Volenjan zwagersquote:Op maandag 29 april 2019 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is ook familie van alle Jannen uit Volendam, hè?
Kijk wel uit straks olifantenplaag in mn keukenquote:Op maandag 29 april 2019 00:54 schreef sacha het volgende:
[..]
ben je boos
pluk een olifant
zet hem op je hoed
dan ben je morgen plat
Dat klinkt echt goorquote:Op maandag 29 april 2019 00:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik blaas de hele avond meloenen luft de huiskamer in
Wat is daar nou zo leuk aan? Ik moet er niet aan denkenquote:
heb jij een porseleinkast?quote:Op maandag 29 april 2019 00:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kijk wel uit straks olifantenplaag in mn keuken
Nou slomo cam betere speakers sneller groterquote:Op maandag 29 april 2019 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is daar nou zo leuk aan? Ik moet er niet aan denken
Lelijke emojisquote:Op maandag 29 april 2019 00:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou slomo cam betere speakers sneller groter
Hahahaquote:
Ik weet niet wat dat is.. dan neemt ie in slomo op? Kan je toch ook gewoon zo editten?quote:
Wat heb je daar nou aan? Dan moet iedereen heel langzaam bewegen als jij een filmpje wil makenquote:
Ik zal wel een slomo voor je makenquote:Op maandag 29 april 2019 01:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat is.. dan neemt ie in slomo op? Kan je toch ook gewoon zo editten?
Echt ? Ik vind het wel best. Nieuwe laptop en al die tering shit weer instellen.quote:Op maandag 29 april 2019 00:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou slomo cam betere speakers sneller groter
Oh god dit klinkt verontrustendquote:Op maandag 29 april 2019 01:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zal wel een slomo voor je maken
Ik hou alleen van slomo shoarmaboeren.quote:Op maandag 29 april 2019 01:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zal wel een slomo voor je maken
Slomo met rauwe preiquote:Op maandag 29 april 2019 01:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Slomo is naar ik weet geen Oostenrijks gerecht.
Ik ben houder van de humor award, je zal iets grappiger moeten doen om indruk te makenquote:Op maandag 29 april 2019 01:02 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik hou alleen van slomo shoarmaboeren.
Dat je het sap langzaam van de spies ziet druipen. Daar hou ik echt van.
quote:
Ik heb geen druk nodig om erin te komen.quote:Op maandag 29 april 2019 01:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben houder van de humor award, je zal iets grappiger moeten doen om indruk te maken
quote:Op maandag 29 april 2019 01:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben houder van de humor award, je zal iets grappiger moeten doen om indruk te maken
Klein piemeltje dusquote:Op maandag 29 april 2019 01:04 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik heb geen druk nodig om erin te komen.
quote:Op maandag 29 april 2019 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je al een wat nadere locatie bepaald ipv alleen de wijk waar-ie woont?
Ik zit al op FBquote:Op maandag 29 april 2019 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je al een wat nadere locatie bepaald ipv alleen de wijk waar-ie woont?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |