Hee Ali wil weten wat je met zijn kameel hebt gedaan?quote:Op maandag 29 april 2019 01:04 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik heb geen druk nodig om erin te komen.
quote:Op maandag 29 april 2019 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of een vette huid vanwege al die shoarma.
Hij heeft meerdere huizenquote:Op maandag 29 april 2019 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat Lyza inmiddels al weet wat voor planten hij op de vensterbank heeft staan.
De drone is inmiddels al langs geweestquote:Op maandag 29 april 2019 01:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat Lyza inmiddels al weet wat voor planten hij op de vensterbank heeft staan.
Echt loaded dus ik wist het!quote:Op maandag 29 april 2019 01:07 schreef Five4Nine het volgende:
OK: Ik woon nu in Hillegersberg in Rotterdam maar ik een een eigen woning in Bergpolder ook in Rotterdam nabij de de Schieweg.
quote:Op maandag 29 april 2019 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Deisyy rijdt morgen wel even naar de Bergpolder. Die rijdt toch 1 op 25.
Kippen?quote:Op maandag 29 april 2019 01:08 schreef TillyB het volgende:
[..]
Echt loaded dus ik wist het!Perfect voor Soury
Oh ik moest even denkenquote:Op maandag 29 april 2019 01:09 schreef sacha het volgende:
[..]
je hebt toch niet weer een topic geopend hè
Ach, iedereen kent veel domme mensen. Mijn vrienden ook.quote:Op maandag 29 april 2019 01:11 schreef Five4Nine het volgende:
Ik heb mijn FB account jaren geleden al verwijdert. Als je daar serieus over nadenkt en ziet wat iedereen daar post.
Hoe dom en onwetend zijn veel mensen die je dacht te kennen.
Ik kon dat echt niet meer aanzien.
Nee nooit meer heb ik weer een ban van fucking twee wekenquote:
Hij kan tokken, jullie krijgen allebei bans, dit is gewoon voorbestemdquote:Op maandag 29 april 2019 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee nooit meer heb ik weer een ban van fucking twee weken
Uhhhquote:Op maandag 29 april 2019 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Als ik de lapo zo heb, NIET kapen hoor,
Gezellig op de reserve bankquote:Op maandag 29 april 2019 01:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij kan tokken, jullie krijgen allebei bans, dit is gewoon voorbestemd
Oi je bent welkomquote:Op maandag 29 april 2019 01:16 schreef Five4Nine het volgende:
Maar even serieus vanaf mijn kant.
Mijn excuses dat ik zo binnen kwam vallen in dit topic vanavond. Al was het wel gezellig. Maar ik kan begrijpen dat een aantal van jullie zoiets hadden van wie is die Five4Nine ineens hier met zijn grote mond.
Daar kan ik niets aan doen. Ik praat nou eenmaal vrij veel op een goede manier, dat wel.
Slaap lekker en tot de volgende keer.
trusten 5quote:Op maandag 29 april 2019 01:16 schreef Five4Nine het volgende:
Mijn excuses dat ik zo binnen kwam vallen in dit topic vanavond. Al was het wel gezellig. Maar ik kan begrijpen dat een aantal van jullie zoiets hadden van wie is die Five4Nine ineens hier met zijn grote mond.
Daar kan ik niets aan doen. Ik praat nou eenmaal vrij veel op een goede manier, dat wel.
Wij maken ons niet zo gauw druk. Wij zijn altijd relaxed.quote:Op maandag 29 april 2019 01:16 schreef Five4Nine het volgende:
Dat valt nog te bezien.quote:Op maandag 29 april 2019 01:16 schreef Five4Nine het volgende:
Ik praat nou eenmaal vrij veel op een goede manier, dat wel.
Ja ik heb daar LUL gepost en nu moet wachten totdat het topic vol isquote:
The humanity!quote:Op maandag 29 april 2019 01:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb daar LUL gepost en nu moet wachten totdat het topic vol is
Ja ik kijk ESF graagquote:
Smurf ze!quote:Op maandag 29 april 2019 01:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga ook maar eens smurfen.
[ afbeelding ]
Trusten
Je wilde graag een topic openen tochquote:Op maandag 29 april 2019 01:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga ook maar eens smurfen.
[ afbeelding ]
Trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |