Ja duurt langquote:Op maandag 29 april 2019 12:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of duurt het al zo lang voordat je geopereerd wordt?
Nee, wachten is het ergste gedeelte bij alles. Daar weet jij helaas ook alles van.quote:
Da's goed nieuws, super!quote:Op maandag 29 april 2019 12:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oncoloog had het over een spectaculaire uitslag. 1e kuur blijkt zo goed aangeslagen te zijn dat morgen bij de 2e infuusbehandeling er een minder zware kuur aan te pas komt.
Moeders uiteraard groot blij.
Irritant!quote:
Dank je, cafca. Na maanden wachten op resultaten van onderzoeken, was het nu bij de 1e kuur meteen goed raak.quote:
Er was al tegen chufi gezegd dat de zaak nogal gecompliceerd in elkaar stak. Sja, wat kan je dan nog doen, buiten afwachten.quote:Op maandag 29 april 2019 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Irritant!
Ik denk dat ik dan toch wel regelmatig aan de telefoon zou hangen.
Fijn nieuws Lucky2Bastard.quote:Op maandag 29 april 2019 12:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oncoloog had het over een spectaculaire uitslag. 1e kuur blijkt zo goed aangeslagen te zijn dat morgen bij de 2e infuusbehandeling er een minder zware kuur aan te pas komt.
Dat had ik niet meegekregen,wel dat het steeds maar later wordt. En daar kan je twee dingen mee doen, niets of regelmatig contact zoeken, maar of dat laatste helpt is een tweede.quote:Op maandag 29 april 2019 12:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er was al tegen chufi gezegd dat de zaak nogal gecompliceerd in elkaar stak. Sja, wat kan je dan nog doen, buiten afwachten.
Ja precies, dat laatste kan ook tegen je gaan werken op den duur.quote:Op maandag 29 april 2019 12:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat had ik niet meegekregen,wel dat het steeds maar later wordt. En daar kan je twee dingen mee doen, niets of regelmatig contact zoeken, maar of dat laatste helpt is een tweede.
Het is natuurlijk wel een beetje de toon die de muziek maakt.quote:Op maandag 29 april 2019 12:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja precies, dat laatste kan ook tegen je gaan werken op den duur.
Zit niet in mn aard..quote:Op maandag 29 april 2019 12:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Irritant!
Ik denk dat ik dan toch wel regelmatig aan de telefoon zou hangen.
Dat jaquote:Op maandag 29 april 2019 12:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Balen, man! Hoop dat je de 13e een datum krijgt en dan niet meer al te lang hoeft te wachten.
Ook daar heb je gelijk in. Wellicht is het minder verstandig om 'héé kloothommel, fiks die gare ogen 's ff voordat ik in je voortuintje kom pissen', tegen zo'n ogenboer te tetteren.quote:Op maandag 29 april 2019 12:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel een beetje de toon die de muziek maakt.
Dan hoop ik dat je de 13e meer duidelijkheid krijgt.quote:
Dat zeg je natuurlijk pas de tweede keer dat je beltquote:Op maandag 29 april 2019 12:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook daar heb je gelijk in. Wellicht is het minder verstandig om 'héé kloothommel, fiks die gare ogen 's ff voordat ik in je voortuintje kom pissen', tegen zo'n ogenboer te tetteren.
quote:Op maandag 29 april 2019 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je de 13e meer duidelijkheid krijgt.
Dat zie ik nog wel dat je leuk probeert te zijn Deesquote:Op maandag 29 april 2019 12:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je de 13e meer duidelijkheid krijgt.
Dat was helegaar niet mijn bedoelingquote:Op maandag 29 april 2019 12:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zie ik nog wel dat je leuk probeert te zijn Dees
quote:Op maandag 29 april 2019 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zeg je natuurlijk pas de tweede keer dat je belt
quote:Op maandag 29 april 2019 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was helegaar niet mijn bedoeling![]()
Maar wel toepasselijk
Ging zomaar zekerquote:Op maandag 29 april 2019 12:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was helegaar niet mijn bedoeling![]()
Maar wel toepasselijk
Jij ook nog een keer ..quote:Op maandag 29 april 2019 13:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op maandag 29 april 2019 12:54 schreef chufi het volgende:
Zit niet in mn aars.
quote:Op maandag 29 april 2019 12:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zie ik nog wel dat je leuk probeert te zijn Dees
"Nu als de sodemieter die stenen op komen halen anders komen ze door je voorruit".quote:Op maandag 29 april 2019 13:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Heb er doorgaans wat problemen mee als mensen hun afspraken niet nakomen. Zo ligt er een berg stenen bij mijn ouders in de voortuin, die de stratenmaker 2 weken geleden even op zou komen halen. Doet ie nooit meer natuurlijk, dus ga ik 'm bellen.
Feestje.
quote:Op maandag 29 april 2019 13:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat De Dees het aangepast had.
Nog meer wachten!quote:Op maandag 29 april 2019 13:02 schreef chufi het volgende:
ik ga zo ff fietsen, terwijl mn soepie trekt en ik ondertussen op een pakketje wacht ...
Ik had het niet eens gezienquote:Op maandag 29 april 2019 13:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op maandag 29 april 2019 12:54 schreef chufi het volgende:
Zit niet in mn aars.
quote:Op maandag 29 april 2019 13:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Nu als de sodemieter die stenen op komen halen anders komen ze door je voorruit".
Succes!
jajaquote:Op maandag 29 april 2019 13:05 schreef Deisyy het volgende:
Wordt het mij kwalijk genomen dat ik vriendelijk doe terwijl hij zelf een typefout maakt.
Koekoek!
Ik heb vorig jaar zo'n ding gekocht:quote:Op maandag 29 april 2019 13:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moet de voortuin onkruidvrij gaan maken. Liefst met azijn, of strooizout, dan hoef ik niet te bukken. Maar het gaat zo regenen.
Weer een mooie smoes om het nog langer uit te stellen.
Schoonmaakazijn dat werkt heel prima ja, maar ik zou er dan lekker mee wachten tot morgen.quote:Op maandag 29 april 2019 13:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moet de voortuin onkruidvrij gaan maken. Liefst met azijn, of strooizout, dan hoef ik niet te bukken. Maar het gaat zo regenen.
Weer een mooie smoes om het nog langer uit te stellen.
Toch wel dus. 2000W is deze zie ik, hmm.quote:Op maandag 29 april 2019 13:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar zo'n ding gekocht:
[ afbeelding ]
Werkt best handig
quote:Op maandag 29 april 2019 13:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schoonmaakazijn dat werkt heel prima ja, maar ik zou er dan lekker mee wachten tot morgen.
Lul.quote:
Lekker bezig jonge. Hoelaat mogen we aanschuiven?quote:Op maandag 29 april 2019 13:51 schreef chufi het volgende:
Zo uitgefietst en pakketje is ook binnen .. straks een lekker zelfgemaakt chorizo, knoflook champignoms soep en nog wat dingetjes
Het klinkt alsof je tevreden kunt zijn.quote:Op maandag 29 april 2019 13:51 schreef chufi het volgende:
Zo uitgefietst en pakketje is ook binnen .. straks een lekker zelfgemaakt chorizo, knoflook champignoms soep en nog wat dingetjes
Zo kook ik ook meestal, ook bijna altijd zonder kookwekker.quote:Op maandag 29 april 2019 14:36 schreef chufi het volgende:
Ja dat ben ik best wel .. Ik begin dan meestal met iets in mn hoofd en zonder recept en als het resultaat dan lekker is ben ik blij
Intuïtief koken, doe ik ook meestalquote:Op maandag 29 april 2019 14:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo kook ik ook meestal, ook bijna altijd zonder kookwekker.
quote:Op maandag 29 april 2019 12:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
ssttttttttttttttttquote:Op maandag 29 april 2019 16:29 schreef chufi het volgende:
WTF ... zit de laatste afl van GoT te kijken en ik staaar al een 20 min. naar een bijna volkomen zwart beeld .....
Lol.quote:Op maandag 29 april 2019 16:55 schreef chufi het volgende:
Je kunt wel zien dat dit het laatste seizoen van GoT is ... de belichtingmensen zijn al naar huis gestuurd
quote:Op maandag 29 april 2019 17:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had het thuis op kunnen nemen ,... geen idee wie wat waar is
storingen? Ik kijk naar een miljarden produktie van 60 shades of Blackquote:Op maandag 29 april 2019 17:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Het lijkt wel of storingen de laatste tijd met een opmars bezig zijn.
quote:Op maandag 29 april 2019 17:12 schreef chufi het volgende:
[..]
storingen? Ik kijk naar een miljarden produktie van 60 shades of Black
Beetje Spaanse muziek bij draaien en de KOMO dans doen is ook een optie.quote:Op maandag 29 april 2019 17:18 schreef chufi het volgende:
We doen het licht uit flitsen af en toe wat vlammen heen en weer en laten wat silhouetten de revue passeren
quote:Op maandag 29 april 2019 17:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als mensen je vragen wat je écht heul graag zou willen hebben hè.... Nou, al jaren een nieuwe watermeter. De huidige is ook best tof, maar die heeft de vorige bewoner achtergelaten. De schoft.
En wat denk je! 9 mei krijg komt er een watermeter! Maar ja, die oude moet dan toch echt weg.
Dat is het sowieso meestal wel in die meterkasten.quote:Op maandag 29 april 2019 17:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]! Dat wordt proppen in die meterkast.
Is hier niet anders, het is dringen geblazen. De watermeter zelf schijnt binnen een kwartier te worden vervangen. Lekker rap.quote:Op maandag 29 april 2019 17:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat is het sowieso meestal wel in die meterkasten.
Ik gebruik de meterkast als opbergruimtequote:Op maandag 29 april 2019 17:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat is het sowieso meestal wel in die meterkasten.
Om de picknicktafel?quote:Op maandag 29 april 2019 17:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/p/BrUyAVtFXeb/?utm_source=ig_embed
Jammer dat het zo'n pokke end weg is, anders was ik gegaan.
Een tafel in de nabijheid lijkt me handig voor de reservekroket.quote:
Het geluid was verder wel goed... Maar ik weet nu nog niet s....quote:Op maandag 29 april 2019 17:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beetje Spaanse muziek bij draaien en de KOMO dans doen is ook een optie.
Ik zit net met een bord patat mayoquote:Op maandag 29 april 2019 17:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/p/BrUyAVtFXeb/?utm_source=ig_embed
Jammer dat het zo'n pokke end weg is, anders was ik gegaan.
Lekker, ik ga straks aan de bami met saté.quote:
quote:Op maandag 29 april 2019 18:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een tafel in de nabijheid lijkt me handig voor de reservekroket.
Hoe lang duurde het nu totaal?quote:Op maandag 29 april 2019 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Het geluid was verder wel goed... Maar ik weet nu nog niet s....
1u 18mquote:Op maandag 29 april 2019 18:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het nu totaal?
Hier staat de printer erin, routers enzo, en ik gooi mijn tas er altijd onderin, nou, dat zit ie wel vol verder, naast de metersquote:Op maandag 29 april 2019 17:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik gebruik de meterkast als opbergruimte
Zeker.quote:Op maandag 29 april 2019 18:29 schreef cafca het volgende:
[..]
zo eentje met een opgegeten appeltje erop?
Heb ik ook!quote:
Ja, die van GB wordt midden in de nacht bezorgd.quote:Op maandag 29 april 2019 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb ik ook!
Nieuwetelefoondag vandaag! GB kreeg toch ook een nieuwe?
Ja handig.quote:Op maandag 29 april 2019 18:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die van GB wordt midden in de nacht bezorgd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |