Jaquote:
Ach ja, weinig geslapen en weer een enerverende dag voor de boeg.quote:Op maandag 29 april 2019 07:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als je erom verlegen zit offer ik me direct op.
Oh ja, dat gedoe met het renoveren start natuurlijk weer. Succes, Mo!quote:Op maandag 29 april 2019 07:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach ja, weinig geslapen en weer een enerverende dag voor de boeg.
Thx.![]()
Niet alleen dat, maar ook dat....quote:Op maandag 29 april 2019 07:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, dat gedoe met het renoveren start natuurlijk weer. Succes, Mo!
Sterkte met de reno.!!quote:
Geen last van, zonnetje komt heerlijk door, wel wat koud buiten, zeker vannacht.quote:Op maandag 29 april 2019 07:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is me een partij mistig hier in Drenthe. Bij jullie ook?
Hier in Brabant is het wel grijs, maar niet echt mistig, voor zover ik kan zien.quote:Op maandag 29 april 2019 07:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is me een partij mistig hier in Drenthe. Bij jullie ook?
Zon begint ook door te breken hier, maar desondanks nog behoorlijk mistig. 6,3 graden nu, dus het zal wel weer tegen het vriespunt aan hebben gezeten.quote:Op maandag 29 april 2019 07:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Geen last van, zonnetje komt heerlijk door, wel wat koud buiten, zeker vannacht.
Als ik naar buiten kijk lijkt het echt zomer. Maar je ziet de condens uit de mond bij de fietsers, zou koud.quote:Op maandag 29 april 2019 07:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier in Brabant is het wel grijs, maar niet echt mistig, voor zover ik kan zien.
Het blijft daar toch mooi, al is het nog grijs.quote:Op maandag 29 april 2019 07:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier in Brabant is het wel grijs, maar niet echt mistig, voor zover ik kan zien.
Goedemorgen, Charmian. Da's fijn ontwaken met het zonnetje erbij. Nog even en je kan 's morgens vroeg weer buiten koffie (of t) drinken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |