Zo kook ik ook meestal, ook bijna altijd zonder kookwekker.quote:Op maandag 29 april 2019 14:36 schreef chufi het volgende:
Ja dat ben ik best wel .. Ik begin dan meestal met iets in mn hoofd en zonder recept en als het resultaat dan lekker is ben ik blij
Intuïtief koken, doe ik ook meestalquote:Op maandag 29 april 2019 14:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo kook ik ook meestal, ook bijna altijd zonder kookwekker.
quote:Op maandag 29 april 2019 12:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oncoloog had het over een spectaculaire uitslag. 1e kuur blijkt zo goed aangeslagen te zijn dat morgen bij de 2e infuusbehandeling er een minder zware kuur aan te pas komt.
Moeders uiteraard groot blij.
ssttttttttttttttttquote:Op maandag 29 april 2019 16:29 schreef chufi het volgende:
WTF ... zit de laatste afl van GoT te kijken en ik staaar al een 20 min. naar een bijna volkomen zwart beeld .....
Lol.quote:Op maandag 29 april 2019 16:55 schreef chufi het volgende:
Je kunt wel zien dat dit het laatste seizoen van GoT is ... de belichtingmensen zijn al naar huis gestuurd
quote:Op maandag 29 april 2019 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had het thuis op kunnen nemen ,... geen idee wie wat waar is
storingen? Ik kijk naar een miljarden produktie van 60 shades of Blackquote:Op maandag 29 april 2019 17:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het lijkt wel of storingen de laatste tijd met een opmars bezig zijn.
quote:Op maandag 29 april 2019 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
storingen? Ik kijk naar een miljarden produktie van 60 shades of Black
Beetje Spaanse muziek bij draaien en de KOMO dans doen is ook een optie.quote:Op maandag 29 april 2019 17:18 schreef chufi het volgende:
We doen het licht uit flitsen af en toe wat vlammen heen en weer en laten wat silhouetten de revue passeren
quote:Op maandag 29 april 2019 17:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als mensen je vragen wat je écht heul graag zou willen hebben hè.... Nou, al jaren een nieuwe watermeter. De huidige is ook best tof, maar die heeft de vorige bewoner achtergelaten. De schoft.
En wat denk je! 9 mei krijg komt er een watermeter! Maar ja, die oude moet dan toch echt weg.
Dat is het sowieso meestal wel in die meterkasten.quote:Op maandag 29 april 2019 17:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Dat wordt proppen in die meterkast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |