrond.quote:
Kan je zo hoog bouwen als je wilquote:Op maandag 29 april 2019 20:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onmogelijk ivm hoogte en ondergrond.
Ik geloof er geen donder vanquote:Op maandag 29 april 2019 20:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Onmogelijk ivm hoogte en ondergrond.
Wat hier staat is net iets professioneler.
Op het 'platte land' wel.quote:Op maandag 29 april 2019 20:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kan je zo hoog bouwen als je wil
Nope alu. frames tot 14 meter zoals deze. En dat weet ik zeker want ik heb hem getekend.quote:Op maandag 29 april 2019 20:56 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kan je zo hoog bouwen als je wil
Is toch vrij hoogquote:Op maandag 29 april 2019 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope alu. frames tot 14 meter zoals deze. En dat weet ik zeker want ik heb hem getekend.
[ afbeelding ]
Goede avond.quote:
Waarom hebben die ouwe zooi niet afgebroken?quote:Op maandag 29 april 2019 20:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Stalen steigers kunnen nog hoger.quote:
quote:
Ja die veren meer.quote:Op maandag 29 april 2019 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stalen steigers kunnen nog hoger.
Welke ouwe zooi?quote:Op maandag 29 april 2019 21:04 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waarom hebben die ouwe zooi niet afgebroken?
Die flat komt uit andere tijd en is hopeloos verouderd man.quote:Op maandag 29 april 2019 21:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Welke ouwe zooi?
Is een prima flat, niks re klagen.
Is een prima flat, niks te klagen, niet eens zo oud, ik ben ouder.quote:
En de hondjes danquote:Op maandag 29 april 2019 21:10 schreef Petzi het volgende:
Geen Renesse, kon gelukkig gratis annuleren. Is geen weer nu.
Grappig, dat wist ik niet.quote:
En nu al renovatie nodig?quote:Op maandag 29 april 2019 21:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is een prima flat, niks te klagen, niet eens zo oud, ik ben ouder.
Dit is puur ivm isolatie, energiezuinig maken.quote:
quote:Op maandag 29 april 2019 21:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Theatertechniek, decorbouw, belichting, geluid, praatjes, ben aardig veelzijdig.
Gaaf werk.quote:Op maandag 29 april 2019 21:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Theatertechniek, decorbouw, belichting, geluid ben aardig veelzijdig.
Doe het alleen nog maar wanneer ik zin heb.quote:
Renesse, daar kwam ik elk weekend toen ik jong was.quote:Op maandag 29 april 2019 21:10 schreef Petzi het volgende:
Geen Renesse, kon gelukkig gratis annuleren. Is geen weer nu.
Camping de Puinhoeve in Haamstedequote:Op maandag 29 april 2019 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Renesse, daar kwam ik elk weekend toen ik jong was.
Ja, verdorie, jij lult niet ertussendoor.quote:
Ik had een vriendje op die camping, met een D danquote:
Alleen radio plaatjes draaiers doen dat toch?quote:Op maandag 29 april 2019 21:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, verdorie, jij lult niet ertussendoor.
Kwam vroeger hier op een camping, gewoon op bezoek, in de buurt een beetje rondhangen, scoorde ook eens een meid uit Zierikzee.quote:Op maandag 29 april 2019 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had een vriendje op die camping, met een D dan
Geniaal was het daar.quote:Op maandag 29 april 2019 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja is lekker vlak aan zee, zit ik hier ook wel maar met dit weer is een hotelboeking niet de moeite.quote:Op maandag 29 april 2019 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Renesse, daar kwam ik elk weekend toen ik jong was.
Sowieso in Renesse en Haamstede, leuke tijd gehad daar!quote:
Woon je ook in Zeeland?quote:Op maandag 29 april 2019 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die camping in Haamstede moest je pleuris eind de duinen over.quote:Op maandag 29 april 2019 21:21 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ja is lekker vlak aan zee, zit ik hier ook wel maar met dit weer is een hotelboeking niet de moeite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |