quote:Op maandag 29 april 2019 07:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als ik naar buiten kijk lijkt het echt zomer. Maar je ziet de condens uit de mond bij de fietsers, zou koud.
Mijn slaapkamer staat op het oosten, heerlijk het gekriebel van de zon op je gezicht bij het ontwakenquote:Op maandag 29 april 2019 07:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, Charmian. Da's fijn ontwaken met het zonnetje erbij. Nog even en je kan 's morgens vroeg weer buiten koffie (of t) drinken.
Het is hier 1 graad boven nul, vannacht 0 graden en het lijkt wel zomer buiten zo mooiquote:Op maandag 29 april 2019 07:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Die hebben we hier niet. Zijn ze te lui voor.
Lekker ontwaken danquote:Op maandag 29 april 2019 07:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer staat op het oosten, heerlijk het gekriebel van de zon op je gezicht bij het ontwaken
Ja, geweldig is dat. Jammer dat er insecten nodig zijn om de boel draaiende te houden, anders was het paradijs, zo in het voorjaar.quote:Op maandag 29 april 2019 07:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer staat op het oosten, heerlijk het gekriebel van de zon op je gezicht bij het ontwaken
Ja inderdaad, je zou zo in je korte broek naar buiten stappen als je van niets weet.quote:Op maandag 29 april 2019 07:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het is hier 1 graad boven nul, vannacht 0 graden en het lijkt wel zomer buiten zo mooi
En dan weer heel snel naar binnen rennen voor dikkere kleding.quote:Op maandag 29 april 2019 07:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja inderdaad, je zou zo in je korte broek naar buiten stappen als je van niets weet.
quote:Op maandag 29 april 2019 07:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En dan weer heel snel naar binnen rennen voor dikkere kleding.
Sterkte !! Zal duimenquote:Op maandag 29 april 2019 07:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, ik ga wat doen hier. Straks moeders naar de oncoloog brengen en dan hopen op een goede uitslag van de 1e kuur.![]()
Fijne dag mensen!
Ik stap zo op de fiets, zal eens voelen hoe koud het is. Later!quote:Op maandag 29 april 2019 07:45 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Als ik naar buiten kijk lijkt het echt zomer. Maar je ziet de condens uit de mond bij de fietsers, zou koud.
Succes !quote:Op maandag 29 april 2019 07:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik stap zo op de fiets, zal eens voelen hoe koud het is. Later!
Sterkte, en we duimen voor een goede uitslag!quote:Op maandag 29 april 2019 07:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, ik ga wat doen hier. Straks moeders naar de oncoloog brengen en dan hopen op een goede uitslag van de 1e kuur.![]()
Fijne dag mensen!
Beterschapquote:Op maandag 29 april 2019 08:13 schreef Charmian het volgende:
Sterkte voor moeders L2B! Ik ga weer terug naar het mandje, nog steeds een beetje lamlendig. Fijne zonnige dag allemaal!
Ik duim mee.quote:
Ah jawel en anders geef ik sacha de schuld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |