Super nieuws ! Blij voor jullie !!quote:Op maandag 29 april 2019 12:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oncoloog had het over een spectaculaire uitslag. 1e kuur blijkt zo goed aangeslagen te zijn dat morgen bij de 2e infuusbehandeling er een minder zware kuur aan te pas komt.
Moeders uiteraard groot blij.
Ja, fantastisch, beter kon niet.quote:Op maandag 29 april 2019 12:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Super nieuws ! Blij voor jullie !!
Echt heel blij voor jullie !quote:Op maandag 29 april 2019 12:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, fantastisch, beter kon niet.Dank je, Amph!
Mooi.quote:Op maandag 29 april 2019 12:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oncoloog had het over een spectaculaire uitslag. 1e kuur blijkt zo goed aangeslagen te zijn dat morgen bij de 2e infuusbehandeling er een minder zware kuur aan te pas komt.
Goed nieuws! Zo blijkt dat niet altijd alles tegenzit.quote:Op maandag 29 april 2019 12:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goed te horen Luckyquote:Op maandag 29 april 2019 12:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Yep. Ze zei op de terugweg zelf dan ook, 'oh, eindelijk goed nieuws!' Erg fijn mens is het en een bijzonder toffe moeder.quote:Op maandag 29 april 2019 12:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed nieuws! Zo blijkt dat niet altijd alles tegenzit.
Dank! Eindelijk uitsluitsel, Sjoef. Wat een opluchting.quote:
Goed nieuws Lucky! Fijn voor je moeder!quote:Op maandag 29 april 2019 12:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Thanks, Deisyy.quote:Op maandag 29 april 2019 12:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed nieuws Lucky! Fijn voor je moeder!
Nee nog steeds niet ... de 13e hoop ik ze te krijgen..quote:Op maandag 29 april 2019 12:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank! Eindelijk uitsluitsel, Sjoef. Wat een opluchting.
Heb je nu al een datum voor je ogen, of nog steeds niet?
Rotterdam is al de grootste havenstad, doe dan Apeldoorn.quote:Op maandag 29 april 2019 12:34 schreef Recce het volgende:
In Indonesië hebben ze besloten een nieuwe hoofdstad te nemen. Is wel eens leuk zo'n verandering.Ze weten nog niet welke stad het wordt. Misschien kunnen we in Nederland Rotterdam de hoofdstad maken? Dan wordt het wat rustiger in Amsterdam.
Goed plan. VOC mentaliteit erop los laten en gáán.quote:Op maandag 29 april 2019 12:34 schreef Recce het volgende:
In Indonesië hebben ze besloten een nieuwe hoofdstad te nemen. Is wel eens leuk zo'n verandering.Ze weten nog niet welke stad het wordt. Misschien kunnen we in Nederland Rotterdam de hoofdstad maken? Dan wordt het wat rustiger in Amsterdam.
Apeldoorn ligt wel mooi centraal. Utrecht is ook een kanshebber met goede treinverbindingen.quote:Op maandag 29 april 2019 12:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Rotterdam is al de grootste havenstad, doe dan Apeldoorn.
/wachten is niet leuk....dusquote:Op maandag 29 april 2019 12:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet ... de 13e hoop ik ze te krijgen..
Ja, bedacht me vlak nadat ik het gepost had dat het ergens in mei was.quote:Op maandag 29 april 2019 12:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of duurt het al zo lang voordat je geopereerd wordt?quote:Op maandag 29 april 2019 12:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja duurt langquote:Op maandag 29 april 2019 12:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of duurt het al zo lang voordat je geopereerd wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |